eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › zagospodarowanie terenu - budowa obiektów sportowych na działkach 288/2, 290, 291/1 w miejscowości Zalesie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-22

POZYCJA 49606

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łuków: zagospodarowanie terenu - budowa obiektów sportowych na działkach 288/2, 290, 291/1 w miejscowości Zalesie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Łuków, do kontaktów: Andrzej Pulik, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982392, fax 025 7982439, e-mail: info@lukow.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lukow.ug.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie terenu - budowa obiektów sportowych na działkach 288/2, 290, 291/1 w miejscowości Zalesie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zalesie, działka nr 288/2, 290, 291/1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu - budowa obiektów sportowych na działkach 288/2,290,291/1 w miejscowości Zalesie polegające na wykonaniu: -robót ziemnych i przygotowawczych -bieżni okólnej i prostej -rozbieżni do skoku w dal -zeskoczni do skoku w dal -dwóch kortów do tenisa wraz z boiskiem do piłki ręcznej i dwoma boiskami do piłki koszykowej -boiska do piłki nożnej -boiska do piłki siatkowej -rzutni do pchnięcia kulą -trybun -ciągu pieszo-jezdnego oraz schodów terenowych -zadaszenia dla zawodników rezerwowych -pozostałych terenów zielonych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: -roboty ziemne - 4344 m2 / 6202 m3 -bieżnia okólna i prosta 1690 m2 -rozbieżnia do skoku w dal - 37,8 m2 -zeskocznia do skoku w dal - 16,5 m2 -korty do tenisa, boisko do piłki ręcznej, boisko do piłki koszykowej - 1232 m2 -boisko do piłki nożnej - 5664 m2 -boisko do piłki siatkowej - 308 m2 -rzutnia do pchnięcia kulą - 142,8 m2 -trybuny - 62,4 m -ciąg pieszo - jezdny, schody terenowe - 917 m2 -zadaszenie dla zawodników rezerwowych - 2 kpl -pozostałe terenu zielone - 10100 m2 - zgodnie z przedmiarem robót i dokumentacją techniczną. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1/ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2/Posiada środki własne w wysokości minimum 10% kosztów realizacji (oferowanej ceny netto) oraz potwierdzenie banku o możliwości uzyskania kredytu na realizację przedmiotowego zamówienia w wysokości minimum 40% kosztów realizacji 3/przerób roczny Wykonawcy w ostatnich 3 latach wynosi co najmniej 800 tysięcy PLN rocznie w robotach budowlanych 4/w ciągu ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zrealizował co najmniej jeden obiekt o zakresie robót podanym w zamówieniu, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 5/Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokonywanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą \spełnia-nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych 2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ w ciągu ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jeden obiekt o zakresie robót podanym w zamówieniu, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 7/dysponować sprzętem niezbędny do wykonania niniejszego zamówienia 8/przedłożyć informację na temat przeciętnego zatrudnienia osób, w zawodach związanych z realizacją zamówienia, w tym personel kierowniczy, nadzór, przygotowanie produkcji, zaopatrzenie itp. - posiadane uprawnienia, sporządzoną według wzoru , 9/ wykazać osoby i podmioty, które będą uczestniczyć bezpośrednio w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , 10/ przerób roczny Wykonawcy w ostatnich 3 latach wynosi co najmniej 800 tysięcy PLN rocznie w robotach budowlanych. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 11/ posiada środki własne w wysokości minimum 10% kosztów realizacji (oferowanej ceny netto) oraz potwierdzenie banku o możliwości uzyskania kredytu na realizację przedmiotowego zamówienia w wysokości minimum 40% kosztów realizacji. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 12/posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczony potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 13/pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, wystawione po dniu ogłoszenia przetargu 14/oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu wynikającymi z dokumentacji przetargowej, zgadza się na nie i przyjmuje je bez zastrzeżeń 15/ oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu wynikającymi z dokumentacji przetargowej, zgadza się na nie i przyjmuje je bez zastrzeżeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka lub polecenie pobrania w przypadku wysyłania SIWZ pocztą. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy Łuków, 21-400 Łuków ,ul.Świderska 12, sala konferencyjna (pok.29).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego \Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006\ w zakresie Działania 2.3 \Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.