eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Prowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych z języka angielskiego oraz rytmiki dla dzieci z gminy Mikołów w wieku przedszkolnym w ramach projektu Nowy Wymiar Przedszkola - wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Mikołów: Prowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych z języka angielskiego oraz rytmiki dla dzieci z gminy Mikołów w wieku przedszkolnym w ramach projektu Nowy Wymiar Przedszkola - wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 498020 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich , ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, faks 0-32 22 60 169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych z języka angielskiego oraz rytmiki dla dzieci z gminy Mikołów w wieku przedszkolnym w ramach projektu Nowy Wymiar Przedszkola - wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I. Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego są skierowane do liczby mnie mniejszej niż 520 a nie większej niż 560 dzieci, w wieku 3-6 lat z 12 przedszkoli z gminy Mikołów. Zajęcia będą prowadzone 3 x w tygodniu po 45 min. każda, w grupach nie mniejszych niż 15 osób a nie większych niż 25, z uwzględnieniem podziału na wiek tj. osobno grupa 3-4latków oraz 5-6latków, poza godzinami realizacji podstawy programowej w danym przedszkolu. Liczba wszystkich grup językowych nie może być mniejsza niż 23 i nie większa niż 27. Jeden prowadzący może prowadzić zajęcia w maksymalnie 3 grupach. Głównym celem zajęć jest zapoznanie dzieci z językiem angielskim, nauka podstawowych zwrotów, poznawanie kultury krajów anglojęzycznych oraz kształcenie językowe nastawione na komunikację (mówienie i rozumienie ze słuchu). Zajęcia będą prowadzone z naciskiem na ruch, gry, zabawę z wykorzystaniem piosenek i bodźców audiowizualnych. Wzór ramowego harmonogramu zajęć z języka angielskiego, które należy zrealizować w ramach Projektu w roku szkolnym 2012/2013 będą stanowiły załącznik do umowy z Wykonawcą. Dokładne godziny zajęć zostaną uzgodnione z Wykonawcą bezpośrednio przed realizacją przedmiotu zamówienia. Szacunkowa ilość jednostek lekcyjnych wynosi 1944. Pojęcie jednostka lekcyjna należy rozumieć jako godzina zajęć dydaktycznych z uwzględnieniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 lutego 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ramowych statutów publicznego przedszkola oraz publicznych szkół. Część II Dodatkowe zajęcia z rytmiki są skierowane do liczby nie mniejszej niż 495 a nie większej niż 560 dzieci, w wieku 3-6 lat z 12 przedszkoli z gminy Mikołów. Zajęcia będą prowadzone 3 x w tygodniu w grupach nie mniejszych niż 15 osób a nie większych niż 25, z uwzględnieniem podziału na wiek tj. osobno grupa 3-4latków oraz 5-6latków, poza godzinami realizacji podstawy programowej w danym przedszkolu. Liczba wszystkich grup z rytmiki nie może być mniejsza niż 23 i nie większa niż 27. Jeden prowadzący może prowadzić zajęcia w maksymalnie 3 grupach. Zajęcia z rytmiki będą nastawione na rozwijanie wrażliwości słuchowej, rozwijanie ekspresji ruchowej, pobudzenie wyobraźni, inwencji twórczej dzieci i motoryki dziecka, rozwijanie szybkiego reagowania na zmiany rytmu i tempa. Zajęcia będą nastawione na zabawy rytmiczno-ruchowe, gry, piosenki przy akompaniamencie instrumentu muzycznego Wykonawcy oraz instrumentów muzycznych zakupionych w ramach projektu takich jak m.in.: pudełka akustyczne, dzwonki, bębenki, trójkąty itp.. Wzór ramowego harmonogramu zajęć z rytmiki, które należy zrealizować w ramach Projektu w roku szkolnym 2012-2013 będą stanowiły załącznik do umowy z Wykonawcą. Dokładne godziny zajęć zostaną uzgodnione z Wykonawcą bezpośrednio przed realizacją przedmiotu zamówienia. Szacunkowa ilość jednostek lekcyjnych wynosi 1944 Pojęcie jednostka lekcyjna należy rozumieć jako godzina zajęć dydaktycznych z uwzględnieniem przepisów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 lutego 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ramowych statutów publicznego przedszkola oraz publicznych szkół Zamawiający gwarantuje Wykonawcy przeprowadzenie min. 1000 godzin zajęć z języka angielskiego części I i rytmiki w części II. Zajęcia będą realizowane w 12 mikołowskich przedszkolach w godzinach pracy placówek, w oparciu o obowiązującą siatkę zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco Karty czasu pracy osoby realizującej zamówienie, odrębnie dla każdej osoby prowadzącej zajęcia w ramach projektu oraz jej przedłożenia Zamawiającemu wraz z rachunkiem-fakturą i protokołem zdawczo-odbiorczym w ciągu 5 dni roboczych po upływie miesiąca rozliczeniowego, w którym nastąpiło wykonanie usługi. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco dziennik zajęć realizowanych w ramach projektu odrębnie dla każdej grupy. Wykonawca po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy jest zobowiązany do przedłożenia wykazu osób bezpośrednio prowadzących zajęcia wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje. Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy do akceptacji Zamawiającego harmonogram, który będzie stanowił integralny załącznik do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wnosi wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) dla części I oraz w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) dla części II przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu (przelewem) na konto Zamawiającego: Mikołowski Bank Spółdzielczy nr 05 84360003 0000 0000 0332 0034 lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z pózn. zm.). 3. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie ZSiPM. 4. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla Części I - Wykonawca dysponuje min. 9 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe na kierunku filologia angielska w specjalności nauczycielskiej lub wykształcenie wyższe na kierunku filologia angielska wraz z ukończonym kursem pedagogicznym dla Części II - Wykonawca dysponuje min. 9 osobami posiadającymi kwalifikacje kierunkowe do prowadzenia zajęć z rytmiki, tj. wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe, lub kursy kwalifikacyjne, lub dyplom ukończenia szkoły muzycznej II stopnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich 43-190 Mikołów ul. K. Miarki 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich 43-190 Mikołów ul. K. Miarki 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nowy Wymiar Przedszkola - wsparcie edukacyjne i specjalistyczne szansą dla 12 mikołowskich przedszkoli współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.