eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › - przygotowanie do druku, druk i konfekcjonowanie według indywidualnych dyspozycji z 1640 szkół, około 105000 różnych zestawów zadań egzaminacyjnych do ustnego egzaminu maturalnego w 2008 r. z języków obcych nowożytnych, przeprowadzanego w szkołach na ter

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Kraków: - przygotowanie do druku, druk i konfekcjonowanie według indywidualnych dyspozycji z 1640 szkół, około 105000 różnych zestawów zadań egzaminacyjnych do ustnego egzaminu maturalnego w 2008 r. z języków obcych nowożytnych, przeprowadzanego w szkołach na terenie trzech województw objętych działaniem OKE w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 49034 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie, al. marsz. Ferdinanda Focha 39, 30-119 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6181201, 202, 203, fax 012 6181200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,oke.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nadzorowana przez MEN, utworzona na podstawie Ustawy..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - przygotowanie do druku, druk i konfekcjonowanie według indywidualnych dyspozycji z 1640 szkół, około 105000 różnych zestawów zadań egzaminacyjnych do ustnego egzaminu maturalnego w 2008 r. z języków obcych nowożytnych, przeprowadzanego w szkołach na terenie trzech województw objętych działaniem OKE w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest: a)Przygotowanie do druku i druk zestawów zadań egzaminacyjnych do części ustnej egzaminu maturalnego w trzech rodzajach arkuszy egzaminacyjnych (A1, A4 oraz A1 dla szkół dwujęzycznych), dla maksimum 6 języków obcych nowożytnych na poziomie podstawowym i rozszerzonym w tym dla szkół dwujęzycznych, pakowanie ich w pakiety określone w Formularzu cenowym i konfekcjonowanie do pakietów zbiorczych zgodnie z indywidualnymi zamówieniami ze szkół. Łączna ilość zamówienia szacowana na ok. 105000 różnych zestawów w 4755 pakietach, ustalona będzie ostatecznie na podstawie przesłanej do Wykonawcy bazy danych w postaci zapisu elektronicznego zawierającego dane adresowe szkół i liczbę zamówionych przez szkołę zestawów w pakietach odpowiednich dla danego języka i poziomu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilości i rodzaju zamówionych zestawów w tym rezygnacji z wykonania części zakresu zamówienia - przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Zestaw egzaminacyjny (od 6 do 50 różnych zestawów w pakietach dla egzaminu z danego języka obcego) składa się z trzech oddzielnych kart papieru formatu A-4 o gramaturze 80 g/m2, zadrukowanych obustronnie, z czego jedna karta przeznaczona jest dla zdającego, a dwie pozostałe dla członków komisji egzaminacyjnej. Karta dla zdającego drukowana będzie w pełnej kolorystyce na stronie pierwszej, druga strona ma nadruk czarny (4+1). Dwie karty dla członków komisji egzaminacyjnej o tej samej treści, lecz innej niż karta dla zdającego, posiadać będą obustronny nadruk czarny (1+1). b) Konfekcjonowanie wydrukowanych zestawów(kompletowanie, sortowanie, pakowanie i adresowanie). Każdy zestaw egzaminacyjny (3 karty) pakowany będzie w oddzielną kopertę, na której należy umieścić widoczną informację, jakiego dotyczy języka (maksimum 6 możliwości dla szkoły) arkusza (wg rodzaju wymagań) i poziomu (podstawowy, rozszerzony i dwujęzyczny). Koperty z zestawami pakowane będą z kolei w pakiety, które zawierać będą po 50 lub 40 lub 30 lub 20 lub 10 lub 6 zestawów (łącznie ok. 4755 pakietów). Pakiety muszą być zafoliowane w sposób zabezpieczający ich nienaruszalność (opakowanie musi chronić przed zamoknięciem, uszkodzeniem i nieuprawnionym otwarciem, tak by uniemożliwić bezśladowe ponowne zamknięcie). Pakiety do egzaminów ze wskazanych przez szkoły języków należy pogrupować w pakiety zbiorcze, których zawartość odpowiada zamówieniu każdej ze szkół (na podstawie bazy danych OKE), a następnie w paczki (o masie nie większej niż 30 kg), adresowane do Punktów Odbioru Prac. Każdy z kolejnych pakietów należy zaadresować podając adres Punktu Odbioru Prac (w liczbie poniżej 60 ośrodków) oraz adres szkoły (około 1640 szkół), zgodnie z bazą danych przekazaną Wykonawcy przez OKE w Krakowie. Na pakietach należy umieścić specyfikację ich zawartości (język, poziom, ilość zestawów). Pakiet zbiorczy dla szkoły zawierać może maksimum 12 pakietów (6 języków na dwóch poziomach), z różną ilością zestawów (od 6 lub 10... do 50 zestawów). Na paczkach przeznaczonych dla POP-u oprócz danych adresowych należy umieścić adnotację o treści - POUFNE MATERIAŁY EGZAMINACYJNE OKE W KRAKOWIE - PRZEKAZAĆ PO OKAZANIU UPOWAŻNIENIA - oraz wyraźną informację o ilości paczek przeznaczonych dla jednego POP-u (np. 1 z 2, 2 z 2), w przypadku, gdy będzie ich więcej niż jedna dla ośrodka. Na każdą z paczek należy przykleić wypełniony list przewozowy firmy kurierskiej wskazanej przez Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z pakowaniem i adresowaniem ponosi Wykonawca i należy je uwzględnić w cenie pakietu dla określonej liczby zestawów. Ceny pakietów należy wpisać w Formularzu cenowym oferty. B. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1. OKE w Krakowie wymaga, by na każdym etapie wykonywania zamówienia materiały egzaminacyjne były zabezpieczone przed nieuprawnionym ujawnieniem. W związku z tym OKE w Krakowie zastrzega sobie prawo do kontroli wszystkich procedur realizacji zamówienia przez upoważnione osoby. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego powiadomienia Wykonawcy. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć, do podpisania umowy, stosowne oświadczenia i opisy: a) o posiadanych zasobach ludzkich zaangażowanych do pracy nad zamówieniem - imienna lista pracowników z oświadczeniami potwierdzonymi podpisem, że ich bliscy nie przystępują do egzaminów maturalnych w sesji, której dotyczy zamówienie, b) o posiadanych ustalonych procedurach pracy zapewniających niejawność, c) opis awaryjnej procedury dodruku i konfekcjonowania brakujących materiałów egzaminacyjnych z podaniem danych osobowych i telefonów pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za organizację i realizację dodruku. 3. Materiały do druku będą przekazywane do rąk własnych upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w postaci kalek w odbiciu lustrzanym lub w postaci zapisu elektronicznego. Wykonawca zobowiązany jest odbierać do rąk własnych materiały służące wykonaniu przedmiotu zamówienia, ze względu na konieczność ich ochrony przed nieuprawnionym ujawnieniem. Wykonawca potwierdzi pisemnie odbiór materiałów, z których drukowane będą zestawy egzaminacyjne, i sprawdzi czy są właściwie przygotowane. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wstępnego wydruku zestawów egzaminacyjnych i uzyskania na tak sporządzonych wydrukach akceptacji egzaminatorów OKE w Krakowie - przy czym dostarczenie do akceptacji do siedziby OKE w Krakowie wykonać musi osobiście, upoważniony pracownik Wykonawcy wykazany w liście osób zaangażowanych do pracy nad zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić do Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie wszelkie otrzymane do wykonania zamówienia materiały, natychmiast po stwierdzeniu, że dalsze ich przechowywanie nie będzie konieczne do realizacji zamówienia. 4. Materiały egzaminacyjne spakowane w paczkach Wykonawca przekaże pracownikom firmy kurierskiej, po sprawdzeniu upoważnienia do odbioru przesyłek, udzielonego im przez OKE w Krakowie w czasie wystarczającym do dotrzymania terminu wykonania zamówienia jak w pkt. VII poniżej. Pozostałe po konfekcjonowaniu, według przedstawionego powyżej opisu, nieodebrane przez firmę kurierską, wydrukowane materiały spakowane w pakiety ze specyfikacją zawartości, Wykonawca dostarczy do siedziby OKE w Krakowie lub przygotuje do wysyłki w odrębnie określony przez Zamawiającego sposób. 5. W przypadku zaistnienia takiej konieczności, po uprzedniej decyzji Zamawiającego, Wykonawca przechowa wydrukowane, spakowane i zaadresowane pakiety zestawów egzaminacyjne, zabezpieczając je przed nieuprawnionym ujawnieniem, do czasu ich odebrania przez firmę kurierską. 6. Za niewłaściwe wykonanie zamówienia przewiduje się kary umowne na zasadach określonych w projekcie umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1.1. złożyli ofertę odpowiadającą zasadom określonym w ustawie - Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, 1.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 9 lutego nr 19, poz. 177), 1.6. oraz w szczególności : a) dysponują potencjałem technicznym i osobami do uzyskania zdolności technicznej do druku i konfekcjonowania zestawów egzaminacyjnych w ilościach umożliwiających realizację zamówienia w terminie trzech tygodni (osoby dopuszczone do pracy przy realizacji zamówienia nie mogą mieć wśród najbliższych osób, które przystępują do egzaminów maturalnych w sesji, której dotyczy zamówienie - co zobowiązane są potwierdzić oświadczeniem złożonym do podpisania umowy), b) dysponują wydzielonymi pomieszczeniami na czas realizacji zamówienia (w zakresie druku konfekcjonowania i składowania materiałów przed wysyłką) bez dostępu do ich osób nieuprawnionych (w tym nieupoważnionych do wykonywania zamówienia pracowników Wykonawcy), odpowiednio wyposażonymi (sejfy, zamknięcia - monitoring, ochrona itp.), co w połączeniu z opracowanymi przez Wykonawcę procedurami zabezpieczy materiały przed nieuprawnionym ujawnieniem, c) zagwarantują, że na wezwanie Zamawiającego, ich upoważniony przedstawiciel stawi się w siedzibie Zamawiającego w tym samym dniu roboczym dla rozwiązania ewentualnych problemów w realizacji zamówienia, d) dysponują techniczną możliwością przystąpienia do natychmiastowej realizacji awaryjnych dodruków brakujących zestawów - w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, e) wskażą odbiorców minimum 3 usług w okresie ostatnich 3 lat, lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej, o ile jest on krótszy niż 3 lata, tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia (druk w kolorze z konfekcjonowaniem), przy uzyskaniu przychodu ze świadczenia takich usług w podanej łącznie wysokości: 60 000 zł brutto w tym okresie (np. rocznie po 20 000 zł), a także, dostarczą wraz z ofertą, określone w SIWZ dokumenty i oświadczenia, na potwierdzenie spełnienia tych warunków. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 2. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dostarczone w ofercie dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. Wypełniony Formularz ofertowy zawierający wymaganą do ważności oferty treść wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 2 - Formularzem cenowym, który należy poprawnie wyliczyć. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony-e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem). 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (w formie oryginału, lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem), - jeżeli jest wymagane. 4. Zaparafowany projekt umowy, uzupełniony danymi dot. Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6. Zaświadczenia lub oświadczenie - wg wzoru z załącznika nr 5 do SIWZ, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. 7. Wypełniony Wykaz informacji (załącznik nr 6 do SIWZ) dla udokumentowania spełnienia warunku posiadania zdolności do wykonania zamówienia zawierający opis posiadanego potencjału technicznego, posiadanych zasobów ludzkich i pomieszczeń oraz wykaz wykonanych minimum 3 usług w okresie ostatnich 3 lat, lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej, o ile jest on krótszy niż 3 lata, odpowiadających swoim rodzajem (druk w kolorze z konfekcjonowaniem) i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, przy uzyskaniu przychodu z realizacji takich usług w podanej łącznie wysokości: 60 000 zł brutto w tym okresie (np. rocznie po 20 000 zł).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Al. Focha 39, 30-119 Kraków.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 14:00, miejsce: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Al. Focha 39, 30-119 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.