eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług ochrony mienia, na terenie Składowiska Odpadów Komunalnych w Katowicach, ul. Żwirowa 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-03

Katowice: Świadczenie usług ochrony mienia, na terenie Składowiska Odpadów Komunalnych w Katowicach, ul. Żwirowa 2
Numer ogłoszenia: 49619 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34519 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów w Katowicach, ul. Hutnicza 8, 40-241 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 255-44-99, faks 32 255-44-99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony mienia, na terenie Składowiska Odpadów Komunalnych w Katowicach, ul. Żwirowa 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest fizyczna ochrona mienia - stały dozór Składowiska Odpadów Komunalnych w Katowicach przy ulicy Żwirowej 2(zwanego dalej SOK), świadczona przez pracowników ochrony fizycznej, nadzorowanych przez pracowników posiadających licencję co najmniej I (pierwszego) stopnia. 2.W/w ochrona winna być wspomagana przez zmotoryzowane grupy interwencyjne Wykonawcy.3.Harmonogram ochrony: - w dni robocze od godz. 15 °° do godz. 7 °° dnia następnego - dwóch pracowników, (tj. 2 x 16h) - w dni wolne od pracy od godz. 7 °° - 15 °° - jeden pracownik - tj.8 h, oraz od godz. 15 °° do godz. 7 °° dnia następnego - dwóch pracowników, (tj. 2 x 16h) - w dni robocze od godz. 7 °° - 15 °° bez ochrony. - średnio miesięczna ilość godzin - 1053. 4.Zakres czynności pracowników ochrony fizycznej w obiekcie:a) reagowanie w miarę możliwości w przypadku powstania zagrożeń,b) nie wpuszczanie na teren obiektu osób, których obecność w sposób oczywisty może zagrażać jego bezpieczeństwu, c) dokonywanie zewnętrznego sprawdzenia prawidłowości zabezpieczenia pomieszczeń w chronionym obiekcie, d) prowadzenie nieregularne, rejestrowanych obchodów chronionego terenu, e) współdziałanie w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia w obiekcie z właściwymi terenowo jednostkami policji, f) niezwłoczne powiadamianie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego o nagłych zdarzeniach zaistniałych w chronionym obiekcie, g) w wypadkach zagrożeń niezwłoczne wzywanie grupy interwencyjnej Wykonawcy ewentualnie odpowiednie służby, h) inne wymienione w Regulaminie z zakresem obowiązków Pracownika Ochrony Mienia, który stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ). 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej zostanie potwierdzone przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 6. Szczegółowy zakres prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Finansowo-Handlowe Ariston Sp. z o.o., ul. Miedziana 5, 40-321 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45172,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48124,21

  • Oferta z najniższą ceną: 48124,21 / Oferta z najwyższą ceną: 103977,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.