eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-29

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
Numer ogłoszenia: 492178 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów oraz odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego obejmujące: 1. Codzienny odbiór z siedziby Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4 w dni robocze o godzinie 14:00 uporządkowanych przesyłek listowych rejestrowanych ekonomicznych i ekspresowych, nierejestrowanych przesyłek listowych ekonomicznych i ekspresowych, paczek oraz przesyłek kurierskich wraz ze stosowną dokumentacją potwierdzającą ich ilość. 2. Transport i doręczanie do adresatów wskazanych na przesyłkach na terenie Polski oraz zagranicznych, albo zwrot przesyłek do siedziby Urzędu Miasta w przypadku braku możliwości doręczenia. Przewidywane ilości wychodzących przesyłek w załączeniu. 3. Wykonawca będzie dostarczał w zależności od wyboru Zamawiającego przesyłki ekspresowe i ekonomiczne w terminach: - przesyłki ekspresowe doręczane na terenie Polski- przesyłka doręczona w następnym dniu roboczym po odbiorze od zamawiającego, - przesyłki ekspresowe do krajów należących do Unii Europejskiej -przesyłka doręczona w ciągu 2 dni po odbiorze od zamawiającego, - pozostałe zagraniczne przesyłki ekspresowe- przesyłka doręczona w ciągu 3 dni po odbiorze od zamawiającego, - przesyłki ekonomiczne doręczane na terenie Polski - przesyłka doręczona w ciągu 3 dni po odbiorze od zamawiającego, - przesyłki ekonomiczne doręczane na terenie Unii Europejskiej - przesyłka doręczana w ciągu 5 dni po odbiorze od zamawiającego, - pozostałe zagraniczne przesyłki ekonomiczne- przesyłka doręczona w ciągu 8 dni po odbiorze od zamawiającego. Podane terminy nie są terminami bezwzględnie obowiązującymi, określają jedynie pożądany termin dostarczenia a wykonawca dołoży starań w celu dotrzymania wskazanych terminów. 4. Rozliczenia za transport i dostarczanie przesyłek do adresatów dokonywane będzie jedynie za faktycznie przekazane ilości przesyłek. Ilość zwrotów została doliczona do ilości przesyłek rejestrowanych ekonomicznych. 5. Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 6. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której część przesyłek zostanie nadana przez inny podmiot na rzecz i w imieniu Zamawiającego, w wyniku czego na dowodzie nadania przesyłki będzie figurował inny podmiot niż Zamawiający..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania to znaczy iż posiadają uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonali w sposób należyty: minimum 1 usługę podobną polegającą na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dostarczania przesyłek pocztowych realizowanych nieprzerwalnie dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 6 miesięcy i o wartości co najmniej 100 000 zł brutto. Jeżeli usługa jest w trakcie wykonywania to na dzień składania ofert musi być już zrealizowana dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 6 miesięcy a wartość zrealizowanych usług, w ramach tej umowy, nie może być niższa niż 100 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku : a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; b) Zamawiający dopuszcza dokonanie innych zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego. c) przypadku zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, pok. 315..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. Kancelaria Ogólna - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przesyłki rejestrowane za potwierdzeniem odbioru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość przesyłek wychodzących z Urzędu Miasta dla przesyłek rejestrowanych za potwierdzeniem odbioru: Polska: - Przesyłka rejestrowana ekonomiczna za potwierdzeniem odbioru: do 350g gabaryt A 95.000 szt.; gabaryt B 3.100 szt.; od 350g do 1000g gab. A 200 szt., gab. B 350szt.; od 1000g do 2000g gab. A 100 szt. , gab. B 20 szt.; - Przesyłka rejestrowana za potwierdzeniem odbioru ekspresowa do 350g gab. A 250 szt., gab. B 100 szt.; od 350g do 1000g gab. A 65 szt., gab. B 90 szt.; od 1000g do 2000g gab. A 20 szt., gab. B 40 szt. Kraje Europejskie: - Przesyłka rejestrowana za potwierdzeniem odbioru ekonomiczna: do 50g 100 szt., od 50g do 100 g 15 szt., od 100g do 350 g 5 szt., od 350g do 500 g 3 szt., od 500g do 1000g 3 szt., od 1000g do 2000g 1 szt., - Przesyłka rejestrowana za potwierdzeniem odbioru ekspresowa: do 50g 5szt., od 50g do 100g 1 szt., od 100g do 350g 1 szt., Kraje pozaeuropejskie: - Przesyłka rejestrowana za potwierdzeniem odbioru: do 50 g 7 szt., od 50g do 100g 2 szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przesyłki rejestrowane bez potwierdzenia odbioru, nierejestrowane i paczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość przesyłek wychodzących z Urzędu Miasta dla przesyłek rejestrowanych bez potwierdzenia odbioru, nierejestrowanych i paczek: Polska: - Przesyłka rejestrowana ekonomiczna: do 350g gab. A 20.000 szt., gab. B 1.000 szt.; od 350g do 1000g gab. A 200 szt., gab. B 500 szt.; od 1000g do 2000g gab. A 100 szt., gab. B 150 szt.; - Przesyłka rejestrowana ekspresowa: do 350g gab. A 200 szt., gab. B 135 szt.; od 350g do 1000g 70 szt., gab. B 100 szt.; od 1000g do 2000g gab. A 20 szt., gab. B 40 szt.; - Przesyłka nierejestrowana ekonomiczna: do 350g gab. A 40.000 szt., gab. B 1.000 szt.; od 350g do 1000g gab. A 120 szt., gab. B 220 szt.; od 1000g do 2000g gab. A 10 szt., gab. B 120 szt.; - Przesyłka nierejestrowana ekspresowa: do 350g gab. A 250 szt., gab. B 200 szt.; od 350g do 1000g 40 szt., gab. B 50 szt.; Od` 1000g do 2000g gab. A 12 szt., gab. B 25 szt.; - Paczka: od 1 kg do 2kg gab. A 10 szt., gab. B 20 szt.; ponad 2kg do 5kg gab. A 15 szt., gab. B 15 szt.; ponad 5kg do 10kg gab. A 1 szt., gab. B 5 szt.; Kraje Europejskie: - Przesyłka rejestrowana ekonomiczna: do 50g 100 szt., od 50g do 100g 50 szt., od 100g do 350g 20 szt., od 350g do 500g 10 szt.; - Przesyłka rejestrowana ekspresowa: do 50g 4 szt., od 50g do 100g 4 szt., od 100g do 350g 3 szt., od 350g do 500g 2 szt.; - Przesyłka nierejestrowana ekonomiczna: do 50g 120 szt., od 50g do 100g 30 szt., od 100g do 350g 20 szt., - Przesyłka nierejestrowana ekspresowa: do 50g 10 szt., od 50g do 100g 5 szt., od 100g do 350g 5 szt.; Kraje pozaeuropejskie: Przesyłka rejestrowana ekonomiczna 10szt; Przesyłka rejestrowana ekspresowa 2 szt; Przesyłka nierejestrowana ekonomiczna 3 szt; Przesyłka nierejestrowana ekspresowa 1 szt. Przesyłki kurierskie: - Koperta do 1 kg: w ciągu 24 h 50 szt., doręczona do 09:00 30 szt., doręczona do 12:00 20 szt.; - do 2 kg: w ciągu 24 h 15 szt., doręczona do 09:00 7 szt., doręczona do 12:00 7 szt., - od 2kg do 5 kg 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.