eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sokółce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-07

Sokółka: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sokółce
Numer ogłoszenia: 49886 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25002 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kryńska 40, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 722 90 10, faks 085 722 90 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sokółce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sokółce, w następujących kierunkach: Vademecum przedsiębiorczości (CPV 80530000-8) - opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 Część A do SIWZ - Część I zamówienia, dofinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz finansowanych ze środków Funduszu Pracy. 1. Szkolenie pn. Vademecum przedsiębiorczości jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz finansowane ze środków Funduszu Pracy. 2. Miejsce szkolenia: preferowane: miasto Sokółka. 3. Termin szkolenia: Grupa I: najwcześniej od 14.03.2016r. - najpóźniej do 31.03.2016r.;(dofinansowane z EFS) Grupa II: najwcześniej od 04.04.2016r. - najpóźniej do 30.04.2016r.; (dofinansowane z EFS) Grupa III: najwcześniej od 09.05.2016r. - najpóźniej do 31.05.2016r.; (dofinansowane z EFS) Grupa IV: najwcześniej od 06.06.2016r. - najpóźniej do 30.06.2016r.; (finansowane z FP) przy czym Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ww. wskazanych terminów. 4. Liczba dni szkolenia: max. 12 kolejnych dni dla jednej grupy szkoleniowej. 5. Ilość uczestników szkoleń: 60 osób ogółem, przy czym Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości osób. Grupa I: 15 osób; Grupa II: 15 osób; Grupa III: 15 osób; Grupa IV: 15 osób 6. Celem intensyfikacji szkoleń oraz przeciwdziałania rozciągnięciu szkolenia w czasie, zajęcia powinny być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu tzn. 4 - 6 razy w tygodniu, nie mniej niż po 6 godzin zegarowych dziennie i nie więcej niż po 8 godzin zegarowych dziennie, przy czym za godzinę zegarową uznaje się: 1 godzina zegarowa = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy Przerwa pomiędzy ciągiem zajęć w jednym dniu nie może być dłuższa niż 15 minut. Preferowane godziny zajęć: rozpoczęcie nie wcześniej niż o godz. 8:00, zakończenie nie później niż o godz. 17:00. 7. Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia przypadająca na 1 osobę szkoloną powinna wynosić: minimum 56 godzin zegarowych, z czego część teoretyczna powinna obejmować minimum 20 godzin zegarowych, natomiast praktyczna: minimum 36 godzin zegarowych. 8. Maksymalna liczba godzin zegarowych szkolenia: 70 godzin zegarowych. 9. Kadra dydaktyczna powinna posiadać kwalifikacje, doświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia. 10. Sala wykładowa powinna być dostosowana do ilości osób skierowanych na szkolenie, w tym jedno stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia z pełnym legalnym, licencjonowanym oprogramowaniem w polskiej wersji językowej i dostępem do Internetu. 11. Wymagane minimum programowe powinno zostać zrealizowane w ciągu 56 godzin zegarowych. Dodatkowe zagadnienia w ramach rozszerzenia programu szkolenia ponad wymagane minimum programowe - jeżeli zostaną przewidziane- powinny zostać zrealizowane w ramach godzin dodatkowych. Dodatkowe zagadnienia wraz z godzinami dodatkowymi powinny być wyszczególnione w Załączniku Nr 3 do formularza ofertowego Plan nauczania szkolenia. 12. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl) i powinien obejmować co najmniej wymagane minimum programowe: 1) Zarządzanie firmą: a) Rejestrowanie działalności (prezentacja dokumentów oraz instruktaż ich wypełniania; omówienie PKD wraz z konsekwencjami podatkowymi wiążącymi się z wyborem konkretnych branż i działów); b) Prawne uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej (podstawy prawa cywilnego oraz prawa pracy, podstawowe zasady wynikające z ustawy o swobodzie działalności); c) Podstawy wiedzy o zarządzaniu organizacją (informacja i komunikacja, styl kierowania, proces decyzyjny);d) Prowadzenie negocjacji; e) Zarządzanie strategiczne (strategia firmy, określenie celu, elementy analizy SWOT);f) Wypełnianie dokumentów (ZUS, US itp.) przy rejestracji działalności gosp. 2) Zarządzanie finansami w małej firmie: a) Dokumentacja księgowa i uproszczona ewidencja księgowa; b) Ryczałt i karta podatkowa; c) Pełne księgi handlowe; d) Zarządzanie przepływem gotówki; e) Źródła finansowania działalności gospodarczej małych firm; f) Analiza finansowa firmy;3) Opracowanie i tworzenie biznes planu: a) Pomysł na biznes; b) Cel, istota i uwarunkowania tworzenia biznes planu; c) Elementy biznes planu; d) Zakres i metodologia wykonania poszczególnych części biznes planu; e) Przykładowy biznesplan; f) Praktyczne warsztaty - pisanie własnych biznesplanów; 4) Instytucje i system wsparcia przedsiębiorczości. Źródła finansowania działalności: a) Możliwości kredytowania; b) Możliwości i warunki ubiegania się o dotacje PUP; c) Procedura i Regulamin przyznawania osobom bezrobotnym jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej Powiatowego Urzędu Pracy w Sokółce; d) Indywidualne konsultacje w zakresie analizy formularza Wniosek/Wniosek korygujący o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej stanowiącego załącznik do Regulaminu przyznawania osobom bezrobotnym jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej Powiatowego Urzędu Pracy w Sokółce pod kątem planowanej działalności gospodarczej przez uczestnika szkolenia. e) Fundusze pożyczkowe w woj. podlaskim. 13. Osoby bezrobotne, objęte szkoleniem, będą miały prawo do stypendium. Instytucja szkoleniowa jest obowiązana do ubezpieczenia uczestników szkolenia na sumę ubezpieczenia minimum 10.000,00 zł na 1 uczestnika kursu, po otrzymaniu informacji w ww. zakresie od Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie pn. Vademecum przedsiębiorczości dla I, II, III grupy szkoleniowej będzie realizowane w ramach projektu pn. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie sokólskim (II) dofinansowanego ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - Oś priorytetowa: I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z EFS.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Szkolenie pn. Vademecum przedsiębiorczości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o., ul. Malmeda 1, 15-440 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45990,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9268,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.