Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Bydgoszcz: Utrzymanie czystości w krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 65, ul. Teodora Duracza 7 w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 489434 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 65 im. Czesława Tańskiego , ul. Duracza 7, 85-791 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3430966, faks 052 3433244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp65.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 65, ul. Teodora Duracza 7 w Bydgoszczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w krytej pływalni zlokalizowanej przy Szkole Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy ul. Duracza 7, na niżej określonych warunkach, wskazanych powierzchniach użytkowych oraz częstotliwościach sprzątania, sposobu i wymagań odnośnie wykonywania usług zapewniających utrzymanie czystości na obiekcie. Powierzchnie do sprzątania w m2 1. Hala basenowa, zjeżdżalnia, pokój ratowników i trenerów, trybuny widowni - 399,52 2. Łaźnie, szatnia, sauna, wc - 316,40 3. Kasa, pomieszczenia administracyjne - 62,92 4. Pomieszczenia porządkowe - 6,69 5. Magazynki - 23,19 6. Ciągi komunikacyjne - 272,38 7. Sala gimnastyczna, pokój trenerów, przebieralnia, szatnia - 93,34 Ogółem:1.174,44 Glazura i otwory: 1. Glazura w pomieszczeniach mokrych 920,25 2. Glazura pozostała 183,46 3. Otwory okienne i drzwiowe 570.05 Ogółem:1.673,76 Godziny otwarcia krytej pływalni: Od poniedziałku do piątku godziny pracy serwisu dziennego: 6:00 - 22:00 - kompleksowe sprzątanie obiektu: 22:00 - 5:50 Sobota i niedziela - godziny pracy serwisu dziennego: 8:00 - 22:00 - kompleksowe sprzątanie obiektu: 22:00 - 7:50 Do właściwego wykonania umowy Wykonawca zapewni dwie osoby wykonujące serwis dzienny w podanych godzinach. Do kompleksowego sprzątania obiektu Wykonawca musi zapewnić taką ilość osób (nie mniej niż dwie), aby skończyć pracę najpóźniej do podanej godziny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin użytkowania obiektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciagłych również wykonuje) należycie co najmniej 2. zamówienia obejmujące utrzymanie czystości (sprzątanie) w obiektach sportowych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4)1)1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciagłych wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru Zamawiającego), 3) dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej 2 szt., 4) *pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy przypadków gdy wykonawca polega na: *wiedzy i doświadczeniu, *potencjale technicznym, *osobach, *zdolnościach finansowych innych podmiotów - zgodnie z art. 26 ust 2b uPzp). Przy czym, w przypadku gdy inny podmiot odda wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie to z przedmiotowego zobowiązania musi także wynikać oświadczenie, iż podmiot ten będzie uczestniczyć w wykonywaniu części zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) zmiany warunków gospodarczych, 3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, 4) przedłużającej się procedury przetargowej - Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia, 5) zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp65.bydgoszcz.pl zakłdka bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 65 - sekretariat pok. nr 3 ul. Teodora Duracza 7, 85-791 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 65 - sekretariat pok. nr 3 ul. Teodora Duracza 7, 85-791 Bydgoszcz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Ocieplenie budynku szkoły oraz internatu i łącznika
- Dostawy drutu żarzonego oliwionego o średnicy 3,4 mm
- Remont ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy
- Usługa serwisowa urządzeń: Komory gorącej COMECER Phaedra oraz Dyspensera Clio na okres 24 miesięcy
- Wykonanie badań analitycznych wód podziemnych i powierzchniowych oraz badań szczegółowych jakości gleby i ziemi na terenie miasta Bydgoszczy
- Opracowanie projektu koncepcyjnego architektoniczno-funkcjonalnego nadbudowy, przebudowy i modernizacji Kliniki Psychiatrii w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 w Bydgoszczy wraz z WKI
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w wybranych pomieszczeń Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- 420/2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.