eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stęszew › Budowa sieci wodociągowej PVC DN110 w miejscowości Witobel i Zamysłowo z materiału Wykonawcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Stęszew: Budowa sieci wodociągowej PVC DN110 w miejscowości Witobel i Zamysłowo z materiału Wykonawcy.
Numer ogłoszenia: 48991 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, tel. 8197141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.steszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej PVC DN110 w miejscowości Witobel i Zamysłowo z materiału Wykonawcy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem umowy jest: Budowa sieci wodociągowej PVC DN110 w miejscowości Witobel i Zamysłowo z materiału Wykonawcy. 2.Lokalizacja: miejscowość Witobel i Zamysłowo, gmina Stęszew, powiat Poznański, województwo wielkopolskie. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty pomiarowe. 2. Roboty ziemne wraz z umocnieniem wykopów. 3. Budowa sieci wodociągowej PVC PN10 SDR26 DN110 o długości L=696,0 m, 4. Zakup, dostawa i montaż armatury wodociągowej (hydranty, zasuwy, itd.), 5. Roboty budowlano montażowe, instalacyjne, rozbiórkowe i odtworzeniowe, 6. Przejścia pod ciągami komunikacji pieszej i kołowej metodą przewiertów i przecisków, 7. Demontaż i odtworzenie ciągów komunikacji pieszej i kołowej oraz przywrócenie do stanu pierwotnego, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, 8. Obsługę geodezyjną zadania w tym inwentaryzację powykonawczą wraz z wytyczeniem - 5 kpl. map. 9. Odwodnienie i utrzymywanie w stanie suchym wykopów, 10. Opracowanie i realizację projektu organizacji ruchu drogowego, 11. Próby szczelności i płukanie sieci wodociągowej. 12. Pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową, 13. Odtworzenie i doprowadzenie do stanu pierwotnego wszystkich elementów zagospodarowania działek, na których realizowana była inwestycja, 14. Uporządkowanie terenu oraz prywatnych nieruchomości objętych inwestycją po zakończonych pracach i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 15. Uzyskanie od wszystkich właścicieli nieruchomości oświadczenia o doprowadzeniu terenu /działki/ do należytego stanu. 16. Zapewnienie nadzoru nad inwestycją odpowiednich służb i organów i poniesienie z tego tytułu opłat (GDDKiA, Nadleśnictwo Konstantynowo, itp.) Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego - 3 egzemplarze. - dokumentację powykonawczą - atesty na materiały i prefabrykaty, - wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, - protokóły odbioru robót,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą osoby spełniające następujące warunki: 1. Spełniające warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniające warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Spełniające warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz dostarczą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sprawdzanie żądanych oświadczeń i dokumentów. 2.Sprawdzanie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta sporządzona na piśmie musi spełniać następujące warunki i zawierać: 1. Formularz oferty z oferowaną ceną netto i ceną brutto. Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem, że będzie on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego. Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie wszystkich pozycji formularza oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniami materiałowymi / cena netto i brutto /. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagana kadra (posiadająca wymagane ustawą Prawo Budowlane uprawnienia do kierowania robotami oraz przynależność do Izby Budownictwa: Kierownik robót z uprawnieniami w branży instalacyjnej i sanitarnej z min. 3 letnim stażem, UWAGA: Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień oraz przynależność do Izby Budownictwa przez w/w osoby. Dotyczy kadry kierowniczej. 7. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 8. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, składają oferty zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: Wszyscy partnerzy konsorcjum będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 11 .Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub złożyć oświadczenie, że zamówienie wykona własnymi siłami. 12. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i umowy. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę (za zgodność odpisu z oryginałem)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.steszew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy Stęszew 62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 8 ( po uprzednim zamówieniu w cenie 20,00 zł )..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Stęszew 62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.