eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › budowa zewnętrznej ścianki wspinaczkowej wraz z oddzielną skałką dla dzieci



Ogłoszenie z dnia 2006-09-21

POZYCJA 49266

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubliniec: budowa zewnętrznej ścianki wspinaczkowej wraz z oddzielną skałką dla dzieci Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta, do kontaktów: Jan Grajcar, ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100, e-mail: inwestycje@lubliniec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lubliniec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa zewnętrznej ścianki wspinaczkowej wraz z oddzielną skałką dla dzieci. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lubliniecki Klub Sportowy ul. 74 G.P.P w Lublińcu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa zewnętrznej ścianki wspinaczkowej wraz z oddzielną skałką dla dzieci 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.dostawa i montaż ścianki wspinaczkowej wolnostojącej wykonanej na rusztowaniu rurowym, powierzchnia na bazie włókna szklanego wykonana jako jednolita powierzchnia bez widocznych połączeń. Podstawowe wymiary ściany:podstawa wpisana w prostokąt - ok. 2,10 x 2,70 m,-wysokość wieży-ok. 8.4m,powierzchnia wspinaczkowa ściany- ok. 100 m2. 2.dostawa i montaż kamienia bulderingowy. Podstawowe wymiary kamienia bulderingowego:podstawa wpisana w prostokąt - ok. 0,54 x 1,00 m,wysokość kamienia bulderingowego-ok. 2.0 m, całkowita powierzchnia kamienia bulderingowego- ok. 16 m2, 3.zagospodarowanie terenu w tym m.in.:płot oddzielający wykonany ze stalowych mat kratowych z furtką i bramą wjazdową (wysokość ogrodzenia 173 cm, szerokość furtki 1,0 m, szerokość bramy wjazdowej 3,0m),dojazd do działki wykonany z kostki brukowej (szer. 3.0m, pow. 45m2),wysianie trawy na całym terenie,ławki drewniane (dł. 2.0m, szer. 0.5m, wys. 0.6m), kosze na śmieci;dwie kabiny WC,dostawę i montaż chaty widokowej o pow. ok. 36 mkw. 4.przyłącze energii elektrycznej i oświetlenie ściany wspinaczkowej w tym m.in.:szafka pomiarową wyposażoną w układ pomiaru energii elektrycznej 3 fazowy,linia kablowa typu YAKXS 4 x 35mm2, o długości kabla 4m,linia kablowa typu YAKXS 4 x 35mm2, o długości kabla 225m,szafka sterownicza,linie kablowe nN wyprowadzone z szafki sterowniczej, zasilające urządzenia elektryczne obiektu,4 stanowiska słupowe z zabudowanymi na nich projektorami o mocy 250W każdy, po dwa na każdym stanowisku oraz oprawami oświetleniowymi o mocy po 70W. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 21.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a/spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b/w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu ścianki wspinaczkowej o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto, c/dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane, w zakresie kierowania robotami:w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d/posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 zł, e/posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, c/wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, d/aktualne odpisy uprawnień osób wymienionych powyżej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, e/informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, f/polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/siwz. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie Zamawiającego lub za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 10:30, otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Lublińcu, ul. Paderewskiego 5, I piętro pok. Nr 11.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.