eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Dostawa materiałów do remontów cząstkowych dróg powiatowychkruszywa kamiennego i emulsji asfaltowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-21

Lipsko: Dostawa materiałów do remontów cząstkowych dróg powiatowych: kruszywa kamiennego i emulsji asfaltowej
Numer ogłoszenia: 49728 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku , ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpl.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do remontów cząstkowych dróg powiatowych: kruszywa kamiennego i emulsji asfaltowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do remontów cząstkowych dróg powiatowych: kruszywa kamiennego i emulsji asfaltowej. Zamówienie obejmuje 4 części - zadania od 1 do 4. 1. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Dostawy kruszywa kamiennego na bazę Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Lipsku mieszczącą się przy ulicy Spacerowej 24, 27-300 Lipsko w ilości: - grys bazaltowy frakcji 2-5 - 100 Mg 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Dostawy kruszywa kamiennego na bazę Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Lipsku mieszczącą się przy ulicy Spacerowej 24, 27-300 Lipsko w ilości: - grys dolomitowy frakcji 8-12 - 300 Mg 3. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Dostawy kruszywa kamiennego na plac budowy tj. drogi powiatowe o nawierzchni żużlowej na terenie gmin: Chotcza, Ciepielów, Lipsko, Rzeczniów, Sienno, Solec (odległość w promieniu około 20 km od miejscowości Lipsko) w ilości: - mieszanka sortowana 0-32 (0-31,5) - 1500 Mg Zastrzega się dostawy sukcesywne w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Dostawy emulsji asfaltowej na bazę Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Lipsku mieszczącą się przy ulicy Spacerowej 24, 27-300 Lipsko w ilości: - emulsja asfaltowa szybko- rozpadowa K1-65 - 120 Mg Zastrzega się dostawy sukcesywne w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem. Powyższe kruszywa muszą odpowiadać normom:-kruszywa zgodnie z normą PN-EN 13043:2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych dla ruchu i zgodnie z normą PN-EN 13242:2004 Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym. Emulsja kationowa powinna spełniać warunki określone w normie PN-EN 13808 Asfalty i lepiszcza asfaltowe - Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. Do każdej partii dostawy Wykonawca obowiązany jest dostarczyć świadectwo jakości..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.20-7, 44.92.22.00-1, 14.21.22.00-2, 44.91.23.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 4 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 200,00 zł, słownie: dwieście złotych 00/100. 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 300,00 zł, słownie: trzysta złotych 00/100. 3) dla zadania nr 3 w wysokości: 1 000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100. 4) dla zadania nr 4 w wysokości: 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.(załącznik nr 2 SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.(załącznik nr 2 SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.(załącznik nr 2 SIWZ). Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę - narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca niezbędnego do wykonania zamówienia: dla zadań od 1 do 3 - co najmniej dwóch ciągników siodłowych, dla zadania 4 - wytwórni emulsji i cysterny samochodowej do przewozu emulsji asfaltowej (wykaz sprzętu - zał. nr 5)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.(załącznik nr 2 SIWZ). Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (potencjał kadrowy - zał. nr 6).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.(załącznik nr 2 SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Wzór umowy - podpisana ostatnia strona jako warunek zobowiązania się wykonawcy do zawarcia umowy na zasadach określonych we wzorze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdpl.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ul. Spacerowa 24 27-300 Lipsko. Na pisemny wniosek zamawiający przekaże SIWZ (koszt druku i przekazania ponosi Wykonawca).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 09:45, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku ul. Spacerowa 24 27-300 Lipsko, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.05.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kruszywa kamiennego: grys bazaltowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kruszywa kamiennego na bazę Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Lipsku mieszczącą się przy ulicy Spacerowej 24, 27-300 Lipsko w ilości: - grys bazaltowy frakcji 2-5 - 100 Mg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.91.23.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kruszywa kamiennego: grys dolomitowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kruszywa kamiennego na bazę Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Lipsku mieszczącą się przy ulicy Spacerowej 24, 27-300 Lipsko w ilości: - grys dolomitowy frakcji 8-12 - 300 Mg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.92.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kruszywa kamiennego: mieszanka sortowana 0-32 (0-31,5).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kruszywa kamiennego na plac budowy tj. drogi powiatowe o nawierzchni żużlowej na terenie gmin: Chotcza, Ciepielów, Lipsko, Rzeczniów, Sienno, Solec (odległość w promieniu około 20 km od miejscowości Lipsko) w ilości: - mieszanka sortowana 0-32 (0-31,5) - 1500 Mg Zastrzega się dostawy sukcesywne w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa emulsji asfaltowej szybko-rozpadowej K1-65.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa emulsji asfaltowej na bazę Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Lipsku mieszczącą się przy ulicy Spacerowej 24, 27-300 Lipsko w ilości: - emulsja asfaltowa szybko- rozpadowa K1-65 - 120 Mg Zastrzega się dostawy sukcesywne w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.36.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.