eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieniawa › Nadbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania wody w Sieniawie wraz z przebudową ujęcia wody w Piganach i budową sieci wodociągowej w m. Pigany, Paluchy, Rudka - Borki - etap I. pn. Budowa rurociągu tłocznego, ujęcia wody z zasilaniem energetycznym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Sieniawa: Nadbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania wody w Sieniawie wraz z przebudową ujęcia wody w Piganach i budową sieci wodociągowej w m. Pigany, Paluchy, Rudka - Borki - etap I. pn. Budowa rurociągu tłocznego, ujęcia wody z zasilaniem energetycznym
Numer ogłoszenia: 49884 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieniawa, Rynek 1, 37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie, tel. 016 6227301, fax 016 6227301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieniawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania wody w Sieniawie wraz z przebudową ujęcia wody w Piganach i budową sieci wodociągowej w m. Pigany, Paluchy, Rudka - Borki - etap I. pn. Budowa rurociągu tłocznego, ujęcia wody z zasilaniem energetycznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest: Nadbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania wody w Sieniawie wraz z przebudową ujęcia wody w Piganach i budową sieci wodociągowej w m. Pigany, Paluchy, Rudka - Borki - etap I. pn. Budowa rurociągu tłocznego, ujęcia wody z zasilaniem energetycznym Zasadniczy zakres robót obejmuje : rurociąg wody surowej PE PN -16 Ø 90 mb 3 rurociąg wody surowej PE PN -16 Ø 110 mb 330 rurociąg wody surowej PE PN -16 Ø 160 mb 3420 obudowa studni głębinowych wraz z montażem pomp i ogrodzeniem - 3 kpl. zasilanie policznikowe studni kablem Yaky 690 mb - 3 kpl. budowa stacji trafo wraz z zasilaniem energetycznym ujęcia ( kabel 1x35 12/20 kV XRUHAKXS - 2361 mb ) uzyskanie pozytywnych wyników badania wody 2 krotne, od stosownych uprawnionych do tego celu instytucji obsługa geodezyjna i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Określenie przedmiotu zamówienia: Nadbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania wody w Sieniawie wraz z przebudową ujęcia wody w Piganach i budową sieci wodociągowej w m. Pigany, Paluchy, Rudka - Borki - etap I. pn. Budowa rurociągu tłocznego, ujęcia wody z zasilaniem energetycznym Szczegółowy zakres robót wg Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Projektu Budowlanego i przedmiaru robót stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.72.00 - Instalowanie transformatorów elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.72.00 - Instalowanie transformatorów elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznego sprzętu pompowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych Oryginalny kod CPV: 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy ). 2. Wadium musi być wniesione w terminie do dnia 01.04.2008 r. do godz. 900 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : BS Rzeszów o/Sieniawa 09 9162 1010 2003 1500 0316 0002 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznana data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Kopię dowodu uiszczenia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Oryginał wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: kasa Urzędu Miasta i Gminy w Sieniawie - pokój nr 7. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium, jeżeli : 1/ upłynął termin związania ofertą, 2/ zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3/ zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 4/ na pisemny wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wymagania dotyczące zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest w dniu zawarcia umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej (brutto). 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 3 Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy. 4. Zamawiający wymagać będzie dokonania podziału wnoszonego zabezpieczenia na dwie części, w następujących proporcjach: - 70 % wnoszonego zabezpieczenia gwarantować będzie zgodne z umową wykonanie przedmiotu zamówienia, - 30 % wnoszonego zabezpieczenia służyć będzie do pokrycia roszczeń z tytułu gwarancji jakości za wykonane roboty. 5. Zasady wnoszenia i zwrotu zabezpieczenia zostały określone w projekcie umowy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. Przed przygotowaniem oferty Wykonawcy winni dokonać wizji w terenie oraz zapoznać się z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót, aby zdobyć wszelkie informacje konieczne do przygotowania oferty. 8.2. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: a) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia tj. wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat (2005-2007) , a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali, co najmniej 3 zadania zbliżone do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 300 000 zł każde, co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu. b) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia. d) posiadają niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wyposażenie sprzętowe. e) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. f) zaakceptują warunki i pozostałe zapisy umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. g) nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) h) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. i) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności j) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat h) posiadają minimalne wyposażenie techniczne tj: 2 koparki, 1 spycharkę, 1 dźwig 5t. własne lub dzierżawione 8.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty lub oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia ; nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty : 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór formularza jest załączony do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kadra techniczna) posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia sprzętowego, jakie posiada Wykonawca (wzór formularza jest załączony do SIWZ), w przypadku braku potrzebnego sprzętu należy podać źródło pozyskania; minimalne wyposażenie techniczne tj: 2 koparki, 1 spycharkę, 1 dźwig 5t. 8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (2005-2007) robót tożsamych lub podobnych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia minimum trzech zadań o wartości minimum 300 000 zł każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór formularza jest załączony do SIWZ; 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sieniawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie 37-530 Sieniawa ul. Rynek1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie 37-530 Sieniawa ul. Rynek1 pokój nr 1, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.