eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych, medycznych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 10/ZP/14 .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-28

Zgierz: Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych, medycznych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 10/ZP/14 .
Numer ogłoszenia: 490268 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych, medycznych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 10/ZP/14 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych, medycznych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 10/ZP/14 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.52.40.00-6, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki, dotyczące: 1). posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zadanie nr 1 - odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. III określonymi środkami transportu. aktualną decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej nr identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów kat. III (tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego). zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami (w zakresie zbierania, transportu, przetwarzania (odzysku lub unieszkodliwiania) odpadów o kodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dn. 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013r. poz.21). dokument potwierdzający aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w gminie, na terenie której Wykonawca będzie odbierał odpady komunalne o kodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 13.wrzesnia 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz.391). oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. aktualne świadectwo legalizacji wagi. oświadczenie, że dalsze postępowanie z przejętymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarki odpadami wymaganiami ochrony środowiska określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz.21) i ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska - (Dz. U. z 2013r , poz. 1232) Zadanie nr 2 - odbiór i utylizacja odpadów medycznych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: decyzję (pozwolenie, zezwolenie) wydana przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013r. poz. 21). oświadczenie Wykonawcy, że dysponuję odpowiednim specjalistycznym środkiem transportu do wykonania przedmiotowej usługi zgodnie z przepisami obowiązującymi przy transporcie odpadów niebezpiecznych. oświadczenie, że dalsze postępowanie z przejętymi odpadami medycznymi w tym medycznymi zakaźnymi będzie przebiegać w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami a w szczególności: Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21) ;Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.07.2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi ( Dz.U. z 2010r , Nr 139, poz.940) ;Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. z 2003r. Nr 8, poz. 104 z późn. zm.); Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367). aktualne świadectwo legalizacji wagi. Zadanie nr 3 - odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada : zezwolenie, decyzję na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów stanowiących przedmiot zamówienia w zależności od prowadzonego charakteru działalności oraz zezwolenie, decyzję w zakresie transportu odpadów stanowiących przedmiot zamówienia wydane przez właściwe organy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ( Dz.U. z 2013r. poz. 21). oświadczenie Wykonawcy, że dysponuję odpowiednim specjalistycznym środkiem transportu do wykonania przedmiotowej usługi zgodnie z przepisami obowiązującymi przy transporcie towarów niebezpiecznych. oświadczenie, że dalsze postępowanie z przejętymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarki odpadami wymaganiami ochrony środowiska określonymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz.21) i Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013 r. poz. 1232). aktualne świadectwo legalizacji wagi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez należyte wykonanie (lub wykonywanie) w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednej usługi (na podstawie jednej umowy wykonywanej w sposób ciągły ) przez okres co najmniej 6 miesięcy odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj: Dla zadania 1 - odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych usług odbioru odpadów pokonsumpcyjnych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN brutto Dla zadania nr 2 - odbiór i utylizacja odpadów medycznych usług odbioru odpadów medycznych o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 PLN brutto Dla zadania nr 3 - odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne usług odbioru odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 PLN brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 2 - odbiór i utylizacja odpadów medycznych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: jednym specjalistycznym pojazdem przystosowanym do transportu odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami przy transporcie materiałów niebezpiecznych. Zadanie nr 3 - odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: jednym specjalistycznym pojazdem przystosowanym do transportu odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami przy transporcie materiałów niebezpiecznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 2 - odbiór i utylizacja odpadów medycznych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: jednym specjalistycznym pojazdem przystosowanym do transportu odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami przy transporcie materiałów niebezpiecznych. Zadanie nr 3 - odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: jednym specjalistycznym pojazdem przystosowanym do transportu odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami przy transporcie materiałów niebezpiecznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony (dla wszystkich części) na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp załącznik nr 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2573 ,95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 (budynek nr 1 , parter pomieszczenie nr 104-105 ) od poniedziałku do piątku w godz 7.30-15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 2573 Zgierz, przy ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz w Kancelarii jawnej budynek Nr 2, I piętro, pomieszczenie Nr 114 ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 10/ZP/14..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy (zadanie nr 1) numer sprawy 10/ZP/14.Szczegółowy opis okresla SIWZ i załączniki do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 10/ZP/14 ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ( zadanie nr 2 ) numer sprawy 10/ZP/14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ i załączniki do SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa odbioru i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 10/ZP/14 ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ( zadanie nr 3 ) numer sprawy 10/ZP/14 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ i załączniki do SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.