eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Remont instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia teleinformatyczne w budynku Sądu Okręgowego w Legnicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Legnica: Remont instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia teleinformatyczne w budynku Sądu Okręgowego w Legnicy.
Numer ogłoszenia: 49724 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Legnicy , ul. Złotoryjska 40, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7225900, faks 076 7225990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wymiar Sprawiedliwości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia teleinformatyczne w budynku Sądu Okręgowego w Legnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia teleinformatyczne w budynku Sądu Okręgowego w Legnicy, w tym: 1) demontaż części przewodów instalacji elektrycznej, 2) demontaż części osprzętu elektrycznego, 3) układanie przewodów instalacji elektrycznej, 4) montaż osprzętu elektrycznego, 5) montaż aparatury w tablicach zasilających urządzenia teleinformatyczne, 6) pomiary odbiorcze instalacji elektrycznej, 7) roboty wykończeniowe budowlane. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) projekcie budowlano - wykonawczym, 2) przedmiarze robót, 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, załączonymi do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. i nowelizacja z 2008 r. Dz. U. Nr 171 poz. 1058) w tym: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych w przedmiocie zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w myśl postanowień art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj; a)figurują we właściwym rejestrze przedsiębiorców albo wpisani są do ewidencji działalności gospodarczej, b)nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym, a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż określona w ofercie Wykonawcy, z podatkiem VAT każde, b)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia funkcji kierowników robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, lub posiadają środki finansowe o łącznej kwocie nie mniejszej niż określona w ofercie Wykonawcy, z podatkiem VAT, 2.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, żądanych przez Zamawiającego i potwierdzających spełnianie tych warunków. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia. 4.Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów, o których mowa w pkt IX, to po nieskutecznym wezwaniu do ich złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do oferty, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 4.wykaz co najmniej trzech robót budowlanych wykonanych, tj. zakończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w punkcie VIII. 1.2.a) niniejszej SIWZ, zawierający następujące dane: nazwy i adresy zamawiających, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - załącznik nr 4 do oferty, 5.dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 6.wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia funkcji kierowników robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - załącznik nr 5 do oferty, 7.uprawnienia budowlane osób wykazanych w pkt IX. 6 - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 8.zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające przynależność osób wykazanych w pkt IX. 6 do danej Izby - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 9.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub informacja z banku, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - na/o łączną/-ej kwotę/-cie nie mniejszą/-ej niż określona w ofercie Wykonawcy, z podatkiem VAT wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 10.wypełniony formularz oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. i nowelizacja z 2008 r. Dz. U. Nr 171 poz. 1058) - załącznik nr 2 do oferty - oryginał oświadczenia podpisany przez osobę / osoby uprawnioną / uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 11.dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa dla osoby/osób działającej/działających w imieniu podmiotu gospodarczego tj. wykonawcy, wystawiony przez osobę/osoby kompetentną/kompetentne - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, 12.wzór umowy zatwierdzony przez Wykonawcę - załącznik nr 3 do oferty, Wykonawca załączy również do oferty: 1. propozycję harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych, w którym przedstawi ceny częściowe za poszczególne etapy przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do oferty. 2. kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót, będącym załącznikiem nr 7 do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Legnicy ul. Złotoryjska 40 59-220 Legnica pokój nr 243.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Legnicy ul. Złotoryjska 40 59-220 Legnica pokój nr 243.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.