Zgierz: Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych, medycznych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 10/ZP/14 .
Numer ogłoszenia: 490268 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych, medycznych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 10/ZP/14 ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych, medycznych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 10/ZP/14 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9, 90.52.40.00-6, 90.53.30.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki, dotyczące: 1). posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zadanie nr 1 - odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: aktualną decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. III określonymi środkami transportu. aktualną decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej nr identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów kat. III (tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego). zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami (w zakresie zbierania, transportu, przetwarzania (odzysku lub unieszkodliwiania) odpadów o kodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dn. 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013r. poz.21). dokument potwierdzający aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w gminie, na terenie której Wykonawca będzie odbierał odpady komunalne o kodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 13.wrzesnia 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz.391). oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. aktualne świadectwo legalizacji wagi. oświadczenie, że dalsze postępowanie z przejętymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarki odpadami wymaganiami ochrony środowiska określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz.21) i ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska - (Dz. U. z 2013r , poz. 1232) Zadanie nr 2 - odbiór i utylizacja odpadów medycznych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: decyzję (pozwolenie, zezwolenie) wydana przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2013r. poz. 21). oświadczenie Wykonawcy, że dysponuję odpowiednim specjalistycznym środkiem transportu do wykonania przedmiotowej usługi zgodnie z przepisami obowiązującymi przy transporcie odpadów niebezpiecznych. oświadczenie, że dalsze postępowanie z przejętymi odpadami medycznymi w tym medycznymi zakaźnymi będzie przebiegać w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami a w szczególności: Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21) ;Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30.07.2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi ( Dz.U. z 2010r , Nr 139, poz.940) ;Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. z 2003r. Nr 8, poz. 104 z późn. zm.); Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367). aktualne świadectwo legalizacji wagi. Zadanie nr 3 - odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada : zezwolenie, decyzję na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów stanowiących przedmiot zamówienia w zależności od prowadzonego charakteru działalności oraz zezwolenie, decyzję w zakresie transportu odpadów stanowiących przedmiot zamówienia wydane przez właściwe organy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ( Dz.U. z 2013r. poz. 21). oświadczenie Wykonawcy, że dysponuję odpowiednim specjalistycznym środkiem transportu do wykonania przedmiotowej usługi zgodnie z przepisami obowiązującymi przy transporcie towarów niebezpiecznych. oświadczenie, że dalsze postępowanie z przejętymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarki odpadami wymaganiami ochrony środowiska określonymi w Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz.21) i Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013 r. poz. 1232). aktualne świadectwo legalizacji wagi.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez należyte wykonanie (lub wykonywanie) w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednej usługi (na podstawie jednej umowy wykonywanej w sposób ciągły ) przez okres co najmniej 6 miesięcy odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj: Dla zadania 1 - odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych usług odbioru odpadów pokonsumpcyjnych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 PLN brutto Dla zadania nr 2 - odbiór i utylizacja odpadów medycznych usług odbioru odpadów medycznych o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 PLN brutto Dla zadania nr 3 - odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne usług odbioru odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 PLN brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie nr 1 - odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 2 - odbiór i utylizacja odpadów medycznych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: jednym specjalistycznym pojazdem przystosowanym do transportu odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami przy transporcie materiałów niebezpiecznych. Zadanie nr 3 - odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: jednym specjalistycznym pojazdem przystosowanym do transportu odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami przy transporcie materiałów niebezpiecznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie nr 1 - odbiór i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 2 - odbiór i utylizacja odpadów medycznych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: jednym specjalistycznym pojazdem przystosowanym do transportu odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami przy transporcie materiałów niebezpiecznych. Zadanie nr 3 - odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej: jednym specjalistycznym pojazdem przystosowanym do transportu odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami przy transporcie materiałów niebezpiecznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony (dla wszystkich części) na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp załącznik nr 5 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2573 ,95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 (budynek nr 1 , parter pomieszczenie nr 104-105 ) od poniedziałku do piątku w godz 7.30-15.30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 2573 Zgierz, przy ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz w Kancelarii jawnej budynek Nr 2, I piętro, pomieszczenie Nr 114 ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 10/ZP/14..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy (zadanie nr 1) numer sprawy 10/ZP/14.Szczegółowy opis okresla SIWZ i załączniki do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 10/ZP/14 ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ( zadanie nr 2 ) numer sprawy 10/ZP/14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ i załączniki do SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa odbioru i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 10/ZP/14 ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne na 2014r. na terenach administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ( zadanie nr 3 ) numer sprawy 10/ZP/14 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ i załączniki do SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Słowik ul. Szkolna
- przeprowadzenie seminarium Być na studiach i studiować - dwie różne sprawy! w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego (...)
- usługa cateringu w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe (...)
- 60/ZP/24 Wyburzenie i skruszenie ok. 550 m3 drogi kołowania na lotnisku w Nowym Glinniku oraz rozbiórka estakady murowanej zlokalizowanej przy budynku nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
- "Zabezpieczenie boiska w Giecznie"
- "Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Repki w 2024 roku"
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych: papier, szkło, tworzywa i metale z posesji trudno dostępnych z terenu Gminy Obrowo
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.