eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › modernizacja Auli oraz strefy wejściowej do Auli w budynku Politechniki Śląskiej w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-22

POZYCJA 49599

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: modernizacja Auli oraz strefy wejściowej do Auli w budynku Politechniki Śląskiej w Katowicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Śląska, do kontaktów: Aleksandra Bojanowicz, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660, e-mail: oz@polsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.polsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.oz@polsl.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www/.administracja.polsl.pl/zamowienia Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, Aleksandra Bojanowicz, Konarskiego 18, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 237 13 34 237 13 35, fax 032 237 13 34 237 26 60, www.administracja.polsl.pl/zamowienia. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Auli oraz strefy wejściowej do Auli w budynku Politechniki Śląskiej w Katowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Politechnika Śląska, Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii, 40-019 Katowice, Krasińskiego 8 AULA. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane modernizacyjne i aranżacyjne w Auli oraz roboty budowlane modernizacyjne pomieszczeń sanitariatów w strefie wejściowej do Auli w budynku Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii (CPV 45.00.00.00-7 Roboty budowlane). Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa odrębne zadania, których zakres rzeczowy obejmuje: Zadanie I - Modernizacja Auli roboty budowlane oraz aranżacyjne:demontaż istniejących elementów okładzin, podłóg, wyposażenia, oczyszczanie, naprawa ubytków, przygotowanie podłoży z częściową wymianą tynków, przygotowanie podłoża pod parkiet,prace aranżacyjne tj. wykonanie okładzin akustycznych ścian, wykonanie powierzchni stiukowych, gładzi gipsowych, wymalowań, renowacja elementów dekoracyjnych,położenie i renowacja parkietu, stolarki drzwiowej, renowacja istniejących żyrandoli,kompleksowe wyposażenie meblowe tj. dostawa i montaż foteli audytoryjnych, dostawa i montaż mównicy i katedry,kompleksowe wyposażenie audiowizualne i oświetlenia efektowego wraz z okablowaniem i sterowaniem,montaż zestawu rolet,montaż konstrukcji stalowej pomostu dla centrali wentylacyjnej na poziomie dachu obiektu.Roboty instalacyjne:wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, montaż centrali wentylacyjnej,wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych, oświetlenia, zasilania centrali wentylacyjnej. Zadanie II - Modernizacja pomieszczeń sanitariatów w strefie wejściowej do Auli roboty budowlane:rozbiórka istniejących ścian działowych i podsufitki, istniejących posadzek, odkucie tynków o słabej przyczepności, demontaż zbędnych instalacji budowlanych, wykonanie nowych ścian działowych, izolacji przeciwwodnej, posadzki, uzupełnienie tynków, położenie płytek ściennych i posadzkowych, wykonanie sufitów podwieszonych, malowanie ścian farbami emulsyjnymi. - roboty instalacyjne:wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej tj. demontaż istniejącej instalacji wody zimnej i kanalizacyjnej, wymiana instalacji zimnej wody, cieplej wody oraz kanalizacji, wymiana pionu centralnego ogrzewania, montaż armatury i urządzeń wewnętrznych instalacji wodnych i kanalizacyjnych, wykonanie instalacji elektrycznych tj. instalacji oświetlenia ogólnego, instalacji wentylatorów, wymiana opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych. Wykonawca zobowiązany jest w miarę możliwości do zrealizowania i zafakturowania części robót o wartości 0,5 mln zł brutto do 30.11.2006 oraz 0,5 mln brutto do 31.12.2006 r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta Cenowa, Szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z podaniem dla każdej pozycji całkowitej ceny jednostkowej z narzutami oraz zestawienie materiałów (opracowany na podstawie załączonych materiałów oraz opisu w rozdz. II SIWZ), Fotografie lub opisy (ewentualnie prospekty, foldery lub inne materiały zawierające główne parametry techniczne oferowanego rozwiązania równoważnego przedmiotu zamówienia) - w języku polskim - jeżeli dotyczy, Tabele Sumujące dla zadania I i II 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane przekraczające wartość 60.000 EURO. Jednocześnie, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na mocy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 175

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł w podziale na zadania: Zadanie 1 - 13.000,00 zł Zadanie 2 - 2.000,00 zl 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,Prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia, Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, każdej z niżej wymienionych robót budowlanych (branż) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom będącym przedmiotem zamówienia tj.: Dla zadania I: wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych, wykonanie robót instalacyjnych wentylacyjnych Dla zadania II: wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych, wykonanie robót instalacyjnych c.o, Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi:a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w specjalizacji sieci, instalacje i urządzenia cieplne i wentylacyjne - instalacyjnej w specjalizacji sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne (dotyczy tylko zadania II) - instalacyjnej w specjalizacji sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne do 1 kV oraz aby osoby te były wpisane b) wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa (dotyczy wszystkich ww. osób).Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową, o wysokości nie mniejszej niż 30% zaproponowanej ceny brutto za realizację każdego z zadań niniejszego przedmiotu zamówienia. Podmioty występujące wspólnie powinny wykazać łącznie spełnienie ww. warunku. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Wniesienie wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. VII w części A (tabela pkt.1.1 - 7.1), poprzez zastosowanie kryterium \spełnia/nie spełnia\ tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie zgodne z art.22 ust. 1 ustawy , 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.1. Wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, 3.2. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie - minimum po 3 roboty (zamówienia) wymienione w powyższym wykazie. Uwaga ! Zamawiający uzna za prawidłowe jeżeli w ramach jednej i tej samej referencji (tego samego zamówienia) będą ujęte wszystkie trzy rodzaje robót (branż). W takim przypadku wystarczające będą trzy referencje, z których każda będzie dotyczyć wykonania trzech wymaganych typów prac. Minimalna ilość robót z wykazu i odpowiadającym im ilość referencji wynosi zatem - 3 (przy założeniu, że dot. wszystkich trzech typów robót., 4.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji., 4.2. Kopie uprawnień budowlanych. 4.3. Kopie potwierdzenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.1. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelew) lub dokument wniesienia wadium w innej formie (rozdział V).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administracja.polsl.pl/zamowienia. Opłata: 97,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: koszt SIWZ- wersja drukowana: cena brutto 97,60 tj. 80,00 netto plus VAT pluskoszty przesyłki w przypadku zamówienia SIWZ drogą pocztową. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 10:00, Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18 pok. 510.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Modernizacja Auli. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmujący roboty budowlane oraz aranżacyjne:demontaż istniejących elementów okładzin, podłóg, wyposażenia, oczyszczanie, naprawa ubytków, przygotowanie podłoży z częściowa wymiana tynków, przygotowanie podłoża pod parkiet,prace aranżacyjne tj. wykonanie okładzin akustycznych ścian, wykonanie powierzchni stiukowych, gładzi gipsowych, wymalowań, renowacja elementów dekoracyjnych, położenie i renowacja parkietu, stolarki drzwiowej, renowacja istniejących żyrandoli, kompleksowe wyposażenie meblowe tj. dostawa i montaż foteli audytoryjnych, dostawa i montaż mównicy i katedry, kompleksowe wyposażenie audiowizualne i oświetlenia efektowego wraz z okablowaniem i sterowaniem, montaż zestawu rolet,montaż konstrukcji stalowej pomostu dla centrali wentylacyjnej na poziomie dachu obiektu. - roboty instalacyjne:wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, montaż centrali wentylacyjnej,wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych, oświetlenia, zasilania centrali wentylacyjnej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wartośc przekracza 60.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 175 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Modernizacja pomieszczeń sanitariatów w strefie wejsciowej do Auli. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: rozbiórka istniejących ścian działowych i podsufitki, istniejących posadzek, odkucie tynków o słabej przyczepności, demontaż zbędnych instalacji budowlanych, wykonanie nowych ścian działowych, izolacji przeciwwodnej, posadzki, uzupełnienie tynków, położenie płytek ściennych i posadzkowych, wykonanie sufitów podwieszonych, malowanie ścian farbami emulsyjnymi. - roboty instalacyjne: wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej tj. demontaż istniejącej instalacji wody zimnej i kanalizacyjnej, wymiana instalacji zimnej wody, cieplej wody oraz kanalizacji, wymiana pionu centralnego ogrzewania, montaż armatury i urządzeń wewnętrznych instalacji wodnych i kanalizacyjnych, wykonanie instalacji elektrycznych tj. instalacji oświetlenia ogólnego, instalacji wentylatorów, wymiana opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: wartość nie przekracza 60.000 E. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 63 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.