eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługa kompleksowego sprzątania zespołu budynków Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze oraz budynku Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Zielona Góra: Usługa kompleksowego sprzątania zespołu budynków Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze oraz budynku Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 489996 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda , ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3270215, 3284870, faks 068 3284871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego sprzątania zespołu budynków Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze oraz budynku Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania z podziałem na części: - części A - kompleksowe sprzątanie zespołu budynków Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze, W części A dodatkowo, z uwagi na posiadane przez Zamawiającego powierzchnie w zespole budynków Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, które nie są w stałym użytkowaniu, a które również wchodzą w skład usługi sprzątania, Zamawiający prosi o wykazanie cen jednostkowych za powierzchnie wymienione w załączniku nr do formularz ofertowego, które będą zlecane Wykonawcy w razie potrzeby. - części B - kompleksowe sprzątanie budynku Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli. 2.1 W zakres usługi sprzątania wchodzi: 1.Realizacja przedmiotu zamówienia polega na codziennym wykonaniu czynności zapewniających czystość w budynku, w szczególności: - mycie kompleksów sanitarnych i ich dezynfekcja wraz z osprzętem (umywalkami, pisuarami, muszlami ustępowymi i lustrami, wraz z powierzchniami wokół nich), - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci, popielnic, koszy niszczarek dokumentów - dostarczanie i uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie do łazienek. - innych czynności niezbędnych- zdaniem wykonawcy ( przy uwzględnieniu jego wiedzy fachowej i posiadanego doświadczenia) - do wykonania w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia - mycie podłóg ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych i toalet, - utrzymaniu w czystości elementów metalowych i szklanych (poręcze, balustrady, szklane przegrody, wiatrołap) 2. Prace do wykonania dwa razy w tygodniu (dni tygodnia zostaną ustalone z Wykonawcą przy podpisaniu umowy) : - mycie podłóg w pokojach biurowych, - przecieranie koszy na śmieci mokrą ścierką, - ścieranie kurzu z biurek w razie konieczności (w szczególności pod klawiaturami), listew, parapetów, pozostałych mebli, - usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów (jeżeli zachodzi taka potrzeba), 3. Prace do wykonania raz w miesiącu (do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego): - przecieranie powierzchni drzwi odpowiednimi środkami do konserwacji drewna, - wycieranie (mycie) wyłączników, - wycieranie kaloryferów, - nabłyszczanie powierzchni podłogowych (panele, płytki ceramiczne, wykładzina pcv) pastami bez poślizgu (z atestem). - przecieranie przeszkleń przy platformie (dotyczy Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy), - przecieranie szaf w razie konieczności środkami do konserwacji i czyszczenia mebli. 4. Prace do wykonania dwa razy w roku: - obustronne mycie okien wraz z ramami 5. Prace do wykonania raz w roku: - czyszczenia wykładzin dywanowych maszyną czyszczącą (dotyczy Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy), - polimeryzacja ciągów komunikacyjnych. - wymiana szczotek do wc. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku 7A i 7B odpowiednio dla części A i B. Przy wykonywaniu usługi sprzątania Wykonawca zobowiązany jest do stosowania własnych profesjonalnych środków spełniających normy sanitarno - epidemiologiczne oraz posiadające atesty PZH. Wykonawca wybrany do realizacji zadania przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć wykaz środków których będzie używał. Wszystkie wskazane w specyfikacji, nazwy producentów i dystrybutorów zostały wskazane w celu właściwego (precyzyjnego) opisania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów równoważnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) usługi dla danej części odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, okresu wykonywania, nazwy odbiorców oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - Załącznik nr 6 do SIWZ Usługa winna spełniać łącznie warunki: a) trwać przez okres minimum 6 miesięcy, b) powierzchnia użytkowa budynku objęta usługą powinna wynosić minimum: - dla części A - 1.800 m2, - dla części B - 1.000m2. W przypadku składania ofert dla dwóch części Wykonawca musi przedstawić wykaz zrealizowanych usług dla każdej części osobno. c) być świadczona w obiektach typu: urzędy, budynki biurowe i socjalne, szkoły, szpitale, urzędy skarbowe, muzea, banki, obiekty handlowe itp. z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów, itp.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty wg. formuły spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na, kwotę nie mniejsza niż 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SWIZ). Wykaz prac zlecanych podwykonawcom, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( załącznik nr 5 do SWIZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do umowy możliwe jest tylko w granicach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 3.W przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie; stare dane zostaną zastąpione nowymi, 4. Zmiany dokonane z naruszeniem zapisów ust. 1, 2 i 3 są nieważne na mocy przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuska Wojewódzka Komenda OHP ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra , województwo lubuskie tel. 068-328-48-70, fax 068-328-48-171..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Lubuska Wojewódzka Komenda OHP ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra , województwo lubuskie tel. 068-328-48-70, fax 068-328-48-171, sekretariat LWK OHP (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: części A - kompleksowe sprzątanie zespołu budynków Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe sprzątanie zespołu budynków Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załącznik 7 A do SIWZ. W części A dodatkowo, z uwagi na posiadane przez Zamawiającego powierzchnie w zespole budynków Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, które nie są w stałym użytkowaniu, a które również wchodzą w skład usługi sprzątania, Zamawiający prosi o wykazanie cen jednostkowych za powierzchnie wymienione w załączniku nr do formularz ofertowego, które będą zlecane Wykonawcy w razie potrzeby..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: części B - kompleksowe sprzątanie budynku Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe sprzątanie budynku Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli zgodne z opisem przedmiotu zamówienie załącznik 7B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.