eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilzno › budowa gimnazjum w Pilźnie (etap II - budowa sali gimnastycznej)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-20

POZYCJA 49123

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pilzno: budowa gimnazjum w Pilźnie (etap II - budowa sali gimnastycznej) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Pilzno, do kontaktów: mgr inż. Krzysztof Chmielek, ul. Rynek 6, 39-220 Pilzno, woj. podkarpackie, tel. 014 6721036 wew. 41, fax 014 6722491, e-mail: przetargi@pilzno.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pilzno.um.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pilźnie, mgr inż. Krzysztof Chmielek, ul. Rynek 6, 39-220 Pilzno, woj. podkarpackie, tel. 014 6721036 wew. 41, fax 014 6722491, e-mail: przetargi@pilzno.um.gov.pl, www.pilzno.um.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pilźnie, mgr inż. Krzysztof Chmielek, ul. Rynek 6, 39-220 Pilzno, woj. podkarpackie, tel. 014 6721036 wew. 41, fax 014 6722491, e-mail: przetargi@pilzno.um.gov.pl, www.pilzno.um.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski w Pilźnie, mgr inż. Krzysztof Chmielek, ul. Rynek 6, 39-220 Pilzno, woj. podkarpackie, tel. 014 6721036 wew. 41, fax 014 6722491, e-mail: przetargi@pilzno.um.gov.pl, www.pilzno.um.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa gimnazjum w Pilźnie (etap II - budowa sali gimnastycznej). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pilzno, ul. Kazimierza Wielkiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej przy Gimnazjum w Pilźnie. W zakres robót wchodzi wykonanie stanu surowego otwartego. Budynek sali gimnastycznej został zaprojektowany jako obiekt o konstrukcji szkieletowej żelbetowej monolitycznej. Charakterystyka sali gimnastycznej: - powierzchnia zabudowy sali gimnastycznej: 2272,4 m kw. - powierzchnia użytkowa sali gimnastycznej: 2416,8 m kw. - kubatura sali gimnastycznej: 16 080,3 m sześc. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres robót wchodzi wykonanie stanu surowego otwartego budynku sali gimnastycznej o kubaturze 16 080,3 m sześc. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 25 000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) oraz poniższe warunki, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) wykażą się w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacją robót budowlanych spełniających poniższe kryteria: - będą zaliczane tylko roboty dotyczące wykonania stanu surowego otwartego budynków (wykonawca, w przypadku realizacji robót w szerszym zakresie, będzie musiał wyłączyć roboty dotyczące tylko stanu surowego otwartego i ich wartość wykazać w załączniku nr 3), - łączna wartość robót stanu surowego otwartego ma wynosić co najmniej 4 mln zł netto, w tym co najmniej 2 mln zł netto wykonanych w ramach budowy budynków o konstrukcji szkieletowej żelbetowej monolitycznej (konstrukcja dachu może być dowolna m.in. żelbetowa, stalowa), - wśród powyższych robót wykonawca ma się wykazać wykonaniem budynku o konstrukcji szkieletowej żelbetowej monolitycznej o wartości robót stanu surowego otwartego co najmniej 1,3 mln zł netto. Na potwierdzenie spełniania ww. warunku wykonawcy dostarczą wraz z ofertą wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że ww. roboty zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ), b) wykonają wszystkie roboty budowlane własnymi siłami, tj. bez udziału podwykonawców, za wyjątkiem montażu dachu łukowego, który może zostać wykonany przez podwykonawcę. Na potwierdzenie spełniania ww. warunku wykonawcy dostarczą wraz z ofertą wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający informacje na temat zakresu wykonywanych przez nich robót (dotyczy podwykonawców robót budowlanych) - załącznik nr 4 do SIWZ (tabela nr 2), c) dysponują osobą kierownika budowy posiadającego: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Na potwierdzenie spełniania ww. warunku wykonawcy dostarczą wraz z ofertą: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby będącej pełnić funkcję kierownika budowy, - opis doświadczenia osoby będącej pełnić funkcję kierownika budowy (załącznik nr 5 do SIWZ); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a) posiadają środki finansowe i/lub zdolność kredytową na łączną kwotę co najmniej 800 000 zł (słownie zł: osiemset tysięcy). Na potwierdzenie spełniania ww. warunku wykonawcy dostarczą wraz z ofertą informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełniania ww. warunku, wykonawcy dostarczą wraz z ofertą następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo dla potwierdzenia spełniania warunków zawartych w pkt 1-4, wykonawcy dostarczą również oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków będzie dokonywana na zasadzie oceny "spełnia" lub "nie spełna". Niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania przetargowego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do swych ofert następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że ww. roboty zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający informacje na temat zakresu wykonywanych przez nich robót (dotyczy podwykonawców robót budowlanych) - załącznik nr 4 do SIWZ (tabela nr 2). 3. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby będącej pełnić funkcję kierownika budowy. 4. Opis doświadczenia osoby będącej pełnić funkcję kierownika budowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilzno.um.gov.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w Urzędzie Miejskim w Pilźnie w pok. nr 1 lub może zostać przesłana pocztą - za zaliczeniem pocztowym - na wniosek wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.10.2006, godzina 12:15, Urząd Miejski w Pilźnie, 39-220 Pilzno, ul. Rynek 6 - pok. nr 9a.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.