eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z PCV w budynku koszarowym nr 7 położonym w Bydgoszczy przy ul. Powstańców Warszawy, nr postępowania PO/130/06

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-22

POZYCJA 49716

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gniezno: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z PCV w budynku koszarowym nr 7 położonym w Bydgoszczy przy ul. Powstańców Warszawy, nr postępowania PO/130/06 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Gniezno, do kontaktów: Paweł Paluszkiewicz, ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4263400, fax 061 4263400, e-mail: wzrb.zampubl@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wzrbgn.hg.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: gospodarstwo pomocnicze jednostki budżetowej; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z PCV w budynku koszarowym nr 7 położonym w Bydgoszczy przy ul. Powstańców Warszawy, nr postępowania PO/130/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bydgoszcz, ul. Powstańców Warszawy, kompleks wojskowy nr 1162. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z PCV oraz dostawa i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej dla wszystkich okien w budynku koszarowym nr 7 położonym na terenie kompleksu wojskowego 1162 w Bydgoszczy przy ul. Powstańców Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż 289 szt. okien PCV w kolorze białym, dwuszybowych rozwieralno - uchylnych (R-U) w tym 129 szt. wyposażonych w nawiewniki, 2 szt. okien dymowych wyposażonych dodatkowo w siłownik sterowany z centrali pożarowej oraz 4 szt. drzwi zewnętrznych z PCV 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty zostaną określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.40.00 - Drzwi, okna, ramy, progi, okiennice i rolety z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z PCV oraz dostawa i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej dla wszystkich okien w budynku koszarowym nr 7 położonym na terenie kompleksu wojskowego 1162 w Bydgoszczy przy ul. Powstańców Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż 289 szt. okien PCV w kolorze białym, dwuszybowych rozwieralno - uchylnych (R-U) w tym 129 szt. wyposażonych w nawiewniki, 2 szt. okien dymowych wyposażonych dodatkowo w siłownik sterowany z centrali pożarowej oraz 4 szt. drzwi zewnętrznych z PCV. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i montaż: - 58 szt. okien o powierzchni 0,594m2 - 2 skrzydła (2R) w tym 24 szt. okien z nawiewnikami; - 2 szt. okien o powierzchni 1,677 m2 - 2 skrzydła (1 R-U, 1R); - 10 szt. okien o powierzchni 0,702 m2 - 1 skrzydło (1 R-U) w tym 6 szt. okien z nawiewnikami; - 4 szt. okien o powierzchni 1,685 m2 - 4 skrzydła (1 R-U, 3R) w tym 2 szt. okien z nawiewnikami; - 2 szt. okien o powierzchni 2,236 m2 - 4 skrzydła (1 R-U, 3R); - 132 szt. okien o powierzchni 2,881 m2 - 4 skrzydła (1 R-U, 3R) w tym 49 szt. okien z nawiewnikami; - 36 szt. okien o powierzchni 2,7735 m2 - 4 skrzydła (1 R-U, 3R) w tym 19 szt. okien z nawiewnikami; - 6 szt. okien o powierzchni 2,3584 m2 - 4 skrzydła (1 R-U, 3R) w tym 4 szt. okien z nawiewnikami; - 2 szt. okien o powierzchni 3,3825 m2 - 3 skrzydła (1 R-U, 2R) z nawiewnikami; - 10 szt. okien o powierzchni 1,43 m2 - 2 skrzydła (1 R-U, 1R) w tym 9 szt. okien z nawiewnikami; - 4 szt. okien o powierzchni 1,4175 m2 - 2 skrzydła (1 R-U, 1R) w tym 2 szt. okien z nawiewnikami; - 6 szt. okien o powierzchni 1,65 m2 - 2 skrzydła (1 R-U, 1R) w tym 2 szt. okien z nawiewnikami; - 12 szt. okien o powierzchni 2,42 m2 - 4 skrzydła (1 R-U, 3R) w tym 8 szt. okien z nawiewnikami; - 2 szt. okien oddymiających o powierzchni 1,43 m2 - 2 skrzydła (1 R-U, 1R) z nawiewnikami i siłownikami sterowanymi z centrali pożarowej; - 4 szt. okien owalnych o wym. 0,65×1,2m; - 1 szt. okno owalne o wym. 0,85×1,6m; - 4 szt. drzwi zewnętrznych plastikowych półtoraskrzydłowych o wym. 1,51×2,465m; - 291 szt. parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej dla wszystkich okien 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udział w przetargu mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 - z późn. zm.), a także nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 przywołanej powyżej ustawy. 2) W okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 3 (trzy) roboty odpowiadające swoim charakterem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 250 000 PLN każda oraz należyte wykonanie mogą udokumentować Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający dokona oceny wniosków w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku. 2) Zamawiający do składania ofert zaprosi 10 wykonawców, którzy uzyskają kolejno najwyższą łączną ocenę spełnienia tych warunków. 3) W sytuacji gdy warunki udziału w postępowaniu spełni mniej niż 10 wnioskodawców, zamawiający do udziału w postępowaniu zaprosi wszystkich wnioskodawców, którzy spełnili te warunki. 4) W sytuacji gdy największą ilość punktów uzyska więcej niż 10 ubiegających się, zamawiający do składania ofert zaprosi wszystkich ubiegających się, którzy uzyskali taka samą ilość punktów. 5) Kryteria oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Posiadane doświadczenie - Wartość zrealizowanych robót o podobnym charakterze. Sposób oceny: P = 100×D/Dmax + n×10 punktów gdzie: P - ilość uzyskanych punktów; D - ilość zrealizowanych robót o podobnym charakterze, o wartości brutto powyżej 250 000 PLN każda, o udokumentowanej ich należytej realizacji, zawartych w wykazie dołączonym do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Dmax - największa ilość zrealizowanych robót o podobnym charakterze, o wartości brutto powyżej 250 000 PLN każda, o udokumentowanej ich należytej realizacji, wskazana w złożonych wnioskach; n - ilość zrealizowanych robót o podobnym charakterze, o wartości brutto powyżej 250 000 PLN każda, o udokumentowanej ich należytej realizacji, zawartych w wykazie dołączonym do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, których okres realizacji był krótszy niż 45 dni Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wykonawca musi wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przedstawić następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 2) Aktualne zaświadczenia wystawione przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku. 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone w myśl przepisów art.22 ust.1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U nr 19, poz. 177 - ze zm.) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim charakterem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 250 000 PLN każda, z podaniem ich wartości brutto, okresu realizacji i miejsca wykonania Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wymienionych w nim robót. Forma złożenia dokumentów. 1) Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej albo przez osoby umocowaną przez osoby uprawnione, przy czym umocowanie musi być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Dokumenty sporządzone w języku innym niż język polski należy złożyć wraz z załączonym tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 3) Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginałów dokumentów lub ich notarialnie potwierdzonych kopii w sytuacji gdy przedłożone kopie będą nieczytelne lub będą budziły uzasadnione wątpliwości co do ich wiarygodności, a ich zweryfikowanie w inny sposób będzie niemożliwe. 4) Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w zaklejonej kopercie, zaadresowanej na: WOJSKOWY ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY ul. Sobieskiego 20 62-200 GNIEZNO i zaopatrzonej w opis: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W PRZETARGU OGRANICZONYM WYMIANA STOLARKI PCV w BUDYNKU NR 7 w BYDGOSZCZY, NR POSTĘPOWANIA PO/130/06

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.