Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-21
Gliwice: Dostawa, montaż i uruchomienie kompletu komór chłodniczych na zwłoki dla Kaplicy pogrzebowej na Cmentarzu Centralnym przy ul. Kozielskiej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 49058 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie kompletu komór chłodniczych na zwłoki dla Kaplicy pogrzebowej na Cmentarzu Centralnym przy ul. Kozielskiej w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a. Zestaw 3 niezależnie pracujących (ustawionych obok siebie) komór chłodniczych każda na 4 ciała na tacach łączna pojemność zestawu12 ciał - 1 komplet wg opisu: - każda z komór wyposażona w drzwi jednopłatowe oraz monoblok chłodniczy umieszczony na suficie - obudowa komory wykonana w całości zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz z blachy nierdzewnej kwasoodpornej - rdzeń obudowy (izolacja chłodnicza) wykonany ze spienionego pod ciśnieniem poliuretanu o grubości minimum 80 mm (zalecane 100mm) - zestaw komór wyposażony w drzwi chłodnicze o płatach wykonanych z odpornego na uszkodzenia mechaniczne tworzywa sztucznego lub blachy nierdzewnej - kwasoodpornej. Każdy z płatów drzwi ma posiadać możliwość zamknięcia (zamek, wkładkę patentową lub inny mechanizm) z możliwością niezależnego (bezpiecznego) otwierania od wewnątrz komory. Kąt otwarcia drzwi powinien wynosić 180o tak, aby przy załadunku ciał dostępny był cały prześwit otworu drzwi. - komory powinny posiadać tak ukształtowane podłogi oraz umieszczony w nich spływ, aby wszystkie nieczystości po myciu lub dezynfekcji można było doprowadzić na zewnątrz komór bezpośrednio do kanalizacji - komory powinny być ustawione na regulowanych nóżkach - podporach umożliwiających mycie i dezynfekcję przestrzeni pod komorą - konstrukcja komór powinna umożliwiać ewentualną rozbiórkę (demontaż) i przeniesienie komory w inne miejsce - złącza płyt z możliwością rozłączenia - wewnątrz każdej z komór powinny być umieszczone regały 4-poziomowe o konstrukcji pozwalającej na mycie i dezynfekcję komory - bez poprzeczek ograniczających wsuwanie ciał - regały mają być wyposażone w prowadnice wielorolkowe gwarantujące płynny i bezpieczny załadunek ciał - na wyposażeniu każdej z komór powinny się znajdować 4 tace na ciała - tace nie mogą posiadać elementów ruchomych narażonych na uszkodzenie natomiast powinny być wyposażone w dwa czołowe uchwyty - regały i tace mają być wykonane w całości z materiałów nierdzewnych - kwasoodpornych - wewnątrz komory na tylnej ścianie powinny znajdować się odboje zabezpieczające ścianę komory przed uszkodzeniem przez wsuwaną tacę - komora powinna posiadać własne wewnętrzne oświetlenie - komora musi posiadać system cumowania i osiowania wózka z regałem w komorze - pozwalający na bezpieczny załadunek ciała do komory - pożądane wymiary zestawu komór: - długość 2400 ÷ 2500 - wysokość 2000÷ 2200 - szerokość - ze względu na miejsce przeznaczone na postawienie zestawu - nie powinna przekraczać 2750 mm - komory muszą być wyposażone w agregaty chłodnicze typu compact (umieszczone na suficie), które mają gwarantować samoczynne utrzymanie temperatury wewnątrz komory w zakresie od -5oC do + 5oC, muszą także posiadać system automatycznego odszraniania. Agregaty powinny gwarantować wymuszony obieg powietrza wewnątrz komór tak, aby każde ciało wewnątrz było jednakowo chłodzone. - gwarantowana temperatura powinna być jednakowa w całym przekroju komory - sterowanie chłodzeniem komór powinno się odbywać przy pomocy czytelnego elektronicznego panelu sterującego z wyświetlaczem cyfrowym o następujących funkcjach: - wyświetlanie aktualnej temperatury wewnątrz komory - wyświetlanie zadanej temperatury dla komory - możliwość programowania temperatury w ustalonym zakresie - sterowanie oświetleniem komory - sygnalizacja pracy sprężarki agregatu - sygnalizacja pracy wentylatora agregatu wewnątrz komory - sygnalizacja awarii - panele sterujące komorami powinny być umieszczone na wspólnej tablicy umieszczonej w miejscu wskazanym przez zamawiającego - włączanie i wyłączanie agregatu chłodniczego komory na czas załadunku powinno być automatyczne i odbywać w następujący sposób: w momencie otwarcia drzwi powinno zapalić się oświetlenie wewnątrz komory oraz wyłączyć chłodzenie, po załadunku lub wyładunku ciała i zamknięciu drzwi oświetlenie ma się wyłączyć, a agregat wrócić do pracy z wcześniej ustanowionymi parametrami - agregat chłodniczy powinien posiadać zasilanie jednofazowe prądem 230 V/ 50 Hz o maksymalnym poborze mocy nie przekraczającym 1,2 kW - komora musi spełniać wymagania poniższych dyrektyw unijnych: 73/23/EWG, 98/37/WE, 93/42/EWG b. Hydrauliczny wózek transportowo - podnośnikowy 1 sztuka wg opisu: Parametry wymagane - spełnia/nie spełnia - hydrauliczny wózek transportowo - podnośnikowy przeznaczony do załadunku ciał na tacach na odpowiedni poziom regału w komorze chłodniczej - w całości wykonany z materiałów oraz profili nierdzewnych - kwasoodpornych - wyposażony w pojedynczy pantograf podnoszący zasilany pompą hydrauliczną z napędem nożnym lub ręcznym - posiadający napęd hydrauliczny, który musi gwarantować płynne podnoszenie ciała na każdy z poziomów regału wewnątrz komory - posiadający regulację prędkości opuszczania ciała - maksymalne obciążenie wózka minimum 150 kg - górna rama wózka wyposażona w prowadnice wielorolkowe analogiczne jak w komorze chłodniczej oraz w pełni z nimi kompatybilne - posiadający blokadę zapobiegającą zsunięciu się tacy z ciałem z wózka - wyposażony w cztery obrotowe kołka jezdne z hamulcem (blokada jazdy i obrotu) - wyposażony w system cumowania i osiowania górnej, podnoszonej ramy z regałami wewnątrz komory chłodniczej - atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty c. Stół do ubierania ciał oraz toalety pośmiertnej 1 sztuka wg opisu: - wykonany w całości z materiałów nierdzewnych - kwasoodpornych - wyposażony w blat roboczy oraz zlew z baterią na ciepłą i zimną wodę - blat roboczy postawiony na nodze (postumencie) w którym znajdują się wszystkie przyłącza wychodzące z podłogi - noga - postument stołu - powinna zakrywać wszystkie przyłącza instalacyjne - nie blokując spływu nieczystości z mycia pomieszczenia do kanalizacji - stół powinien być wyposażony w stolik na przybory toaletowe, przesuwany po obrzeżu stołu - na wyposażeniu stołu powinna znajdować się bateria wody zimnej i ciepłej z wężem prysznicowym zakończonym natryskiem z regulacją i blokadą wypływu wody - orientacyjny wymiar stołu: - długość ~ 2,6 m - blat roboczy ~ 2,0 m - szerokość ~ 0,9 m - wysokość ~ 0,8 ÷ 0,85 d. Układ wentylacji oraz usuwania odorów z chłodni 1 komplet wg opisu: - układ przeznaczony do wywiewania nadmiaru ciepłego powietrza znad zestawu komór oraz usuwania odorów wydostających się z wnętrza komór przy otwarciu drzwi - układ powinien być zamontowany na suficie zestawu komór przy jego przedniej krawędzi - nad drzwiami - orientacyjna wydajność ~ 400 ÷ 500m3/H - wyposażona w 3 ssawy - każda nad 1 szt. drzwi komór oraz wentylator kanałowy o 150 ÷ o 200 - układ zasilania 230V - układ sterowania ręczno - automatyczny - wywiew ciepłego powietrza oraz odorów - w gorę w przestrzeń stropodachu - wykonany z rur nierdzewnych - kwasoodpornych Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK. - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do realizacji zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, a w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy dostawy o zbliżonym zakresie, o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto każda,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących zamawiającego i wykonawcę na podstawie pisemnego powiadomienia stron, bez konieczności aneksowania umowy, - zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego, - zmiany nazwy lub siedziby firmy zamawiającego lub wykonawcy, - działania siły wyższej - zmiany podwykonawcy, - zmiany obowiązujących przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzuk.gliwice.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH
44-109 Gliwice
ul. Strzelców Bytomskich 25 c.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 11:30, miejsce: MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH 44-109 Gliwice ul. Strzelców Bytomskich 25 c sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie modernizacji pokrycia dachowego budynku MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach - z prawem opcji
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materiałów budowlanych do SOI Opole
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego (1)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- [4WOG.1200-2712.33.2024] Roboty bud., 5 cz.:1.Rem. dachu bud. 36 Lasowice; 2.Rem. dachu 36 Lasowice; 3.Napr. elew.bud.41 Lubliniec; 4.Napr.i kons. bud. Wideostrz. Lubliniec; 5.Rem. ogrodz. Krapkowice.
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.