eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót remontowych na Wydziale Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej- budynek 10-20

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Kraków: Wykonanie robót remontowych na Wydziale Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej- budynek 10-20
Numer ogłoszenia: 49668 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, fax 012 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych na Wydziale Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej- budynek 10-20.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych na Wydziale Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej- budynek 10-20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiotowe postępowanie podzielone jest na 4 zadania częściowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, dla zadania częściowego nr 1,3,3,4. 2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest: 1. Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje odpowiednimi zasobami osobowymi w tym : a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych, przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa, (dla zadania częściowego nr 1,2,3,4) b) kierownikiem robót branży elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa, (dla zadania częściowego nr 2 i nr 3) c) kierownikiem robót branży sanitarnej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sieci wodociągowych i kanalizacyjnych przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa, (dla zadania częściowego nr3) 2 Wykonawca musi wykazać ,że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej 2 realizacje, dla każdego zadania częściowego osobno, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( np. opinie, referencje), (dla zadania częściowego nr 1,2,3,4) 3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,. (dla zadania częściowego nr 1,2,3,4) 4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, (dla zadania częściowego nr 1,2,3,4) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie uprawnienia kierownika budowy zostaną uznane dla pozostałych zadań częściowych, jeżeli zadania te będą realizowane pod kierunkiem tej samej osoby. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, gdzie wymagane są uprawnienia kierownika branży elektrycznej zostaną one uznane dla pozostałych zadań częściowych, jeżeli zadania te będą realizowane pod kierunkiem tej samej osoby. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie na zasadzie spełnia - nie spełnia Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokumenty stwierdzające uprawnienia: kierownika robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych oraz zaświadczenie o jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, odpowiednio do zadania częściowego na, które składana jest oferta. 2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, odpowiednio do zadania częściowego na, które składana jest oferta. 5. wykaz wykonanych robót budowlanych,odpowiednio do zadania częściowego na, które składana jest oferta; z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie ( referencje, opinie). Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ws. rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych PK, budynek 10-24, Ip. pokój 110..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 08:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych PK, budynek 10-24, Ip. pokój 104..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - Wymiana drzwi drewnianych na aluminiowe EI30 na II piętrze przy Dziekanacie - wymiana drzwi na aluminiowe w przyziemiu dla Instytutu L-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: - wymiana drzwi drewnianych na aluminiowe EI30 na II piętrze przy Dziekanacie - wymiana drzwi na aluminiowe w przyziemiu dla Instytutu L-2 Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, który dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.pk.edu.pl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.14-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Likwidacja kantorka i uzupełnienie ściany pomiędzy salami 403 i 404, położenie wykładziny oraz wykonanie nowej katedry. -wykonanie nowej katedry oraz położenie wykładziny na podeście katedry w sali wykładowej 401 i 405..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - likwidacja kantorka i uzupełnienie ściany pomiędzy salami 403 i 404, położenie wykładziny oraz wykonanie nowej katedry. -wykonanie nowej katedry oraz położenie wykładziny na podeście katedry w sali wykładowej 401 i 405. Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, który dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.pk.edu.pl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: -Remont pomieszczenia nr 03A (przyziemie) w Instytucie L-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: -remont pomieszczenia nr 03A (przyziemie) w Instytucie L-2 Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, który dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.pk.edu.pl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: -Położenie wykładziny w pomieszczeniach nr 206,208, 217 oraz renowacja parkietu w pomieszczeniu nr 209 II p. w Instytucie L-3 - cyklinowanie i malowanie parkietu w pokoju nr 22 w instytucie L-2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: - położenie wykładziny w pomieszczeniach nr 206,208, 217 oraz renowacja parkietu w pomieszczeniu nr 209 II p. w Instytucie L-3 - cyklinowanie i malowanie parkietu w pokoju nr 22 w instytucie L-2. Przedmiotem zamówienia jest remont w zakresie wymiany wykładziny na dywanową z listwami przyściennymi oraz cyklinowanie i lakierowanie parkietu z wymianą listew przyściennych. Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, który dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.pk.edu.pl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.