Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Biała Podlaska: Zamiatanie ulic, koszenie trawników oraz utrzymanie czystości na przyległych chodnikach na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Biała Podlaska
- zadanie nr 1 na terenie miasta Stoczek Łukowski
- zadanie nr 2 na terenie miasta Łuków
- zadanie nr 3 na terenie miasta Międzyrzec Podlaski
- zadanie nr 4 na terenie miasta Terespol
Numer ogłoszenia: 497106 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej , ul. Warszawska 14, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3438188, faks 083 3438183.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamiatanie ulic, koszenie trawników oraz utrzymanie czystości na przyległych chodnikach na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Biała Podlaska - zadanie nr 1 na terenie miasta Stoczek Łukowski - zadanie nr 2 na terenie miasta Łuków - zadanie nr 3 na terenie miasta Międzyrzec Podlaski - zadanie nr 4 na terenie miasta Terespol.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) oczyszczenie ulic po okresie zimowym, 2) zamiatanie ulic, 3) zamiatanie chodników, 4) opróżniane koszy na śmieci, 5) koszenie trawników. Usługa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej na terenie miast: Stoczek Łukowski, Łuków, Międzyrzec Podlaski, Terespol w ilości i z częstotliwością podaną w przedmiarze robót. Podane w przedmiarze ilości usług są ilościami maksymalnymi jakie Zamawiający przewiduje do wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości wykonywania usługi. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane usługi. 1) Zamiatanie ulic i chodników Usługę można wykonywać mechanicznie lub ręcznie z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki, sprzęt ręczny do zamiatania), który zapewni warunki BHP oraz wymagania ochrony środowiska (dotyczące zapylenia i hałasu) przy wykonywaniu usługi. Sprzątanie powinno się wykonywać w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu. Jezdnia powinna być oczyszczona na szerokości 0,75 cm od każdej z dwóch krawędzi, chodnik na całej szerokości. Wykonawca przystąpi do pracy w ciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności wykonania usługi. 2) Opróżniane koszy na śmieci Wykonawca we własnym zakresie zapewni typowe kosze na śmieci i umieści je w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Utrzymanie koszy w należytym stanie technicznym i estetycznym będzie należało do Wykonawcy. Opróżnianie koszy odbywać się będzie 2 razy w tygodniu. 3) Koszenie trawników Przed przystąpieniem do każdego koszenia Wykonawca usunie z trawy kamienie, puszki, gałęzie i inne zanieczyszczenia. Wysokość trawy po skoszeniu nie powinna być większa niż 5 cm. Wykonawca przystąpi do pracy w ciągu 2 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności wykonania usługi. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych usług objętych umową. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi: 182.851,71 zł netto.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - Zadanie nr 1 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100), - Zadanie nr 2 - 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100), - Zadanie nr 3 - 1.500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100), - Zadanie nr 4 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca winien posiadać zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych: - zadanie nr 1 na terenie miasta Stoczek Łukowski, - zadanie nr 2 na terenie miasta Łuków, - zadanie nr 3 na terenie miasta Międzyrzec Podlaski, - zadanie nr 4 na terenie miasta Terespol. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11) Uwaga: 1) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, jego obowiązkiem jest udowodnienie, że rzeczywiście będzie dysponował wskazanymi zasobami w czasie realizacji zamówienia. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci (wyrok KIO 2213/11). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dowód wniesienia wadium. 2) Ofertę przetargową - z ceną netto i z podatkiem VAT (wzór zał. A) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (wzór zał. A-1, A-2, A-3, A-4). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. X.2. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. X.2. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w formie oryginału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na zmianie wynagrodzenia, w przypadku gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 14 lub pocztą elektroniczną lub za zaliczeniem pocztowym w kwocie 5,60 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 08:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, 21 - 500 Biała Podlaska, ul. Warszawska 14 pokój 319. Otwarcie ofert odbędzie się o godzinie 9:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem nr 83 343 81 83 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami Do kontaktów z oferentami upoważnieni są: Zbigniew Wronka Górniak Joanna tel. 83 343 81 88 w godz. 07:00 - 15:00 Uwaga: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, mogą przesłać Zamawiającemu krótką informację zawierającą podstawowe dane firmy (nazwa, adres, nr telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej) faksem nr 83 343 81 83 lub pocztą elektroniczną na adres rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protestach dotyczących SIWZ i rozstrzygnięciach tych protestów, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: miasto Stoczek Łukowski utrzymanie czystości na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Biała Podlaska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia: 19.020,27 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: miasto Łuków utrzymanie czystości na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Biała Podlaska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia: 101.230,01 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: miasto Międzyrzec Podlaski utrzymanie czystości na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Biała Podlaska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia: 62.031,10 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: miasto Terespol utrzymanie czystości na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Biała Podlaska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia: 19.590,60 zł netto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
- Dostawa stymulatorów przeciwbólowych rdzenia kręgowego - nieładowalnych, zestawów do odsysania pola operacyjnego przy wszczepianiu stawu biodrowego, w podziale na 2 części.
- "Przebudowa i rozbudowa kwatery nr II składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Białej Podlaskiej"
- Wykonanie remontu istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową drogi powiatowej Nr 1026L Konstantynów - Gnojno
- Wykonanie okładzin akustycznych oraz innych prac remontowych i wykończeniowych w budynku Regionalnego Ośrodka Badań i Rozwoju przy ul. Akademickiej 2 w AWF Filia w Białej Podlaskiej
- II postępowanie na "Przebudowa drogi leśnej nr 37 w Leśnictwie Grabarka"
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Adamskiego w Imielinie wraz z przebudową drogi."
- Utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.