eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › przetarg nieograniczony nr OLK/2/AP/2005 o wartości powyżej 60 000 euro na dostawę aparatury medycznej



Ogłoszenie z dnia 2005-09-21

POZYCJA 49330

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tarnowskie Góry: przetarg nieograniczony nr OLK/2/AP/2005 o wartości powyżej 60 000 euro na dostawę aparatury medycznej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Obwód Lecznictwa Kolejowego w Tarnowskich Górach, do kontaktów: mgr Joanna Kosmalska - Jaskólska, ul. Piłsudskiego 18, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 7691385, 7691387, fax 032 7691385, e-mail: ok_tarn_gory@data.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony nr OLK/2/AP/2005 o wartości powyżej 60 000 euro na dostawę aparatury medycznej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa następującej aparatury i sprzętu medycznego: 1. Analizator biochemiczny 2. Mikroskop 3. Wirówka laboratoryjna 4. Aparat EKG ze spirometrem 5. Audiometr 6. Tympanometr 7. Komputerowy zestaw do elektronystagnografii 8. Lampa szczelinowa z tonerem aplanacji 9. Ciemnia automatyczna 10. Dyrektor tętna płodu 11. Sprzęt chirurgiczny 12. Aparat USG. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.12.70.00 - Urządzenia do analizy immunologicznej Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.70.00 - Urządzenia do analizy immunologicznej Oryginalny kod CPV: 33.43.40.00 - Mikroskopy optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.63.40.00 - Mikroskopy optyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.70.00 - Urządzenia do analizy immunologicznej Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.70.00 - Urządzenia do analizy immunologicznej Oryginalny kod CPV: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.15.00 - Elektrokardiogram Oryginalny kod CPV: 33.12.14.00 - Audiometry Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.14.00 - Audiometry Oryginalny kod CPV: 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.43.60.00 - Specjalistyczne przyrządy optyczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.63.60.00 - Specjalistyczne przyrządy optyczne Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Oryginalny kod CPV: 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.10 - Systemy diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000,00 euro 528 400,00 PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 05.11.2005; data zakończenia: 15.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zadanie 1- 1000,00 PLN Zadanie 2 - 210,00 PLN Zadanie 3 - 240,00 PLN Zadanie 4 - 330,00 PLN Zadanie 5 - 780,00 PLN Zadanie 6 - 690,00 PLN Zadanie 7 - 1570,00 PLN Zadanie 8 - 600,00 PLN Zadanie 9 - 1290,00 PLN Zadanie 10 - 60,00 PLN Zadanie 11- 150,00 PLN Zadanie 12 3640,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. W przetargu mogą wziąć udział wszyscy wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2. 2. W celu realizacji postanowień art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004.19.177) Wykonawca dołącza do oferty następujące dokumenty: A/ Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. B/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświdczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego, kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D/ Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. E/ Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń. F/ Dowód wniesienia wadium kopia przelewu lub poręczenie bankowe, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa. G/ Certyfikat CE lub Deklaracji Zgodności urządzenia z normą medyczną MDD 93/42 EEC zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896 z 2004 r.) H/ Dokumenty, o których mowa w pkt a, b, c, d, f, g mogą być przedstawione w formie oryginały albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: A/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przeiwidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. B/ Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: A/ Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). B/ Oferta powinna zawierać dokumenty określone w pkt. 2 ppkt. B i C dla każdego partnera osobno, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. Inne dokumenty: A/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał tecniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. B/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa się następujące dokumenty: - Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Sprawozdania finansowe (bilans, rachunek zysków i strat oraz część opisowa zgodnie z art. 54 ustawy o rachunkowości), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia zprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obrotu, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty, a także przez radcę prawnego, adwokata lub notariusza, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania (art. 26 ust. 3 prawo zamówień publicznych).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: cena - 10,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 30.11.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.11.2005, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego, pok. 31.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.