eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › dostawa 6 ambulansów dla zespołów ratunkowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Toruniu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-23

POZYCJA 49979

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toruń: dostawa 6 ambulansów dla zespołów ratunkowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Toruniu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Toruniu, do kontaktów: Ewa Furmanik, Andrzej Janeczek, ul. Konstytucji 3 Maja 40a, 87-100 Toruń, tel. 056 6584967, e-mail: wspr999@wp.pl, www.wspr999torun.webpark.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 6 ambulansów dla zespołów ratunkowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Toruniu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 szt. fabrycznie nowych, wyprodukowanych w roku dostawy 2005 albo 2006 roku, ambulansów reanimacyjnych spełniających wymagania określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbednego wyposażenia (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 Dz.U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262) i odpowiadającym wymaganiom określonym w polskiej normie PN-EN 1789 dla ambulansu typuC i PN-En 1865 w zakresie odpowiednim do prowadzonego postępowania a także wymaganiom określonym w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejsce dostawy - siedziba Zamawiającego WSPR w Toruniu ul. Konstytucji 3 Maja 40 A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki Oryginalny kod CPV: 33.19.21.60 - Nosze Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.60 - Nosze Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPA. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowity zakres zamówienia obejmuje dostawę 6 ambulansów reanimacyjnych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zamówienie winno być wykonane w terminach: - 2 szt. - IV kw. 2005r. - 2 szt. - I kw. 2006 r. - 2 szt. - II kw. 2006 r. a wprzypadku przedłużenia postępowania z uwagi na procedury odwoławcze - w ciągu 25 dni od daty podpisania umowy 2 szt. a następnie po 2 szt. w odstepach kwartalnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 8;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium 36 000 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych) Wymagane wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% zaoferowanej ceny. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Należność za dostarczone pojazdy uregulowana zostanie przelewem na konto Dostawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury wraz z podpisanym protokołem odbioru pojazdów. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu załączonym do SIWZ. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niz 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaswiadczenie właściwego urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzajace odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: nie są wymagane. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/22/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.11.2005, cena - 12,2 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew: BISE O/Toruń 97 1370 1271 0000 1701 4745 1808. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.11.2005, godzina 10:15, Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Toruniu Ul. Konstytucji 3 Maja 40A pok. 106.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.