eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2005-09-21

POZYCJA 49378

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Murowana Goślina: wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Murowana Goślina, do kontaktów: Sprawy merytoryczne:Violetta Szałata, tel. (061) 8122-150. Sprawy formalno-prawne: Ewa Wtorkowska, tel.:(061)8113-085., ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122055, 8122363, 8122375, fax 061 8122140, e-mail: gmina@murowana-goslina.pl, www.murowana-goslina.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Gmina Murowana Goślina, Sprawy merytoryczne:Violetta Szałata, tel. (061) 8122-150. Sprawy formalno-prawne: Ewa Wtorkowska, tel.:(061)8113-085., ul. Poznańska 16, pokój nr 34, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. (061) 8113-085, fax (061) 8122-140, e-mail: e.wtorkowska@murowana-goslina.pl, www.murowana-goslina.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Murowana Goślina, Ewa Wtorkowska,, ul. Poznańska 16, pokój nr 34, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. (061)8113-085, fax (061) 8122-140, e-mail: e.wtorkowska@murowana-goslina.pl, www.murowana-goslina.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Kompleksowe zarządzanie obecnym i nowo wybudowanym zasobem lokalowym Zamawiającego. Przygotowanie projektów budowlanych w oparciu o koncepcję zabudowy przygotowaną przez Zamawiającego wraz z decyzjami o warunkach zabudowy a następnie wybudowanie w latach 2006-2008 r. 43 (czterdziestu trzech) lokali mieszkalnych. Przygotowanie w niezbędnym zakresie dokumentacji projektowej oraz wykonanie remontów zasobu lokalowego Zamawiającego w latach 2006-2010 r. Wynagrodzeniem Wykonawcy będą wartości należności czynszowych wynikających z umów najmu lokali wchodzących w skład komunalnego zasobu lokalowego w okresie obowiązywania umowy, z tym zastrzeżeniem, iż wynagrodzenie wymagalne będzie do wysokości czynszów uiszczonych przez najemców w okresie obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone w dokumentach dostępnych u Zamawiającego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Murowana Goślina. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zarządzanie komunalnym zasobem lokalowym Gminy Murowana Goślina o ogólnej powierzchni użytkowej 10.440 m2 będącym: a)własnością Gminy Murowana Goślina, b)we współwłasności Gminy, c) w zarządzie Gminy; oraz realizacja inwestycji budowlanych w tym zasobie. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2026;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający określa wadium na kwotę 89.000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy złotych 00/100). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału stosując ocenę zerojedynkową: spełnia/nie spełnia. W przypadku, gdy Wykonawca nie spełni choćby jednego z warunków udziału w postępowaniu, nie zostanie zaproszony do udziału w negocjacjach. Zamawiający dokona oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do negocjacji zgodnie z poniższą punktacją. Liczba wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat umów w zakresie zarządzania nieruchomościami: 2 umowy - 10 pkt; 3 umowy - 30 pkt; 4 umowy i więcej - 50 pkt. Liczba zatrudnionych na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego zarządców nieruchomości: 2 osoby - 10 pkt; 3 osoby - 30 pkt; 4 osoby i więcej - 50 pkt. Suma wyników finansowych w przeciągu ostatnich 3 lat obrotowych (2002, 2003, 2004): od 0 zł do 100.000,00 zł - 10 pkt; powyżej 100.000,00 zł - 30 pkt; powyżej 200.000,00 złotych - 50 pkt. Kwota posiadanych na swoim podstawowym rachunku bankowym środków finansowych lub zdolność kredytowa poświadczona opinią banku: od 200.000,00 zł do 300.000,00 zł - 10 pkt; powyżej 300.000,00 zł do 500.000,00 zł - 30 pkt; powyżej 500.000,00 zł - 50 pkt. Wysokość sumy gwarancyjnej zawartej w polisie ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej: od 200.000,00 zł do 500.000,00 zł - 10 pkt; powyżej 500.000,00 złotych do 1.000.000,00 - 30 pkt; powyżej 1.000.000,00 złotych - 50 pkt. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli powszechnie obowiązujące przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach (pkt IV.3.3. poniżej). Jeżeli z przedstawionego odpisu z rejestru nie wynika w sposób jednoznaczny umocowanie osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające to uprawnienie (np. pełnomocnictwo). b)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w trybie art. 24 Ustawy. c)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach (pkt IV.3.3. poniżej). d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach (pkt IV.3.3. poniżej). e)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach (pkt IV.3.3. poniżej). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a)Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinia o badanym sprawozdaniu, w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2002, 2003, 2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, których suma wyników finansowych za ostatnie 3 lata obrotowe jest wartością dodatnią. b)Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach (pkt IV.3.3. poniżej). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą się zdolnością kredytową w wysokości min. 200.000,00 zł. c)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą się polisą ubezpieczeniową opiewającą na kwotę gwarancyjną min. 200.000,00 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a)Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat umów w zakresie zarządzania nieruchomościami lokalowymi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy we wskazanym powyżej okresie wykażą się realizacją co najmniej 2 (dwóch) umów o zarządzanie nieruchomościami lokalowymi. b)Dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt a) powyżej zostały wykonane należycie. c)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia zarządców nieruchomości stosownie do przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U 2004 Nr 261, poz. 2603, ze zm.). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą się zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego co najmniej 2 osób posiadających takie uprawnienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 21sierpnia1997r. o gospodarce nieruchomościami Dz.U 2004 Nr 261,poz.2603,ze zm. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP.341-31/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.10.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 14.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.10.2005, godzina 12:30, Urząd Miasta i Gminy, ul. Poznańska 16, sala konferencyjna (nr 21), 62-095 Murowana Goślina.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.