Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-12
Chełmno: Budowa chodnika w miejscowości Nowe Dobra od km 0+000 do km 0+300 - ETAP III
Numer ogłoszenia: 49053 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6861540, faks 056 6861540.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w miejscowości Nowe Dobra od km 0+000 do km 0+300 - ETAP III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa chodnika w miejscowości Nowe Dobra od km 0+000 do km 0+300 - ETAP III o długości 0,300 km obejmująca : Wykonanie robót zgodnie z projektem budowlanym ze zmianą szerokości chodnika z 2,0 na 1,5 m, opaską gruntową między chodnikiem i krawężnikiem oraz ściekami poprzecznymi z rur PVC. 1.Roboty przygotowawcze i ziemne: a) Roboty pomiarowe - 0,300 km b) Frezowanie pni drzew O120 cm - 3 szt. c) Zasypanie piaskiem dołów po karpinach - 2,2 m3 d) Wykonanie koryta pod chodnik - głębokość 10 cm. Grunt kat. I-IV, na odkład. - 533 m2 e) Wykonanie koryta na zjazdach - głębokość 20 cm. Grunt kat. II-IV. Grunt do wywozu na pobocza - 24 m2 f) Pogłębienie istniejących rowów przy skarpie. Grunt kat.I-IV na odkład - 57,6 m3 g) Uformowanie nasypu w koronie drogi ( pobocza i skarpa). Grunt kat.I-II z rowu i koryta - 115,7 m3 h) Plantowanie powierzchni poboczy i skarp - 825 m2 2.Chodnik : a) Ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie z betonu - ława z oporem (beton B15) - 322 m b) Ustawienie obrzeży betonowych 6x20 cm (bez ławy) 580 m c) Wykonanie warstwy odcinającej z piasku na chodniku, warstwa grubości 10 cm - 435 m2 d) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej - 435 m2 e) Uzupełnienie podbudowy jezdni betonem B25 - wzdłuż krawężnika - 6,75 m3 3.Zjazdy : a) Wykonanie warstwy odcinającej z piasku, warstwa grubości 10 cm - 24 m2 b) Wykonanie podbudowy z betonu B10 na zjazdach. Warstwa grubości 15 cm - 54 m2 c) Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 24 m2 4. Ściek przy krawężniku : a) Rozebranie nawierzchni bitumicznej, warstwa grubości 6 cm - 10,6 m2 b) Rozebranie podbudowy z tłucznia kamiennego, warstwa grubości 20 cm - 10,6 m2 c) Wykonanie ławy z betonu B15, ława 15x20 cm - 1,6 m3 d) Wykonanie ścieku z 2 kostek betonowych na długości 53 m ułożonych na ławie z betonu - 53 m 5. Odwodnienie : a) Wykonanie ścieków poprzecznych z rurek PVC O 150 mm - 20 m 6. Obsługa geodezyjna : a) sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 7. Wspólny Słownik Zamówień publicznych - (CPV) - 45233161 - 5 - roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł. (słownie:dwa tysiące pięćset zł) 2. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu termin zostanie zachowany, jeżeli bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, lecz nie wystarczającym do stwierdzenia, że wadium zostało wniesione w terminie. Wadium wnoszone w innych formach musi być złożone we wskazanym terminie w oryginale w kasie zamawiającego - pokój Nr 33 (II piętro). Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Bank Millennium Oddział Chełmno Nr 68 1160 2202 0000 0000 6087 8332 z adnotacją: Wadium na budowę chodnika w miejscowości Nowe Dobra od km 0+000 do km 0+300 - ETAP III 5. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie unieważnione, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin ich wniesienia. 6. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek Wykonawcy w przypadku: a) wycofania przez Wykonawcę oferty przed upływem terminu składania ofert, b) wykluczenia Wykonawcy z postępowania, c) odrzucenia oferty Wykonawcy, 7. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem postępowania, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w/g formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków oferenci obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej; tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 1 robota), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ). Za podobne roboty Zamawiający uzna budowę chodnika lub placu parkingowego o co najmniej 300 m2 powierzchni. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmno
ul.Dworcowa 1
86-200 Chełmno
pok. 41.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chełmno ul.Dworcowa 1 86-200 Chełmno pok. 45 II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMNA
- Opracowanie dokumentacji budowlano - kosztorysowej na podstawie wytycznych p.poż oraz poprawy funkcjonalności z doposażeniem siedziby Chełmińskiego Domu Kultury przy ul. Dworcowej 40A w Chełmnie
- Remont zabytkowej kuźni w Starogrodzie
- Wymiana gazowych kotów grzewczych c.o. na nowe, w kotłowni Zespołu Szkół nr 2 w Chełmnie przy ul. Szkolnej 14
więcej: przetargi w Chełmnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pumptracku i zagospodarowanie terenu w Osiecku
- Budowa pumptracku i zagospodarowanie terenu w Osiecku
- CUW.26.6.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- PRZEBUDOWA UL. KOŚCIUSZKI (DROGA GMINNA NR 118251D), PÓŁNOCNO-WSCHODNIEJ CZĘŚCI RYNKU (DROGA GMINNA NR 118274D) ORAZ UL. KLASZTORNEJ (DROGA GMINNA NR 118248D) W ZIĘBICACH
- "Budowa Karpackiego ogrodu sensorycznego wraz z architekturą towarzyszącą na terenie Parku dworskiego w formule zaprojektuj i wybuduj ".
- Budowa boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Targowej Górce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.