Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-23
Ogłoszenie nr 49947 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.
Ostrowiec Świętokrzyski: Część I: Zadanie 1 - Remonty cząstkowe dróg gminnych
Zadanie 2 -Remonty cząstkowe dróg gminnych po awariach wodociągowych i kanalizacyjnych
Zadanie 3 - Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Gminy Bodzechów w 2017 roku
Część II: Remont drogi w miejscowości Mychów
Część III: Zadanie 1 - Remont drogi w Kosowicach
Zadanie 2 - Remont drogi w Nowej Dębowej Woli
Zadanie 3 - Remont drogi w Szewnie ul. Leśna
Zadanie 4 -Remont drogi przy cmentarzu w Bodzechowie
Część IV: Zadanie 1 - Remont odwodnienia w ciągu ulicy Goździelińskiej w Bodzechowie
Zadanie 2 - Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Szewna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bodzechów, krajowy numer identyfikacyjny
29100999800000, ul.
ul. Mikołaja Reja
10,
27400
Ostrowiec Świętokrzyski, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
412 653 838, e-mail
ab@ugb.pl, faks
412 651 038.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.bodzechow.wrota-swietokrzyskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I: Zadanie 1 - Remonty cząstkowe dróg gminnych
Zadanie 2 -Remonty cząstkowe dróg gminnych po awariach wodociągowych i kanalizacyjnych
Zadanie 3 - Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Gminy Bodzechów w 2017 roku
Część II: Remont drogi w miejscowości Mychów
Część III: Zadanie 1 - Remont drogi w Kosowicach
Zadanie 2 - Remont drogi w Nowej Dębowej Woli
Zadanie 3 - Remont drogi w Szewnie ul. Leśna
Zadanie 4 -Remont drogi przy cmentarzu w Bodzechowie
Część IV: Zadanie 1 - Remont odwodnienia w ciągu ulicy Goździelińskiej w Bodzechowie
Zadanie 2 - Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Szewna
Numer referencyjny: ZP.271.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:45100000-8, 45110000-1, 45233100-0, 45233141-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: dot. części I: Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp tj polegających na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni dróg na terenie Gminy Bodzechów. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od potrzeb i ograniczeń budżetowych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli:
1) Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi
zamówienia tj.:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej odpowiadającą wartością, odpowiednio:
Część I: minimum 100 000,00 zł brutto
Część II: minimum 200 000,00 zł brutto
Część III: minimum 150 000, 00 zł brutto
robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na utwardzeniu terenu kostką brukową odpowiadającą wartością, odpowiednio:
Część IV: minimum 50 000, 00 zł brutto, robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia
2) Wykaże, iż dysponuje osobami do realizacji zamówienia:
wymagane jest wskazanie osoby przewidzianej na funkcję kierownika robót, posiadającej
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez
ograniczeń lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub
równoważne wydane poza granicami RP
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w XI pkt 3.1.2. ppkt 1)siwz tj.(odpisu z właściwego rejestru).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ., 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ). 3) Dowód wniesienia wadium 4) Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału IV, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Dodatkowo Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia kosztorysu ofertowego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, odpowiednio:
Część I: 3000,00 zł
Część II: 5000,00 zł
Część III: 5000,00 zł
Część IV: 1000,00 zł
Wykonawca musi wskazać, której części zamówienia dotyczy wniesione wadium.
UWAGA! W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część należy zsumować wadium.
2. Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego:
B.S. w Ostrowcu Św. 57 8507 0004 2001 0047 6733 0003
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359).
4. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) lub w Kasie Urzędu Gminy Bodzechów, tj. w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Mikołaja Reja 10, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00.
6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa §13 wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: Zadanie 1 - Remonty cząstkowe dróg gminnych Zadanie 2 -Remonty cząstkowe dróg gminnych po awariach wodociągowych i kanalizacyjnych Zadanie 3 - Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Gminy Bodzechów w 2017 roku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - Remonty cząstkowe dróg gminnych
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi w ilości 216,50m2 o średniej grubości nowej nawierzchni 6cm
Wyszczególnienie robót:
1. Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów
poprzez frezowanie (jako podstawowa czynność przy wycinaniu) i wyrównanie piłami tarczowymi (w miarę potrzeb)
2. Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę.
3. Ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca.
4. Rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń.
5. Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.
6. Skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem.
Wykonanie 3 progów zwalniających listwowych U-16a z betonowej kostki brukowej gr.8cm szerokość jezdni 3,0m w miejscowości Sudół wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym.
Wykonanie nakładki asfaltowej w Jędrzejowicach dz. ew. 605 w 2 odcinkach 80m i 50m szer. 2,50 m polegającej mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni drogowej, skropienie oczyszczonej nawierzchni smołą drogową, wykonanie nawierzchni szer. 2,50m z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych grubość po zagęszczeniu 4 cm
Wykonanie zabezpieczenia skarpy cieku w Gromadzicach ul. Rżuchowska poprzez Wykonanie ściany oporowej o grubości do 50 cm układanych na zaprawie cementowej z kamienia łamanego
Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót
Zadanie 2 -Remonty cząstkowe dróg gminnych po awariach wodociągowych i kanalizacyjnych
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi (wykonywane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w ilości 200,00m2 o średniej grubości nowej nawierzchni 6cm,
Wyszczególnienie robót:
1. Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów
poprzez frezowanie (jako podstawowa czynność przy wycinaniu) i wyrównanie piłami tarczowymi (w miarę potrzeb)
2. Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę.
3. Ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca.
4. Rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń.
5. Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.
6. Skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem.
Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót
Zadanie 3 - Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Gminy Bodzechów w 2017 roku
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi w ilości 380,00m2 o średniej grubości nowej nawierzchni 6cm,
Wyszczególnienie robót:
1. Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów
poprzez frezowanie (jako podstawowa czynność przy wycinaniu) i wyrównanie piłami tarczowymi (w miarę potrzeb)
2. Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę.
3. Ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca.
4. Rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń.
5. Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki.
6. Skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem.
Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót
Zamawiający ustala okres gwarancji za wady przedmiotu umowy na 12 miesięcy. Zamawiający jest zainteresowany dłuższym okresem gwarancji- maksymalnie 24 miesiące, co znalazło odbicie w doborze kryteriów oceny ofert
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
Część nr: II
Nazwa: Remont drogi w miejscowości Mychów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi w miejscowości Mychów -dz. ew. 130, 240, 271.
Remont drogi długości 925m i szerokości 4m polega na:
Mechanicznym wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni głębokości 30 cm, wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm, warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm, wykonanie nawierzchni asfaltowej szerokości 3m warstwa wiążąca gr. 4cm, warstwa ścieralna gr. 3cm, wykonanie pobocza z kruszywa 2x 0.50m
Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót
Zamawiający ustala okres gwarancji za wady przedmiotu umowy na 36 miesięcy. Zamawiający jest zainteresowany dłuższym okresem gwarancji- maksymalnie 60 miesięcy, co znalazło odbicie w doborze kryteriów oceny ofert.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
ores gwarancji | 40 |
Część nr: III
Nazwa: Część III: Zadanie 1 - Remont drogi w Kosowicach Zadanie 2 - Remont drogi w Nowej Dębowej Woli Zadanie 3 - Remont drogi w Szewnie ul. Leśna Zadanie 4 -Remont drogi przy cmentarzu w Bodzechowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - Remont drogi w Kosowicach
Remont drogi w Kosowicach- dz. ew. 248
Remont drogi długości 280m i szerokości 4m polega na:
Mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni drogowej, skropienie oczyszczonej nawierzchni smołą drogową, wykonanie nawierzchni szer. 3m z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych grubość po zagęszczeniu 6 cm wykonanie pobocza z kruszywa 2x0.50m
Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót
Zadanie 2 - Remont drogi w Nowej Dębowej Woli
Remont drogi w Nowej Dębowej Woli - dz. ew. 229
Remont drogi długości 210m i szerokości 4,50m polega na:
Wzmocnieniu istniejącej nawierzchni przy użyciu tłucznia kamiennego średnio twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonanie nawierzchni asfaltowej szerokości 3,50m warstwa wiążąca gr. 4cm, warstwa ścieralna gr. 3cm, wykonanie pobocza z kruszywa 2x 0.50m
Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót
Zadanie 3 - Remont drogi w Szewnie ul. Leśna
Remont drogi w Szewnie ul. Leśna - dz. ew. 1216
Remont drogi długości 415m i szerokości 3m polega na:
Wzmocnieniu istniejącej nawierzchni przy użyciu tłucznia kamiennego średnio twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonanie nawierzchni asfaltowej szerokości 2,50m warstwa wiążąca gr. 4cm, warstwa ścieralna gr. 3cm, wykonanie pobocza z kruszywa 2x 0.25m
Zadanie 4 -Remont drogi przy cmentarzu w Bodzechowie
Remont drogi przy cmentarzu w Bodzechowie - dz. ew. 830
Remont drogi długości 100m i szerokości 5m polega na:
Wzmocnieniu istniejącej nawierzchni przy użyciu tłucznia kamiennego średnio twardego - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, wykonanie nawierzchni asfaltowej szerokości 5m warstwa wiążąca gr. 4cm, warstwa ścieralna gr. 3cm, wykonanie pobocza z kruszywa 2x 0.50m
Zamawiający ustala okres gwarancji za wady przedmiotu umowy na 36 miesięcy. Zamawiający jest zainteresowany dłuższym okresem gwarancji- maksymalnie 60 miesięcy, co znalazło odbicie w doborze kryteriów oceny ofert.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 14/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
Część nr: IV
Nazwa: Zadanie 1 - Remont odwodnienia w ciągu ulicy Goździelińskiej w Bodzechowie Zadanie 2 - Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Szewna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - Remont odwodnienia w ciągu ulicy Goździelińskiej w Bodzechowie
Remont odwodnienia długości 200m z korytek trójkątnych obejmuje:
Wykonanie koryta pod korytka odwodnieniowe głębokości 20cm i szerokości 0,80m, wykonanie podbudowy z kruszywa, ułożenie korytek trójkątnych na podsypce z piasku,
regulacja pionowa studzienek wodociągowych w ilości 20szt.
Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót
Zadanie 2 - Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Szewna
Remont drogi wewnętrznej w Szewnie dz. ew. 49/3
Remont drogi długości 120m i szerokości 3m polega na:
Mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża 120m szerokości 3m, osadzeniu obrzeży w ilości 240m i krawężników w ilości 6m na podsypce cementowo-piaskowej.
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie filtracyjnej o gr. 20cm w ilości 360m2
Regulacja zaworów wodociągowych szt. 2
Zamawiający ustala okres gwarancji za wady przedmiotu umowy na 36 miesięcy. Zamawiający jest zainteresowany dłuższym okresem gwarancji- maksymalnie 60 miesięcy, co znalazło odbicie w doborze kryteriów oceny ofert.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/05/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 40 |
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup i dostawy obłożeń i bielizny operacyjnej
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych, szkoleń oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJ@ EDUKACJA
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy budynków mieszkaniowych wielorodzinnych oraz przebudowy budynku z wewnętrznymi instalacjami i z budową przyłączy przy ul. Parkowej.
- Remont dachów na wybranych budynkach oświatowych Powiatu Ostrowieckiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego mobilnego przesiewacza bębnowego dla ZUO Janik Sp. z o.o.
- zakup endoprotez i innych materiałów do operacji ortopedycznych - powtórzenie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Przebudowa nawierzchni ulicy Torowej w Częstochowie III etap - BO (Podniesienie parametrów technicznych poprzez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ul. Torowej)
- Remont drogi powiatowej nr 3219P ul. 3-go Maja w Turku wymiana nawierzchni jezdni i chodników
- Remont odcinków dróg powiatowych nr 2731 E Bogoria Dolna - Bąków Górny, nr 2727E Złaków Kościelny - Przemysłów.
- Przebudowa ul. 18 Stycznia w Głownie w ramach zadania pn.: "Przebudowa dróg gminnych w Głownie (ul. 18 Stycznia, ul. Lewa, ul. Dolna)
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych i infrastruktury drogowej na drogach powiatowych na terenie powiatu myślenickiego
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.