Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Łódź: Naprawa główna mostu stalowego w km 32,369 linii Łódź Widzew - Kutno w miejscowości Chociszew.
Numer ogłoszenia: 49463 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Łodzi, ul. Tuwima 28, 90-002 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2055340, fax 042 2055207.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plk-sa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa główna mostu stalowego w km 32,369 linii Łódź Widzew - Kutno w miejscowości Chociszew..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres naprawy będzie obejmować: - wykonanie tymczasowych konstrukcji wsporczych pod kable i ich podwieszenie -wymiana blach węzłowych zwiatrowania górnego przy kratownicach dźwigarów głównych wraz z wymianą skorodowanych nitów pasa górnego -wymiana na nowe skorodowanych przewiązek z kątowników zwiatrowania dolnego w węzłach niepodpartych -wykonanie i montaż podkładek centrujących pod mostownice wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym powierzchni stalowych pasa górnego kratownicy -ułożenie mostownic -zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej -wykonanie w nasypie odcinków przejściowych z kruszywa łamanego wraz z drenażem -ułożenie nawierzchni torowej na moście wraz z blachami przeciwpożarowymi i przeciwwykolejnicowymi/montaż mostownic typu II i III/ i dojazdach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 32 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, udokumentowane wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat (2003/2007) minimum trzech robót zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł). 2. Wykonają zamówienie w czasie 15 tygodni od daty podpisania umowy. 3. Udzielą minimum dwuletniej gwarancji na przedmiot zamówienia, co do jego jakości. 4. Podadzą imię i nazwisko pracownika Wykonawcy, który kierować będzie realizacją prac budowlanych, składających się na przedmiot niniejszego zamówienia wraz z jego uprawnieniami budowlanymi (uprawnienia kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 5. Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 6. Przedstawią polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 800.000zł Jeżeli Wykonawca nie spełnia choćby jednego z warunków wyszczególnionych w pkt V Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jego oferta zostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2003/2007) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3). 4. Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacje z Krajowego Rejestru Karnego muszą być złożone przez każdy podmiot (urzędujących członków władz oferenta). - Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja z Krajowego Rejestru Karnego musi być złożona przez każdy podmiot (urzędujących członków władz oferenta). 5. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat (2005/2007), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 4). 6. Podanie imienia i nazwiska pracownika Wykonawcy, który kierować będzie realizacją prac budowlanych składających się na przedmiot zamówienia wraz z jego uprawnieniami budowlanym (uprawnienia kierownika budowy, aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej). 7. Polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 800 000 zł 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 9. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych imię i nazwisko pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zaakceptowana przez Wykonawcę umowa (załącznik nr 5). 11. Wypełniony przez Wykonawcę kosztorys nakładczy (załącznik nr 6). 12. Dokumenty wyszczególnione w pkt VI Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (1, 2, 3, 4, 6, 7, 9) mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Długość okresu gwarancyjnego - 15
- 3. Termin wykonania - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plk-sa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację mozna uzyskać PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Łodzi, ul. Tuwima 28, 90-002 Łódź, w pokoju 1312.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Łodzi, ul. Tuwima 28, 90-002 Łódź, w pokoju 1303..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kładek i mostów w celu poprawy bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Wojcieszów Etap II
- Przebudowa kładek i mostów w celu poprawy bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Wojcieszów Etap I
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych:1-Zaprojektowanie i wymiana dylatacjiS19 odc.Węzeł Jasionka-Węzeł Rzeszów Wschodni;2-Zaprojektowanie i wymiana dylatacjiDK97 WęzełA4 Rzeszów Wsch.-Rzeszów
- Remont dróg gminnych w m. Kwietno i Dębice w Gminie Malczyce
- Remont dylatacji mostu w Ogonowicach dr. 12, km 5+030
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.