eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przetarg nieograniczony na świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Radom: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu
Numer ogłoszenia: 489640 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu , ul. Limanowskiego 134, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 360 84 90 wew. 223, faks 48 360 84 90 w.223; 360 84 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Zamówienie podzielone jest na 14 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 200.000 EUR.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, nie przekraczających 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.1. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie, że Wykonawca wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w następującym wymiarze: a) w zakresie części I, II i X zamówienia: co najmniej 500 godzin, b) w zakresie części III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, XI, XII i XIII zamówienia: co najmniej 800 godzin, c) w zakresie części XIV zamówienia: co najmniej 400 godzin. Przez pojęcie usługa Zamawiający rozumie usługi opiekuńcze w rozumieniu art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej, tj. w szczególności pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opieki higienicznej zaleconej przez lekarza pielęgnację oraz, w miarę możliwości, zapewnieniu kontaktów z otoczeniem. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.1 i dokumenty wyszczególnione w pkt III.4.1.1. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.1. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykazanie, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, odrębnie dla każdej z części zamówienia, a) w zakresie części I, II i X zamówienia: z co najmniej 500 godzinnym doświadczeniem w zakresie należytego wykonywania usług opiekuńczych oraz posiadającą wiedzę z zakresu udzielania pierwszej pomocy, b) w zakresie części III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, XI, XII i XIII zamówienia: z co najmniej 800 godzinnym doświadczeniem w zakresie należytego wykonywania usług opiekuńczych oraz posiadającą wiedzę z zakresu udzielania pierwszej pomocy, c) w zakresie części XIV zamówienia: z co najmniej 400 godzinnym doświadczeniem w zakresie należytego wykonywania usług opiekuńczych oraz posiadającą wiedzę z zakresu udzielania pierwszej pomocy. Przez pojęcie usługi opiekuńcze Zamawiający rozumie usługi w rozumieniu art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej, tj. w szczególności pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opieki higienicznej zaleconej przez lekarza pielęgnację oraz, w miarę możliwości, zapewnieniu kontaktów z otoczeniem. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.1 i dokumenty wyszczególnione w pkt III.4.1.1. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie, o którym mowa w IX.1.1. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów o których mowa w IX.1 musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki. Do oceny zostaną dopuszczone oferty nie podlegające odrzuceniu i złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika - właściwe pełnomocnictwo. 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie zmian dotyczących osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia w przypadkach, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wynikających m.in. z sytuacji losowych, osoby te nie będą mogły realizować usługi - pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mops.radom.pl /Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Limanowskiego 134, pok.311 B, 26-610 Radom, w godzinach pracy Ośrodka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu Zespół ds. Zamówień Publicznych, ul. Limanowskiego 134, 26-600 Radom, sekretariat, pok. 003 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część pierwsza zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Realizacja przedmiotowej usługi nastąpi w granicach obszaru działania Zespołów Pracy Socjalnej nr 1, 5, 6 i 8 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część druga zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Realizacja przedmiotowej usługi nastąpi w granicach obszaru działania Zespołów Pracy Socjalnej nr 2, 4, 7 i 9 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część trzecia zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Realizacja przedmiotowej usługi nastąpi w granicach obszaru działania Zespołów Pracy Socjalnej nr 1, 4, 5, 6 i 8 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część czwarta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Realizacja przedmiotowej usługi nastąpi w granicach obszaru działania Zespołów Pracy Socjalnej nr 4, 6 i 10 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część piąta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Realizacja przedmiotowej usługi nastąpi w granicach obszaru działania Zespołów Pracy Socjalnej nr 1, 2, 3, 6, 7 i 9 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część szósta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Realizacja przedmiotowej usługi nastąpi w granicach obszaru działania Zespołów Pracy Socjalnej nr 2, 3, 4 i 10 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część siódma zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Realizacja przedmiotowej usługi nastąpi w granicach obszaru działania Zespołów Pracy Socjalnej nr 1, 5, 6 i 8 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część ósma zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Realizacja przedmiotowej usługi nastąpi w granicach obszaru działania Zespołów Pracy Socjalnej nr 1, 3, 4, 6, 8 i 10 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część dziewiąta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Realizacja przedmiotowej usługi nastąpi w granicach obszaru działania Zespołów Pracy Socjalnej nr 1, 2, 4, 7 i 9 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część dziesiąta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Realizacja przedmiotowej usługi nastąpi w granicach obszaru działania Zespołów Pracy Socjalnej nr 2, 4, 7 i 10 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część jedenasta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Realizacja przedmiotowej usługi nastąpi w granicach obszaru działania Zespołów Pracy Socjalnej nr 1, 3, 5 i 6 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część dwunasta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Realizacja przedmiotowej usługi nastąpi w granicach obszaru działania Zespołów Pracy Socjalnej nr 1, 2, 4, 7 i 9 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część trzynasta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Realizacja przedmiotowej usługi nastąpi w granicach obszaru działania Zespołu Pracy Socjalnej nr 7 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część czternasta zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. Usługi opiekuńcze świadczone będą u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Realizacja przedmiotowej usługi nastąpi w granicach obszaru działania Zespołu Pracy Socjalnej nr 7 Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.