eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa okien, drzwi, grzejników CO i armatury, wentylatorów i klimatyzatorów



Ogłoszenie z dnia 2005-09-21

POZYCJA 49308

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa okien, drzwi, grzejników CO i armatury, wentylatorów i klimatyzatorów

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Krakowie, do kontaktów: mgr inż. Krzysztof Pakos, ul. Wielicka 267, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6584324, e-mail: zol@zol.krakow.pl, http://www.zol.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa okien, drzwi, grzejników CO i armatury, wentylatorów i klimatyzatorów. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa: 1.okien jednoramowych PCV uchylno-rozwieralnych: szyby bezpieczne P-2, 2.stolarki drzwiowej, 3.ślusarki aluminiowej:szyby bezpieczne P-4, 4.grzejników CO i armatury, 5.wetylatorów i klimatyzatorów. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego, Kraków ul.Wielicka 267. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.40.00 - Drzwi, okna, ramy, progi, okiennice i rolety z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 20.31.20.00 - Drzwi drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.00 - Drzwi Oryginalny kod CPV: 28.12.22.00 - Drzwi Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.00 - Drzwi Oryginalny kod CPV: 28.22.11.11 - Grzejniki centralnego ogrzewania nieogrzewane elektrycznie Kod CPV wg słownika 2008: 44.62.11.11 - Grzejniki centralnego ogrzewania nieogrzewane elektrycznie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Okna PCV w ilości ok. 100 szt., stolarka drzwiowa w ilości ok. 90 szt., ślusarka aluminiowa w ilości ok. 15 szt., grzejniki C.O. - żeliwne TA-1 ok. 30 kpl, stalowe jednopłytowe ok. 5 szt., stalowe dwupłytowe ok. 135 szt. i armatura - zawór termostatyczny, głowica termostatyczna oraz zawór odcinający C.O. po ok. 170 szt., wentylatory EDM-200 ok. 50 szt., klimatyzatory MULTI-SPEED ok. 5 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 64 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone: - otrzymaniem certyfikatu ISO-9001, świadczącym o optymalizacji wszystkich faz produkcji, - doświadczenie zawodowe: potwierdzone informacją o doświadczeniu wykonawcy oraz dokumentami potwierdzającymi, że wykonawca nie wyrządził w ciagu ostatnich 3 lat szkody poprzez nie wykonanie zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, potwierdzonej: - zanotowanym w każdym z ostatnich 3 lat zyskiem netto (dodatnim wynikiem finansowym), - informacją banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 200 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2005, godzina 09:15, Siedziba Zamawiającego, Kraków, ul. Wielicka 267, Pawilon Socjalny, p.121.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.