To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-10
Ogłoszenie nr 4970 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.
Wędrzyn: usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu, obsłudze oraz pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia przenośnych systemów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 45 WOG w miejscowościach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 345486 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
8052101800000, ul.
,
69211
Wędrzyn, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 556 236, faks
957 556 222, e-mail
zp45@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.45wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa sanitarna polegająca na dostarczeniu, obsłudze oraz pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia przenośnych systemów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 45 WOG w miejscowościach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):84/2016/INFRA
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostarczeniu, obsłudze oraz pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia przenośnych systemów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 45 WOG w miejscowościach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie usługi sanitarnej polegającej na: dostarczeniu, obsłudze oraz pozostawieniu do używania na czas trwania zlecenia przenośnych systemów sanitarnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 45 WOG w miejscowościach: Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna i Gorzów Wlkp. 2. Przedmiotem usługi jest dostarczenie, pozostawienie do używania na czas trwania zlecenia i obsługa (serwis) : 2.1. kabin przenośnych WC (standard) wyposażonych w sedes, pisuar, podajnik na papier toaletowy, wieszak na ubranie, antypoślizgową podłogę, zamek wewnętrzny, wskaźnik wolne/zajęte oraz damski/męski, wentylację podwójną (zbiornika na fekalia i kabiny WC), papier toaletowy ; na okres do 1 tygodnia wraz serwisem 1 raz po każdym tygodniu w tym serwis końcowy. 2.2. kabin przenośnych WC (VIP) wyposażonych w muszlę, pisuar, umywalkę ze zbiornikiem na wodę, dozownik mydła w płynie lub płynu dezynfekującego, podajnik na ręczniki papierowe, podajnik na papier toaletowy, lustro wieszak na ubranie, antypoślizgową podłogę, zamek wewnętrzny, wskaźnik wolne/zajęte oraz damski/męski, wentylacje podwójna (zbiornika na fekalia i kabiny WC), papier toaletowy, ręczniki papierowe; na okres od 1 do 3 dni wraz z serwisem końcowym, (tzw. kabiny imprezowe), 2.3. kabin przenośnych WC (VIP) wyposażonych w muszlę, pisuar, umywalkę ze zbiornikiem na wodę, dozownik mydła w płynie lub płynu dezynfekującego, podajnik na ręczniki papierowe, podajnik na papier toaletowy, lustro wieszak na ubranie, antypoślizgową podłogę, zamek wewnętrzny, wskaźnik wolne/zajęte oraz damski/męski, wentylacje podwójną (zbiornika na fekalia i kabiny WC), papier toaletowy, ręczniki papierowe; na okres obowiązywania umowy wraz serwisem 1 raz po każdym tygodniu w tym serwis końcowy. 2.4. umywalek wolnostojących dwustanowiskowych o pojemności zbiornika wody min. 150 l. wody czystej oraz zbiornika bezodpływowego wody brudnej, wyposażonych w dwa punkty czerpalne wody, dozownik mydła w płynie lub płynu dezynfekującego, podajnik na ręczniki papierowe, pojemnik/ kosz na zużyte ręczniki; na okres do 1 tygodnia wraz serwisem 1 raz po każdym tygodniu w tym serwis końcowy. 2.5. umywalek wolnostojących dwustanowiskowych o pojemności zbiornika wody min. 150 l. wody czystej oraz zbiornika bezodpływowego wody brudnej, wyposażonych w dwa punkty czerpalne wody, dozownik mydła w płynie lub płynu dezynfekującego, podajnik na ręczniki papierowe, pojemnik/ kosz na zużyte ręczniki; na okres od 1 do 3 dni wraz z serwisem końcowym, (tzw. umywalki imprezowe). 2.6. wykonanie dodatkowych obsług (serwisów) kabin i umywalek pozostawionych do używania na czas trwania zlecenia. 2.7. kabin przenośnych WC (standard) wyposażonych w sedes, pisuar, podajnik na papier toaletowy, wieszak na ubranie, antypoślizgową podłogę, zamek wewnętrzny, wskaźnik wolne/zajęte oraz damski/męski, wentylację podwójną (zbiornika na fekalia i kabiny WC), papier toaletowy ; na okres 1 doby zabezpieczania rejonów zakwaterowania wojsk z serwisem codziennym. 2.8. umywalek wolnostojących dwustanowiskowych o pojemności zbiornika wody min. 150 l. wody czystej oraz zbiornika bezodpływowego wody brudnej, wyposażonych w dwa punkty czerpalne wody, dozownik mydła w płynie lub płynu dezynfekującego, podajnik na ręczniki papierowe, pojemnik/ kosz na zużyte ręczniki; na okres 1 doby zabezpieczania rejonów zakwaterowania wojsk z serwisem codziennym. 2.9. szacunkowa ilość kabin przenośnych i umywalek wolnostojących do wykorzystania w ciągu trwania umowy określona jest w formularzu cenowym. 3. W zakres obsługi kabiny wchodzi : opróżnienie zbiornika z nieczystości, umycie kabiny, zalanie zbiornika płynem hamującym rozkład nieczystości i zapachowym, uzupełnienie wody w zbiorniku umywalki, uzupełnienie mydła lub płynu dezynfekującego w dozownikach, uzupełnienie ręczników papierowych w podajnikach, uzupełnienie papieru toaletowego w uchwytach (min 2 rolki), uprzątnięcie terenu wokół urządzenia w promieniu 3 m., naprawa drobnych uszkodzeń. 4. W zakres obsługi umywalki wchodzi : opróżnienie zbiornika brudnej wody, umycie urządzenia, zalanie zbiornika czystą wodą, uzupełnienie mydła w dozownikach, uzupełnienie ręczników papierowych w podajnikach, opróżnienie koszy/pojemników ze zużytymi ręcznikami, uprzątnięcie terenu wokół urządzenia w promieniu 3 m., naprawa drobnych uszkodzeń. 6. W zależności od potrzeb Zamawiającego usługa będzie świadczona we wszystkie dni tygodnia, w tym święta. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany przez Wykonawcę miejsca ustawienia kabiny sanitarnej lub umywalki w trakcie realizacji zlecenia a także skrócenia czasu trwania zlecenia. 8. Wykonawca zapewnia prawidłowe funkcjonowanie udostępnionych kabin sanitarnych i umywalek również przy ujemnych temperaturach zewnętrznych. 9. Warunki płatności: zapłata nastąpi przelewem bankowym w ciągu 30 dni od dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu stałych pracowników, którzy uzyskają przepustki wstępu na tereny jednostek wojskowych oraz będą zaznajomieni z terenem na którym będzie świadczona usługa. 12. Jeżeli w zamówieniu Zamawiający nie określi godziny rozpoczęcia świadczenia usługi (podstawienia kabin/umywalek) przyjmuje się, że usługa ma być świadczona od godz. 1000 dnia określonego w zamówieniu jako pierwszy dzień świadczenia usługi. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilości dostarczanego rodzaju sprzętu określonego w formularzu cenowym w ramach kwoty umowy, w zależności od bieżących potrzeb. 14. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych, transportu nieczystości ciekłych w gminach Sulęcin, Międzyrzecz, Skwierzyna i mieście Gorzów Wlkp. zgodnie z ustawa z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2013r., poz.1399 z późn. zm.). 15.Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 4 pracowników wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacja usługi będących przedmiotem zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (Dz.U.z 2014r. poz.1502 ze zm.). 16. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy. 17. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników realizujących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę i obciążone będzie karą umowną
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90600000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT425123.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 266443.56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.