eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona osób i mienia w obiektach usytuowanych na terenie Dzielnicy Wilanów w tym doCzęść 1 - Obiektu przy ZS Nr 79 przy ul. Wiertniczej 26 w Warszawie Część 2 - Obiektu ORLIK 2012 przy ul. Sytej 123 w Warszawie oraz obiektu ORLIK 2012 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie wraz z wykonywaniem czynności polegających na sprzątaniu w tych obiektach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Warszawa: Ochrona osób i mienia w obiektach usytuowanych na terenie Dzielnicy Wilanów w tym do: Część 1 - Obiektu przy ZS Nr 79 przy ul. Wiertniczej 26 w Warszawie Część 2 - Obiektu ORLIK 2012 przy ul. Sytej 123 w Warszawie oraz obiektu ORLIK 2012 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie wraz z wykonywaniem czynności polegających na sprzątaniu w tych obiektach.
Numer ogłoszenia: 498046 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów , ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 642 60 01 w. 456, faks 22 858 75 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiektach usytuowanych na terenie Dzielnicy Wilanów w tym do: Część 1 - Obiektu przy ZS Nr 79 przy ul. Wiertniczej 26 w Warszawie Część 2 - Obiektu ORLIK 2012 przy ul. Sytej 123 w Warszawie oraz obiektu ORLIK 2012 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie wraz z wykonywaniem czynności polegających na sprzątaniu w tych obiektach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona osób i mienia w obiektach usytuowanych na terenie Dzielnicy Wilanów w tym do: Część 1 - Obiektu przy ZS Nr 79 przy ul. Wiertniczej 26 w Warszawie Część 2 - Obiektu ORLIK 2012 przy ul. Sytej 123 w Warszawie oraz obiektu ORLIK 2012 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie wraz z wykonywaniem czynności polegających na sprzątaniu w tych obiektach..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Ochrona osób i mienia w obiektach usytuowanych na terenie Dzielnicy Wilanów w tym do: Część 1 - Obiektu przy ZS Nr 79 przy ul. Wiertniczej 26 w Warszawie Część 2 - Obiektu ORLIK 2012 przy ul. Sytej 123 w Warszawie oraz obiektu ORLIK 2012 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie wraz z wykonywaniem czynności polegających na sprzątaniu w tych obiektach. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych. Wielkość zamówienia uzupełniającego będzie stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 90.91.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium do niniejszego postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający wymaga aktualnej koncesji wydanej przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r., (Dz. U. z 2005 r., Nr 145 poz. 1221 ze zm.) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część II zamówienia Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem lub wykonywaniem usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min 2 usług z których każda dotyczy ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej o wartości min. brutto 60 000,00 zł., każda. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl .

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W umowie do niniejszego postępowania przewidziano następujące istotne zmiany dotyczące: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby wyznaczonej do kierowania pracami ze strony Wykonawcy i może nastąpić w formie pisemnego powiadomienia Zamawiającego niezwłocznie i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy z zastrzeżeniem, że jeśli wykonawca w procedurze udzielenia niniejszego zamówienia w wyniku którego zawarto niniejszą umowę posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się doświadczeniem wymaganym przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie przez niego zgody na piśmie. Dotychczasowy Podwykonawca odpowiada z nowym Podwykonawcą i Wykonawcą solidarnie. Odpowiedzialność ta dotyczy zarówno wykonania przedmiotu umowy, jak i powstałych w ramach jej wykonania szkód w nieruchomościach. 3) W przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek VAT kwota wynagrodzenia brutto pozostaje bez zmian. Kwota wynagrodzenia netto zostanie przeliczona według obowiązujących stawek VAT, w stosunku do kwoty wynagrodzenia bazowego brutto. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany grafików. W przypadku zmiany ilości godzin, wynagrodzenie będzie płatne za faktyczną ilość roboczogodzin. Powiadomienie o zmianie grafiku musi zostać doręczone Wykonawcy w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną minimum 24 godziny przed planowaną zmianą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m. st. Warszawy - Dzielnica Wilanów, 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11, WZZ, pok. 406..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd m. st. Warszawy - Dzielnica Wilanów, 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11, WZZ, pok. 406..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona osób i mienia w obiektach usytuowanych na terenie Dzielnicy Wilanów w tym do: Część I - Obiektu przy ZS Nr 79 przy ul. Wiertniczej 26 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona osób i mienia w obiektach usytuowanych na terenie Dzielnicy Wilanów w tym do: Część I - Obiektu przy ZS Nr 79 przy ul. Wiertniczej 26 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona osób i mienia w obiektach usytuowanych na terenie Dzielnicy Wilanów w tym do: Część II - Obiektu ORLIK 2012 przy ul. Sytej 123 w Warszawie oraz obiektu ORLIK 2012 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie wraz z wykonywaniem czynności polegających na sprzątaniu w tych obiektach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona osób i mienia w obiektach usytuowanych na terenie Dzielnicy Wilanów w tym do: Część II - Obiektu ORLIK 2012 przy ul. Sytej 123 w Warszawie oraz obiektu ORLIK 2012 przy ul. Św. Urszuli Ledóchowskiej w Warszawie wraz z wykonywaniem czynności polegających na sprzątaniu w tych obiektach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.