eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w Żyrardowie - Zadanie nr I, nr referencyjny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-25

POZYCJA 49801

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żyrardów: budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w Żyrardowie - Zadanie nr I, nr referencyjny: PGK/JRP/RB/ZI/06, w ramach Projektu Gospodarka wodno-ściekowa w Żyrardowie i Jaktorowie współfinansowanego z Funduszu Spójności 2005/PL/16/C/PE/002 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Spółka z o.o., do kontaktów: Pan Grzegorz Klociński,w. 255 Pani Agnieszka Żeromska-Gawronek,w. 261, ul. Czysta 5, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8554041 w. 255, fax (046) 855 32 80, e-mail: pgktech@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pgk.zyrardow.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.pgk.zyrardow.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w Żyrardowie - Zadanie nr I, nr referencyjny: PGK/JRP/RB/ZI/06, w ramach Projektu Gospodarka wodno-ściekowa w Żyrardowie i Jaktorowie współfinansowanego z Funduszu Spójności 2005/PL/16/C/PE/002. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Żyrardów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w Żyrardowie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące Odcinki: -Przedsięwzięcie 1 - Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej w ulicy Zwycięstwa w Żyrardowie. -Przedsięwzięcie 2 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul Olszowej na odcinku od ulicy Równoległej do Brzozowej i fragment w ul. Brzozowej. -Przedsięwzięcie 3 - Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej w ul. Bajkowej w Żyrardowie. -Przedsięwzięcie 4 - Budowa kolektora deszczowego w ul. Mazowieckiej i Kanałowej z podczyszczalnią wód opadowych przed wprowadzeniem do rzeki Pisi Gągoliny. -Przedsięwzięcie 5 - Budowa kolektora deszczowego w miejscu rowu burzowego nr 51 z podczyszczalnią. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: -Przedsięwzięcie 1 - Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej w ulicy Zwycięstwa w Żyrardowie. -Przedsięwzięcie 2 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ul Olszowej na odcinku od ulicy Równoległej do Brzozowej i fragment w ul. Brzozowej. -Przedsięwzięcie 3 - Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej w ul. Bajkowej w Żyrardowie. -Przedsięwzięcie 4 - Budowa kolektora deszczowego w ul. Mazowieckiej i Kanałowej z podczyszczalnią wód opadowych przed wprowadzeniem do rzeki Pisi Gągoliny. -Przedsięwzięcie 5 - Budowa kolektora deszczowego w miejscu rowu burzowego nr 51 z podczyszczalnią. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 200.000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) Wadium może być wniesione w następujących formach: a.pieniądzu; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Postanowienia powyższe mają zastosowanie również do poręczeń. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm), 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętną liczbę zatrudnionych co najmniej 30 osób oraz liczebność personelu kierowniczego co najmniej 5 osób w okresie ostatnich trzech lat licząc do dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, b) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące kluczowe osoby wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: -Przedstawiciel Wykonawcy - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych - 10 lat, pełnienie funkcji kierownika kontraktu (Przedstawiciela Wykonawcy)polegającego na kierowaniu podobnych robót - 3 lata, -Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: wykształcenie techniczne, doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych - 10 lat, pełnienie funkcji kierownika budowy dla kontraktu polegającego na wykonywaniu podobnych robót - 5 lat, uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów, -Kierownik robót instalacyjno - sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: wykształcenie techniczne, doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych - 5 lat, pełnienie funkcji kierownika podobnych robót instalacyjno - sanitarnych - 3 lata, uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów, -Kierownik robót drogowych - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: wykształcenie techniczne, doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych - 5 lat, pełnienie funkcji kierownika robót drogowych - 3 lata, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub równoważne im ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów. Wszystkie wymagane kluczowe osoby winny posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego. Doświadczenie zawodowe powinno być liczone do dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. c) wykonać jako wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat licząc do dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 kontrakty na roboty budowlane o wartości łącznej co najmniej 10 mln PLN brutto, w tym co najmniej roboty budowlane, których przedmiotem jest budowa kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i deszczowej o łącznej długości kanalizacji co najmniej 5 km, 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać średni roczny przychód w okresie ostatnich 3 lat obrotowych w wysokości 5 mln PLN. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 mln PLN. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 1mln PLN. 5) złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u. P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u. P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)a. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, 3)b. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: dla każdej z kluczowych osób informację o doświadczeniu zawodowym oraz dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia osób, dla których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o członkostwie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności, 3)c. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 4)a. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 4)b.Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)c.Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt. a, b, c spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.zyrardow.pl. Opłata: 976 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, lok.10, lub na wniosek Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym lub po wniesieniu opłaty na rachunek Zamawiającego: Bank Pekao S.A. I O/Żyrardów 36 1240 3350 1111 0000 3540 1988. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.10.2006, godzina 10:30, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Żyrardów Spółka z o.o. ul. Czysta 5 96-300 Żyrardów, parter, sala konferencyjna nr 6.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie jest współfinansowane w wysokości 78,6% kosztów kwalifikowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności Gospodarka wodno-ściekowa w Żyrardowie i Jaktorowie. 2) Informacje dodatkowe: Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Urząd Zamówień Publicznych, 00-582 Warszawa, Al. Szucha 2/4, e-mail: odwolania@uzp.gov.pl, tel. +48 22 4587777, fax. +48 22 4587700, adres internet. www.uzp.gov.pl Składanie odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując jego kopię zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesieniem go do Prezesa Urzędu. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.