eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Roboty budowlane z wiązane z budową wodociągów w ulicachWyzwolenie, Langiewicza, Słonecznej i Lipowej w Ząbkach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Ząbki: Roboty budowlane z wiązane z budową wodociągów w ulicach: Wyzwolenie, Langiewicza, Słonecznej i Lipowej w Ząbkach.
Numer ogłoszenia: 49225 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o. , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 781 68 18 wew. 137, faks 0-22 781 68 18 wew. 137.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pgk.zabki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane z wiązane z budową wodociągów w ulicach: Wyzwolenie, Langiewicza, Słonecznej i Lipowej w Ząbkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 2.1. budowa wodociągu w ul. Wyzwolenia w Ząbkach: sieć wodociągowa z rur PE fi 110mm - 750 mb sieć wodociągowa z rur PE fi 90mm - 12 mb hydranty ppoż. podziemne fi 80mm - 6 szt zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe fi 100mm - 9 szt odtworzenie nawierzchni asfaltowej z podbudową - 125,45 m2 2.2. budowa wodociągu w ul. Langiewicza w Ząbkach: sieć wodociągowa z rur PE fi 110mm - 454,79 mb sieć wodociągowa z rur PE fi 90mm - 6 mb hydranty ppoż. podziemne fi 80mm - 3 szt zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe fi 100mm - 3 szt odtworzenie nawierzchni asfaltowej z podbudową - 11,9 m2 2.3. budowa wodociągu w ul. Słonecznej w Ząbkach: sieć wodociągowa z rur PE fi 110mm - 371,66 mb sieć wodociągowa z rur PE fi 90mm - 6 mb hydranty ppoż. podziemne fi 80mm - 3 szt zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe fi 100mm - 3 szt odtworzenie nawierzchni asfaltowej z podbudową - 520,32 m2 2.4. budowa wodociągu w ul. Lipowej w Ząbkach: sieć wodociągowa z rur PE fi 110mm - 515 mb sieć wodociągowa z rur PE fi 90mm - 6 mb hydranty ppoż. podziemne fi 80mm - 3 szt zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe fi 100mm - 8 szt odtworzenie nawierzchni asfaltowej z podbudową - 423,15 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ustawy Pzp a także o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną - oświadczenie może być złożone wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa powyżej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączną wiedzę i doświadczenie): 2.1.wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia - w tym minimum 2 roboty o wartości co najmniej 150 000 zł każda z nich. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i załączonych dokumentów potwierdzających, że wskazane w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie. 2.2.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował zdolnymi do wykonania zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych tj. posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę. 3.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca niezbędnego dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku wskazania sprzętu, którym Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający żąda przedłożenia polisy lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN (słownie zł: sto tysięcy złotych zero groszy). 5.Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa powyżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Wykaz dokumentów, jakie Wykonawcy mają załączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie - zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych , którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, 2.oświadczenie - zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, 3.wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, 4.wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem zakresu prac i ich wartością, którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ, 5.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ, 6.wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ, 7.oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z terenem objętym przedmiotem zamówienia , którego wzór stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ, 8.parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ, 9.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 11.pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy - w przypadku oferty wspólnej. W/w dokument należy przedłożyć w oryginale luk kopii poświadczonej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pgk.zabki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach Sp. z o.o., 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10 (wejście od ul. Moniuszki 9)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 16:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach Sp. z o.o., 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10 (wejście od ul. Moniuszki 9). Kancelaria..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.