eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mircze › Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Prehoryłe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Mircze: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Prehoryłe
Numer ogłoszenia: 492202 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mircze , ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, woj. lubelskie, tel. 84 6519015, faks 84 6519062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mircze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Prehoryłe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Prehoryłe. na następujących warunkach: Część zamówienia nr 1: Remont świetlicy i zagospodarowanie terenu: Utwardzenie gruntu pod parking: obrzeża betonowe, wykop pod utwardzenie, podbudowa, podsypka piaskowo - cementowa, kostka betonowa, krawężniki. Ogrodzenie drewniane z paneli ogrodzeniowych, w tym brama wjazdowa i furtka, przęsła. Przyłącza: wodociągowe wraz ze studnią wierconą, kanalizacyjne wraz ze zbiornikiem na ścieki, instalacja sanitarna, ogrzewanie i wietrzenie, instalacja gazowa (kuchenka gazowa i butla), instalacja elektryczna. Remont świetlicy: roboty rozbiórkowe, roboty remontowe - opis elementów konstrukcji, więźba dachowa, pokrycie blachą fałdową, kominy wentylacyjne, komin spalinowy, strop nad pomieszczeniem świetlicy, wzmocnienie pękniętych nadproży okiennych, ścianki działowe, podłogi i posadzki, izolacje cieplne, sufity podwieszone, sufit dekoracyjny, tynki ścian wewnętrznych, malowanie, wykończenie ścian w pomieszczeniach WC płytki ceramiczne, stolarka okienna i drzwiowa, elewacje rynny i rury spustowa, uzupełnienie ubytków w elewacji z cegieł, daszek zawieszony, elementy zewnętrzne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, który stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający proponuje wykonanie prac wewnątrz obiektu w okresie zimowym. Wykonawca powinien uwzględnić koszty niezbędnego do prowadzenia robót ogrzewania obiektu. Koszty ogrzewania ponosi Wykonawca. Część zamówienia nr 2: Wyposażenie świetlicy: W cenie oferty należy uwzględnić montaż i ustawienie sprzętu w świetlicy. Wykonawca ma spełnić minimalne parametry wyposażenia dla wyszczególnionego poniżej sprzętu: Meble kuchenne - komplet mebli 240 cm, szafki 80-40-60 cm okapowa; 80-40-60 szufladowa; blat dzielony na szafki; wykończenie cokół - 1 komplet. Kuchenka gazowa z butlą - kuchnia gazowa, pojemność piekarnika 54 litry; czteropolowe palniki gazowe - 1 komplet Kuchenka mikrofalowa - moc 800W pojemność 20 litrów - 1 sztuka Lodówka z zamrażarką - chłodziarko - zamrażarka z zamrażalnikiem na dole o szerokości 60 cm; pojemność całkowita netto 306 litrów - 1 sztuka Komplet naczyń i przyborów - serwis - zastawa stołowa komplet zawiera 60 części: widelce, noże, łyżki, łyżeczki, talerze głębokie , talerzyki, talerz mały, kubek, szklanka, kieliszki do wina, komplet 6 sztuk - 1 komplet Telewizor LED, telewizor LED 40 cali, z tunerem TV cyfrowej - 1 sztuka Projektor multimedialny - projektor multimedialny rozdzielczość 1024 x 768 XGA, kontrast 4000:1, minimalna przekątna obrazu 24 cali - 1 sztuka Laptop z oprogramowaniem - matryca 15,6 cali, procesor 2.3 - 4 GB RAM, dysk 500 GB, czytnik kart, wejście HDMI, system operacyjny - 1 sztuka Aparat cyfrowy - liczba pixeli 16,1, zoom optyczny 20x, zoom cyfrowy 4x, wejścia HDMI, USB - 1 sztuka Odtwarzacz CD-DVD + USB - wyjścia HDMI, USB - 1 sztuka Kolumny głośnikowe - kolumny dwudrożne, 2 sztuki, moc ciągła 450W, szczytowa 1600 W, pasmo przenoszenia 35 Hz - 20KHz +- 3 dB - 1 komplet Mikser z okablowaniem - Mikser-wzmacniacz 4 kanałowy, moc stereo4: 1150W, stereo8: 800W, tryb mostkowy4: 2300W, 8:1750W; zabezpieczenia: przeciwzwarciowe, termiczne, ogranicznik prądu - 1 komplet Miniwieża - odtwarzanie DVD, USB, głośniki o mocy 50W, wejścia USB i HDMI, tuner radiowy, możliwość zdalnego sterowania przez pilot - 1 sztuka Atlas do ćwiczeń - liny stalowe z plastikową folią, skośna ławeczka, możliwość intensywnych ćwiczeń - podnoszenie nóg, motylek, wyciąg górny, uginanie nóg do tyłu, dolny wyciąg, w zestawie ciężar 65 kg, maksymalne obciążenie 120 kg - 1 sztuka Ławka do ćwiczeń - ławka składana, łamana, skośna, ławka skośna do brzuszków - 1 sztuka Zestaw do ćwiczeń - wielofunkcyjna ławka, regulowane wsporniki sztangi, 4-stopniowa regulacja siedziska, regulacja oparcia ze skosem ujemnym, stojaki pod sztangę z regulacją, walki pod kolanami i stopami - 1 komplet Rowery treningowe - regulacja oporu w 8 stopniowym zakresie, czujniki pulsu, koło zamachowe o wadze 8 kg, cyfrowy komputer treningowy pomiar: czas, prędkość, przebyty dystans, wysokość, waga wiek osoby ćwiczącej, temperatura otoczenia, spalone kalorie - 2 sztuki Materac składany - materace składane kompaktowe, wymiary standardowe 80 - 190 cm, lekkie - 20 sztuk W/w Warunki należy rozumieć i stosować w powiązaniu projektem budowlanym, zestawieniem sprzętu, stanowiącymi integralną część dokumentacji dla poszczególnych rodzajów robót. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych. Wszystkie elementy oferty mają być nowe - nieużywane. Cena zamówienia jest ceną ryczałtową - przedmiary robót załączone do niniejszej dokumentacji poglądowo..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.23.11.00-6, 34.92.82.00-0, 32.00.00.00-3, 39.14.00.00-5, 39.71.00.00-2, 37.44.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: Dla części zamówienia nr 1: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). Dla części zamówienia nr 2: 900,00 zł (słownie: dziewięćset 00/100 złotych). 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.) 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Dołhobyczowie O/Mircze, nr konta 90 9603 1016 2001 0000 0185 0003. 8.4 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 08.01.2013r. do godz. 10:00 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. 8.5 Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.6 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy : a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy części zamówienia nr 1), - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mircze.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mircze, ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, pokój 207.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mircze, ul. Kryłowska 20, 22-530 Mircze, pokój 105 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane przy współfinansowaniu środków z Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji Odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont świetlicy i zagospodarowanie terenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utwardzenie gruntu pod parking: obrzeża betonowe, wykop pod utwardzenie, podbudowa, podsypka piaskowo - cementowa, kostka betonowa, krawężniki. Ogrodzenie drewniane z paneli ogrodzeniowych, w tym brama wjazdowa i furtka, przęsła. Przyłącza: wodociągowe wraz ze studnią wierconą, kanalizacyjne wraz ze zbiornikiem na ścieki, instalacja sanitarna, ogrzewanie i wietrzenie, instalacja gazowa (kuchenka gazowa i butla), instalacja elektryczna. Remont świetlicy: roboty rozbiórkowe, roboty remontowe - opis elementów konstrukcji, więźba dachowa, pokrycie blachą fałdową, kominy wentylacyjne, komin spalinowy, strop nad pomieszczeniem świetlicy, wzmocnienie pękniętych nadproży okiennych, ścianki działowe, podłogi i posadzki, izolacje cieplne, sufity podwieszone, sufit dekoracyjny, tynki ścian wewnętrznych, malowanie, wykończenie ścian w pomieszczeniach WC płytki ceramiczne, stolarka okienna i drzwiowa, elewacje rynny i rury spustowa, uzupełnienie ubytków w elewacji z cegieł, daszek zawieszony, elementy zewnętrzne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, który stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający proponuje wykonanie prac wewnątrz obiektu w okresie zimowym. Wykonawca powinien uwzględnić koszty niezbędnego do prowadzenia robót ogrzewania obiektu. Koszty ogrzewania ponosi Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.23.11.00-6, 34.92.82.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie świetlicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W cenie oferty należy uwzględnić montaż i ustawienie sprzętu w świetlicy. Wykonawca ma spełnić minimalne parametry wyposażenia dla wyszczególnionego poniżej sprzętu: Meble kuchenne - komplet mebli 240 cm, szafki 80-40-60 cm okapowa; 80-40-60 szufladowa; blat dzielony na szafki; wykończenie cokół - 1 komplet. Kuchenka gazowa z butlą - kuchnia gazowa, pojemność piekarnika 54 litry; czteropolowe palniki gazowe - 1 komplet Kuchenka mikrofalowa - moc 800W pojemność 20 litrów - 1 sztuka Lodówka z zamrażarką - chłodziarko - zamrażarka z zamrażalnikiem na dole o szerokości 60 cm; pojemność całkowita netto 306 litrów - 1 sztuka Komplet naczyń i przyborów - serwis - zastawa stołowa komplet zawiera 60 części: widelce, noże, łyżki, łyżeczki, talerze głębokie , talerzyki, talerz mały, kubek, szklanka, kieliszki do wina, komplet 6 sztuk - 1 komplet Telewizor LED, telewizor LED 40 cali, z tunerem TV cyfrowej - 1 sztuka Projektor multimedialny - projektor multimedialny rozdzielczość 1024 x 768 XGA, kontrast 4000:1, minimalna przekątna obrazu 24 cali - 1 sztuka Laptop z oprogramowaniem - matryca 15,6 cali, procesor 2.3 - 4 GB RAM, dysk 500 GB, czytnik kart, wejście HDMI, system operacyjny - 1 sztuka Aparat cyfrowy - liczba pixeli 16,1, zoom optyczny 20x, zoom cyfrowy 4x, wejścia HDMI, USB - 1 sztuka Odtwarzacz CD-DVD + USB - wyjścia HDMI, USB - 1 sztuka Kolumny głośnikowe - kolumny dwudrożne, 2 sztuki, moc ciągła 450W, szczytowa 1600 W, pasmo przenoszenia 35 Hz - 20KHz +- 3 dB - 1 komplet Mikser z okablowaniem - Mikser-wzmacniacz 4 kanałowy, moc stereo4: 1150W, stereo8: 800W, tryb mostkowy4: 2300W, 8:1750W; zabezpieczenia: przeciwzwarciowe, termiczne, ogranicznik prądu - 1 komplet Miniwieża - odtwarzanie DVD, USB, głośniki o mocy 50W, wejścia USB i HDMI, tuner radiowy, możliwość zdalnego sterowania przez pilot - 1 sztuka Atlas do ćwiczeń - liny stalowe z plastikową folią, skośna ławeczka, możliwość intensywnych ćwiczeń - podnoszenie nóg, motylek, wyciąg górny, uginanie nóg do tyłu, dolny wyciąg, w zestawie ciężar 65 kg, maksymalne obciążenie 120 kg - 1 sztuka Ławka do ćwiczeń - ławka składana, łamana, skośna, ławka skośna do brzuszków - 1 sztuka Zestaw do ćwiczeń - wielofunkcyjna ławka, regulowane wsporniki sztangi, 4-stopniowa regulacja siedziska, regulacja oparcia ze skosem ujemnym, stojaki pod sztangę z regulacją, walki pod kolanami i stopami - 1 komplet Rowery treningowe - regulacja oporu w 8 stopniowym zakresie, czujniki pulsu, koło zamachowe o wadze 8 kg, cyfrowy komputer treningowy pomiar: czas, prędkość, przebyty dystans, wysokość, waga wiek osoby ćwiczącej, temperatura otoczenia, spalone kalorie - 2 sztuki Materac składany - materace składane kompaktowe, wymiary standardowe 80 - 190 cm, lekkie - 20 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 39.14.00.00-5, 39.71.00.00-2, 37.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.