eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › zakup, dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego w ilości 240 000 litrów do kotłowni zlokalizowanej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. dr. W. Orłowskiego w Częstochowie przy ul. PCK 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-21

POZYCJA 49315

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Częstochowa: zakup, dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego w ilości 240 000 litrów do kotłowni zlokalizowanej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. dr. W. Orłowskiego w Częstochowie przy ul. PCK 1 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, do kontaktów: mgr Grażyna Kukuła, mgr inż. Elżbieta Dębska, ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 372 19 90, 034 325 26 33, fax 034 372 19 90, e-mail: zp@wsz.czest.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wsz.czest.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup, dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego w ilości 240 000 litrów do kotłowni zlokalizowanej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. dr. W. Orłowskiego w Częstochowie przy ul. PCK 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Kotłownia w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. dr. W. Orłowskiego ul. ul. Polskiego Czerwonego Krzyża, 42-200 Częstochowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup. dostawa i wyładunek lekkiego oleju opałowego w ilości 240.000 litrów do kotłowni zlokalizowanej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. prof. Dr W. Orłowskiego w Częstochowie przy ul. PCK 1 2. Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu przez Zamawiającego (telefonicznie). Jednorazowa dostawa przeciętnie 15.000 litrów. 3. Olej opałowy powinien spełniać polskie normy PN-ISO 8754 z 1993 r., PN-ISO 3675 z 1997 r., PN 83/C- 04117, PZPN -EN 12185 oraz posiadać następujące parametry: - wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg - minimalna temperatura zapłonu 56 stopni C, - zawartość siarki max 0,20% (mim). - temperatura płynięcia max - 20 stopni C, - gęstość w temperaturze +15 stopni C max 0.86 Mg/m szcześ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przy każdej dostawie świadectwa jakości na dostarczony olej opałowy. 5. Warunki techniczne: - maksymalna pojemność zbiorników - 60.000 litrów. - jedyna cysterna do 18.000 litrów, - wąż nie krótszy niż 10 mb - transport w cysternie - wyposażonej w pompę do przetłaczania i z licznikiem. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji. zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliw, 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wg wzoru załącznika Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający może żądać następującego dokumentu: 1) wykazu wykonanych. a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawo lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie ( minimum 1) według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający może żądać: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Ponadto oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk "Oferty cenowej" - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania 'Wykonawcy" Formularz cenowy wg wzoru załącznika Nr 3 do SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w par. 6 ust. 1 pkt. 1), 3) oraz pkt. 4)-5) w SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenie albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 6. Dokumenty, o których mowa w ust 5 pkt. 1), 2) i 4) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w par. 6 ust. 1 pkt, 1), 3), oraz 4)-5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę zamieszkania. 8. Dokumenty wymagane, w przypadku złożenia wsp6łnej oferty przez klika podmiotów gospodarczych : 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Załączone do oferty dokumenty wymienione w par. 6 ust 1 pkt. 1)-6) muszą być wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3) Załączone do oferty pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 4) Dowód wniesienia wadium potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz musi być wystawiony na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 9. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie "spełnia" - "nie spełnia . 10. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 300,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków, o których mowa w par. 5 ust. 1 nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w par. 6 ust. 1 ust. 2 i ust. 3 SIWZ, przedłożonych przez Wykonawcę Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie lub za zaliczenim pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2006, godzina 10:00, Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego, 42-200 Częstochowa, ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 1, świetlica szpitala /Pawilon "A" - I piętro/.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.