eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławatycze › adaptacja obiektów na cele kulturalne i społeczne w miejscowości Sławatycze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-26

POZYCJA 49903

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sławatycze: adaptacja obiektów na cele kulturalne i społeczne w miejscowości Sławatycze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sławatycze, do kontaktów: Walentyna Hasiuk, ul. Rynek 14, 21-515 Sławatycze, woj. lubelskie, tel. 083 3783358, fax 083 3783313, e-mail: slawaty_g@woi.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.slawatycze.netbip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja obiektów na cele kulturalne i społeczne w miejscowości Sławatycze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sławatycze, ul. Rynek 14. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana wszystkich drewnianych okien i drzwi w budynku na okna i drzwi PCV , ,wymiana podłóg i posadzek na płytki z kamieni sztucznych terakota i gres , obłożenie schodów płytką z kamieni sztucznych , wykonanie cokolików, posadzki z tworzyw sztucznych na ślepej podłodze,wymiana instalacji co i elektrycznej, przebudowa sanitariatów i instalacji wod-kan. okładziny ścian i sufitów płytą gipsowo - kartonową na rusztach metalowych ,wykonanie ścianek działowych , ułożenie tapety strukturalnej. Roboty zewnętrzne - remont dachu z wymianą pokrycia dachowego na kompleksie budynków , uzupełnienie tynków i malowanie obiektu, wymiana rynien i rur spustowych ,wykonanie instalacji odgromowej, wymiana nawierzchni wokół budynku na kostkę betonową z zagospodarowaniem terenów zieleni z nasadzeniami drzew. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.1Oferta powinna zawierać: -Wypełniony druk oferty; -oświadczenie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust1 ustawy; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; -aktualną informację z KRK w zakresie art.24 ust 1 pkt 4-9 ustawy; -aktualne zaświadczenie urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłatami lub zaświadczenie o uzyskanym zwolnienia przewidzianego prawem; -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. -od wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo; -informacje banku potwierdzającą wysokość środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, -dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, -dowód wniesienia wadium; -wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400 000zł każda z potwierdzeniem,że roboty zostały wykonane należycie( min 2); -wykaz osób które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji. -wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia; -informację dotyczacą przeciętnej liczby zatrudnionych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy -w tym okresie, -kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen materiałów wykaz stawek i narzutów; o świadczenia o: -udzieleniu 3 letniego okresu gwarancji na zamontowane urządzenia i wykonane roboty; -uporządkowaniu tereny po zakończeniu robót sporządzeniu dokumentacji powykonawczej; -terminie wykonania zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości przekraczającej równowartość 60 000 EUR,a nie przekraczającej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Remont pomieszczeń ośrodka kultury, biblioteki i świetlicy z przystosowaniem na cele kulturalne i społeczne(roboty budowlane,instalacyjne wodnokanalizacyjne; c.o; elektryczne;odgromowe oraz zagospodarowanie terenu) w Sławatyczach zgodnie z przedmiarem robót załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3 000 PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach - zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy Sławatycze ul. Rynek 14- Bank Spółdzielczy w Łomazach, Oddział w Sławatyczach, konto nr 37803700080260014330000050 z dopiskiem - Wadium - i tytułem postępowania. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art., 22 ust 1-4 ustawy 1).Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie wykonywania robót budowlanych objętych zamówieniem 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa oceniając, czy wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz czy spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 1.3Wykaz robót budowlanych (min 2) zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min 400 000zl) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia 1.4Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust1 ustawy Pzp, 1.5Aktualne informacje z krajowego rejestru w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt od 4 do 8ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 1.6Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. 1.9Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek. Informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % oferowanej ceny brutto oraz musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.10Polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.11 Dowód wniesienia wadium. 1.12Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności - na załączonym formularzu. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień kierownika budowy i zaświadczenie o jego wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 1.13 Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną 1.14Wykaz stawek i narzutów 1.15 Wypełniony druk oferty 1.16wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia 1.17informację dotyczącą przeciętnej liczby zatrudnionych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie 1.18 oświadczenie o udzieleniu trzyletniego okresu gwarancji od daty odbioru robót. 1.19 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slawatycze.netbip.pl lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 26.11.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.10.2006, godzina 09:30, Urząd Gminy Sławatycze, ul. Rynek 14, pokój nr 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt- Adaptacja obiektów na cele kulturalne i społeczne w miejscowości Sławatycze, w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego, działania 2.3 - Odnowa wsi oraz zachowanie i odnowa dziedzictwa kulturowego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.