eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › 1. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów w Gimnazjum Nr 1 w Lublińcu przy ulicy Płk. Wilimowskiego 8, Gimnazjum Nr 2 w Lublińcu przy ulicy Droniowickiej 45, oraz uczestników Domu Dziennego Pobytu Klub Seniora w Lublińcu przy ulicy Piłsudskiego 8.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Lubliniec: 1. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów w Gimnazjum Nr 1 w Lublińcu przy ulicy Płk. Wilimowskiego 8, Gimnazjum Nr 2 w Lublińcu przy ulicy Droniowickiej 45, oraz uczestników Domu Dziennego Pobytu Klub Seniora w Lublińcu przy ulicy Piłsudskiego 8.
Numer ogłoszenia: 494966 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 453646 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu, ul. Oświęcimska 30, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3562005, faks 34 3513378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczniów w Gimnazjum Nr 1 w Lublińcu przy ulicy Płk. Wilimowskiego 8, Gimnazjum Nr 2 w Lublińcu przy ulicy Droniowickiej 45, oraz uczestników Domu Dziennego Pobytu Klub Seniora w Lublińcu przy ulicy Piłsudskiego 8..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dla uczestników Domu Dziennego Pobytu Klub Seniora należy przygotować jeden posiłek dziennie w postaci obiadu dwudaniowego z uwzględnieniem wcześniej zamówionych diet. Obiad dwudaniowy powinien składać się z: a)zupy, która ma być przygotowana na wywarze mięsno - warzywnym (400 ml); zupa (w zależności od rodzaju) powinna być podawana z pieczywem (1 bułka lub 2 kromki chleba); b)drugiego dania, które powinno być posiłkiem mięsnym, rybnym lub mącznym z urozmaiconymi surówkami lub gotowanymi jarzynami (150 gram) oraz napój lub kompot do popicia (200 ml). Do mięsa lub ryb (od 100 gram) należy podać ziemniaki lub zamienniki, typu: ryż, kasza, makaron (200 gram). Nie częściej niż raz na dwa tygodnie drugie danie mogą stanowić także: pierogi, naleśniki, krokiety z nadzieniem, kopytka, kluski z dodatkami mięsnymi, makaron, bigos, fasolka po bretońsku, itp. o gramaturze 400 gram na porcje. 3.Gorący posiłek powinien zawierać dodatek białkowy (50 gram). W zależności od formy podania wkładka białkowa powinna znajdować się w zupie bądź w drugim daniu. 4.Zamawiający nie dopuszcza, aby w ciągu 10 dni nastąpiła powtarzalność tej samej zupy lub drugiego dania. Średnia liczba obiadów w miesiącu - 370 Planowana godzina wydawania obiadu - 13.30 Obiad należy dostarczyć do placówki DDP Klub Seniora w dniach od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w okresie trwania umowy za wyjątkiem świąt. W wyjątkowych sytuacjach, za zgodą i lub na wniosek Zamawiającego dostawa posiłków może odbywać się w innych dniach i lub godzinach po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą. Wydawanie posiłków następować będzie zaraz po ich dostarczeniu. Placówka dysponuje pomieszczeniem do spożywania posiłków przez uczestników Domu Dziennego Pobytu Klub Seniora. Uczestnikami Domu Dziennego Pobytu Klub Seniora są osoby w wieku pomiędzy 37 a 95 rokiem życia z różnymi schorzeniami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie uczestników Domu Dziennego Pobytu Klub Seniora w Lublińcu przy ulicy Piłsudskiego 8.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MUFFINEK BARBARA EMIRSKA, ul. Sądowa, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34276,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33078,00

  • Oferta z najniższą ceną: 33078,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.