eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › remont kapitalny budynku Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-25

POZYCJA 49751

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: remont kapitalny budynku Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Jerzy Borowski, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, fax 012 6282072, e-mail: zampub@pk.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): zampub@pk.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont kapitalny budynku Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Osiedla Studenckie Politechniki Krakowskiej w Krakowie przy ul. Skarżyńskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont kapitalny budynku Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie w zakresie docieplenia ścian, zabudowy logii, wykonania pochylni dla osób niepełnosprawnych, wykonania wewnętrznych robót budowlanych, wod-kan, elektrycznych, wentylacji mechanicznej, instalacji sygnalizacji pożaru, oddymiania, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, wymiany dźwigów osobowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonanie remontu w dwóch etapach: a.etap I obejmujący piwnice (magazyny), parter oraz 3 górne kondygnacje budynku w zakresie umożliwiającym przekazanie ich Użytkownikowi do eksploatacji i zasiedlenia do 28 lutego 2007 r. (w tym także: wymiana wszystkich pionów i poziomów mediów, wyburzeń i demontaży w całym budynku, główna klatka schodowa, 1 dźwig osobowy), b.etap II obejmujący pozostały zakres prac (w tym docieplenie ścian budynku wykonywane w miesiącach lipiec - sierpień 2007 r.), 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont kapitalny budynku Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie w zakresie docieplenia ścian, zabudowy logii, wykonania pochylni dla osób niepełnosprawnych, wykonania wewnętrznych robót budowlanych, wod-kan, elektrycznych, wentylacji mechanicznej, instalacji sygnalizacji pożaru, oddymiania, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, wymiany dźwigów osobowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 369700,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest: 1. Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje odpowiednimi zasobami osobowymi w tym: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń, przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa, b) kierownikiem robót branży elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa, c) kierownikiem robót branży sanitarnej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa, d) kierownikiem robót lub pracownikiem, który posiada uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie montażu i modernizacji dźwigów, 2. zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zamówienia na podobne zadania odpowiadające swoim rodzajem oraz wartością na łączną kwotę nie mniejszą niż 15 mln. zł., w tym przynajmniej jedna robota nie może być mniejsza niż 6 mln. zł., z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, przez podobne zamówienie Zamawiający rozumie wybudowanie lub zmodernizowanie lub rozbudowę lub wyremontowanie obiektów użyteczności publicznej takich jak: hotele, bursy, internaty, domy studenckie, domy asystenta, budownictwo mieszkalne 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest: 1. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 5 mln. zł, 2. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 mln. zł, 3. w wypadku uzyskania zamówienia ubezpieczą kontrakt w wysokości 50% wartości poszczególnych etapów zamówienia, 4. wykażą wskaźnik płynności bieżącej jako stosunek aktywów obrotowych do zobowiązań krótkoterminowych za rok 2003, 2004 i 2005 o wartości nie mniejszej niż 1,0, 5. wykażą sprzedaż na poziomie nie mniejszym niż 10 mln. zł netto w każdym roku w latach 2003, 2004 oraz 2005. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 11 niniejszej SIWZ, na zasadzie \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 i art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 4. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 5. dokumenty stwierdzające uprawnienia kierowników robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych oraz zaświadczenie o ich przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 6. dokumenty stwierdzające posiadanie uprawnień UDT kierownika robót w zakresie montażu i modernizacji dźwigów, 7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 9. oświadczenie finansowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2006 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.10.2006, godzina 09:00, Politechnika Krakowska, Dział Zamówień Publicznych, 31-155 KRAKÓW, ul. Warszawska 24, budynek 10-24, pokój 104.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.