eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dorohusk › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000,00 PLN (dwa miliony sto tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dorohusk w 2012 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Dorohusk: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000,00 PLN (dwa miliony sto tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dorohusk w 2012 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Numer ogłoszenia: 492452 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dorohusk , ul. I Armii Wojska Polskiego 50, 22-175 Dorohusk, woj. lubelskie, tel. 82 5661089 w. 20, faks 82 5661061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dorohusk.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000,00 PLN (dwa miliony sto tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dorohusk w 2012 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.100.000,00 PLN (dwa miliony sto tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dorohusk w 2012 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów. -formę zabezpieczenia kredytu długoterminowego stanowi weksel własny in blanco, -okres spłaty kapitału kwartalnie - od marca 2018 do listopada 2021 roku według harmonogramu spłaty zamieszczonego poniżej, -spłata odsetek- odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca, a ich spłata dokonywana będzie kwartalnie do 20 dnia miesiąca następującego po danym kwartale. Płatności odsetkowe będą realizowane z dołu, na podstawie zawiadomienia od Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek z tym, że Wykonawca ma obowiązek każdorazowo miesięcznie informować Zamawiającego o kwocie naliczonych odsetek, -spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów własnych budżetu gminy w latach 2012-2021, -termin uruchomienia kredytu- jednorazowo w dniu podpisania umowy (nie później niż do 27 grudnia 2012r.) przelewem na rachunek Zamawiającego BS Leśniowice O/Dorohusk nr rachunku: 50 8195 0009 2002 0030 0025 0001 -naliczanie odsetek od faktycznego stanu zadłużenia -oprocentowanie kredytu zmienne ustalane w oparciu o wskaźnik WIBOR 1M oraz marżę Wykonawcy obliczane od bieżącego salda, -waluta PLN -kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku, -Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, -HARMONOGRAM SPŁAT KAPITAŁU: 1) 2018r. kwota spłaty kapitału 300.000,00 PLN z czego: - 75.000,00 PLN do 31.03.2018r. - 75.000,00 PLN do 31.05.2018r. - 75.000,00 PLN do 30.09.2018r. - 75.000,00 PLN do 30.11.2018r. 2) 2019r. kwota spłaty kapitału 400.000,00 PLN z czego: - 100.000,00 PLN do 31.03.2019r. - 100.000,00 PLN do 31.05.2019r. - 100.000,00 PLN do 30.09.2019r. - 100.000,00 PLN do 30.11.2019r. 3) 2020r. kwota spłaty kapitału 700.000,00 PLN z czego: - 175.000,00 PLN do 31.03.2020r. - 175.000,00 PLN do 31.05.2020r. - 175.000,00 PLN do 30.09.2020r. - 175.000,00 PLN do 30.11.2020r. 4) 2021r. kwota spłaty kapitału 700.000,00 PLN z czego: - 175.000,00 PLN do 31.03.2021r. - 175.000,00 PLN do 31.05.2021r. - 175.000,00 PLN do 30.09.2021r. - 175.000,00 PLN do 30.11.2021r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2021.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • koncesja/zezwolenie/licencja wymagana ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe Dz.U. z 2002 nr 72 poz. 665 z późn. zm). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych dokumentów według kryterium spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dorohusk ul. IAWP 50 22-175 Dorohusk pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dorohusk ul. IAWP 50 22-175 Dorohusk pokój nr 6 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.