eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › wykonywanie usług prania bielizny szpitalnej wraz z transportem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-05

Siemianowice Śląskie: wykonywanie usług prania bielizny szpitalnej wraz z transportem
Numer ogłoszenia: 4955 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337624 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług prania bielizny szpitalnej wraz z transportem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne bielizny szpitalnej, operacyjnej, materacy, pokrowców na materace, koców, poduszek, oraz odzieży ochronnej i operacyjnej i innych (firany, zasłony, obrusy); dezynfekcja chemiczno-termiczna; prasowanie; maglowanie i naprawy krawieckie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem. 2. Pranie pieluch i bielizny noworodkowej według zaleceń Instytutu Matki i Dziecka 3. Stosowanie technologii prania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006. (Dz.U. Nr 213 poz. 1568) 4. Pranie bielizny i odzieży fasonowej z zachowaniem technologii prania i dezynfekcji z zachowaniem podziału na: a.) bieliznę noworodkową b.) bieliznę położniczą c.) bieliznę operacyjna d.) bieliznę ogólnoszpitalną 5. Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych, dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. 6. Bielizna do naprawy będzie zapakowana przez Zamawiającego w oddzielnym worku z napisem SZWALNIA 7. Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie od poniedziałku do soboty. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia ww. usługi w soboty i inne dni wolne od pracy szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 7 dniowym wyprzedzeniem. 8. Usługi mają być świadczone do 24 godzin od chwili przekazania asortymentu pralniczego, za wyjątkiem odzieży fasonowej, która musi wracać do Zamawiającego do 48 godzin od chwili przekazania, kocy i poduszek, które mają wracać do Zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania oraz materacy, które mają wracać do Zamawiającego do 7 dni od chwili przekazania. 9. Wykonawca poza kompleksową usługą prania, zobowiązany jest do wykonania drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, naprawa zamków, napów, troczków, zszywanie rozdarć 10. Wykonawca raz na kwartał na swój koszt ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu kopie badań mikrobiologicznych wykonanych w pralni Wykonawcy potwierdzonych przez Stację Sanitarno -Epidemiologiczną, dokumentujących skuteczność prania i dezynfekcji. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy. 11. Wykonawca musi zapewnić pomiar Ph w ostatnim płukaniu i możliwość jego korygowania tak, aby uniknąć wystąpienia odczynów alergicznych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VECTOR S.A., ul. Długa 3, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289296,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 288288,00

  • Oferta z najniższą ceną: 288288,00 / Oferta z najwyższą ceną: 288288,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.