eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łanięta › Przebudowa drogi gminnej Nr102269E Kąty - granica powiatu włocławskiego (Kołomia) gm. Łanięta km 0+000 - 1 + 286,30.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Łanięta: Przebudowa drogi gminnej Nr102269E Kąty - granica powiatu włocławskiego (Kołomia) gm. Łanięta km 0+000 - 1 + 286,30.
Numer ogłoszenia: 49762 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łanięta, 16, 99-306 Łanięta, woj. łódzkie, tel. 024 356 74 00, fax 024 356 74 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglanieta.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr102269E Kąty - granica powiatu włocławskiego (Kołomia) gm. Łanięta km 0+000 - 1 + 286,30..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kąty o całkowitej długości odcinka 1 286,30mb. Zakres prac: 1. Roboty przygotowawcze. 2. Roboty ziemne i wyrównawcze. 3. Wykonanie na fragmentach warstwy odsączającej. 4. Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego. 5. Wykonanie warstw mineralno - bitumicznych 6. Profilowanie i umocnienie poboczy 7. Zabezpieczenie rurami Arot kabla telekomunikacyjnego Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z danymi zawartymi w projekcie budowlanym, projekcie organizacji ruchu, kosztorysach nakładczych oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 2)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków : 1) Przez zapis - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - należy rozumieć, że przedmiotem działalności wykonawcy są roboty przewidziane zakresem rzeczowym zamówienia publicznego. 2) Przez zapis - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia - należy rozumieć, że w okresie swojej działalności wykonali zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a więc dokonali zakończenia i oddania do użytku przebudowy dróg, a także dysponują osobami, które będą pełnić funkcje kierowników robót w specjalności drogowej i pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. Przez potencjał techniczny należy rozumieć dysponowanie co najmniej: środkiem do transportu kruszywa o ładowności min. 10ton, koparką, ładowarką lub koparko ładowarką samojezdną, spycharką, równiarką samojezdną, walcem drogowym samojezdnym a także sprzętami ręcznymi - pomocniczymi (szpadle, łopaty). 3) Przez zapis - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia -- należy rozumieć fakt, iż posiadają środki finansowe w kwocie nie niższej niż 400 000 złotych lub posiadają zdolność kredytową do kwoty nie niższej niż 400 000 złotych. 4) Przez zapis - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - należy rozumieć, iż nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5) Przez zapis - spełnią pozostałe wymogi stawiane niniejszą SIWZ - należy rozumieć spełnianie wszystkich warunków stawianych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociaż jednego warunku (po uwzględnieniu okoliczności o których mowa w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1do siwz - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wg wzoru załącznik nr 2 do siwz 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że : a) warunki określone w pkt. V 1.1 b) i c), na potwierdzenie których należy złożyć dokumenty lub oświadczenia wymienione w części - spełnią łącznie wszyscy wykonawcy b) warunek określony w pkt. V 1.1a) i d), na potwierdzenie którego należy złożyć dokumenty lub oświadczenia wymienione - spełnia każdy z wykonawców. 4. Inne dokumenty: - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglanieta.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łaniętach Łanięta 16 99-306 Łanięta (pokój nr 2).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Łaniętach Łanięta 16 99-306 Łanięta (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.