Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-09-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Suwałki: dostawa odzieży operacyjnej, szpitalnej i roboczej, bielizny operacyjnej i szpitalnej oraz obuwia roboczego - w pakietach I-VII
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki, do kontaktów: Chocianowska Alicja tel (087) 5672546, wew. 582, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5673321, 5673819, fax 087 5673321, 5673819, e-mail: zamowienia@szpital.suwalki.pl, www.szpital.suwalki.pl/przetargi. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odzieży operacyjnej, szpitalnej i roboczej, bielizny operacyjnej i szpitalnej oraz obuwia roboczego - w pakietach I-VII. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Pakiet 1 - Bielizna operacyjna, sterylna (do pakietów sterylnych); Pakiet 2- Odzież operacyjna (damska i męska); Pakiet 3 - Bielizna szpitalna (pościelowa i inne); Pakiet 4 - Pidziamy, koszule i inne; Pakiet 5 - Koce; Pakiet 6 - Odzież ochronna i zabezpieczająca; Pakiet 7 - Obuwie robocze. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba Zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia wyrażona w złotych przekracza równowartość kwoty 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Wymagane wadium: łączna kwota 6.510,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy nie wykluczeni na podst. art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 Ustawy z dnia 29.01.2004r - Pawo zamówień publicznych i warunki dodatkowe określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych z ofertą przez Wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 75% Walory techniczno - użytkowe - 25% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.11.2005, cena - 35. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2005, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna nr 2.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.09.2005.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- " Rozbiórka budynku przy ul. Szpitalnej 62"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 93-P-24 Jednorazowa odzież medyczna i rękawice medyczne
- Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych i flizelinowych
- Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Zakup odzieży i obuwia roboczego dla personelu Szpitala.
- Zakup i dostawy obłożeń i bielizny operacyjnej
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.