eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › aparatura i sprzęt medyczny dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego w Wałbrzychu; Nr sprawy



Ogłoszenie z dnia 2005-09-19

POZYCJA 48929

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wałbrzych: aparatura i sprzęt medyczny dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego w Wałbrzychu; Nr sprawy: 2/D/2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego, do kontaktów: Bogdan Krukierek, Wałbrzych, 58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8877100, fax 074 8877103, e-mail: sekretariat@szpital.walbrzych.pl, www.szpital.walbrzych.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego, Bogdan Krukierek, Wałbrzych, 58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8877187, fax 074 8877187, e-mail: krukierek@szpital.walbrzych.pl, www.szpital.walbrzych.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aparatura i sprzęt medyczny dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego w Wałbrzychu; Nr sprawy: 2/D/2005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Część nr 1 - aparat do znieczulenia - szt. 2 - inkubator noworodkowy zamknięty - szt. 5 - inkubator noworodkowy zamknięty przejezdny - szt. 1 - lampa do fototerapii - szt. 1 część nr 2 - aparat diagnostyczny USG - szt.1 część nr 3 - lampa operacyjna - szt. 2 - lampa bezcieniowa 1-ogniskowa - szt. 6 część nr 4 - centrala nadzoru położniczego 4-stanowiskowa - szt. 1 - aparat KTG dla ciąży pojedynczej - szt. 7 - aparat KTG dla ciąży bliźniaczej - szt. 1 - telemetria - szt, 2 część nr 5 - stół operacyjny - szt. 2 - łóżko do intensywnej terapii - szt. 1 - łóżko porodowe - szt. 4 - fotel ginekologiczny - szt. 3 - wózek do zwłok - szt. 1 - wózek do przewozu pacjenta - szt. 5 część nr 6 - laparoskop szt, 1 - zestaw do histeroskopii - szt. 1 część nr 7 - monitor noworodkowy - szt. 4 - pulsoksymetr noworodkowy - szt. 2 część nr 8 - mikroskop laboratoryjny - szt. 2 - mikroskop histopatologiczny - szt. 1 część nr 9 - zestaw monitorujący stanowisko do znieczulenia - szt. 2 - stanowisko do resyscutacji noworodka - szt. 3 - ssak noworodkowy - szt. 2 - ssak operacyjny - szt. 2 - defibrylator - szt. 1 część nr 10 - pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - szt. 6. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego, ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Łącznie 48 500 PLN z podziałem na części. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% ocena techniczna - 30% termin gwarancji - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/D/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.10.2005, cena - 70 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.10.2005, godzina 10:30, siedziba zamawiającego - sala konferencyjna, parter.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Przetarg może zostać unieważniony zgodnie z art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177). 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00, 33.15.20.00, 33.15.20.00, 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: - aparat do znieczulenia - szt. 2 - inkubator noworodkowy zamknięty - szt. 5 - inkubator noworodkowy zamknięty przejezdny - szt. 1 - lampa do fototerapii - szt. 1. 3) Zakres lub wartość: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: - aparat diagnostyczny USG - szt.1. 3) Zakres lub wartość: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.67.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: - lampa operacyjna - szt. 1 - lampa bezcieniowa jednoogniskowa - szt. 1. 3) Zakres lub wartość: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: - centrala nadzoru położniczego 4-stanowiskowa - szt. 1 - aparat KTG dla ciąży pojedynczej - szt. 7 - aparat KTG dla ciąży bliźniaczej - szt. 1. 3) Zakres lub wartość: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: - stół operacyjny - szt. 2 - łóżko do intensywnej terapii - szt. 1 - łóżko porodowe - szt. 4 - fotel ginekologiczny - szt. 3 - wózek do zwłok - szt. 1 - wózek do przewozu pacjentek - szt. 5. 3) Zakres lub wartość: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: - zestaw do histeroskopii - szt. 1 - laparoskop szt. 1. 3) Zakres lub wartość: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: - monitor noworodkowy - szt. 4 - pulsoksymetr noworodkowy - szt. 2. 3) Zakres lub wartość: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: - mikroskop laboratoryjny - szt. 2 - mikroskop histopatologiczny - szt. 1. 3) Zakres lub wartość: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00, 33.15.20.00, 33.19.00.00, 33.18.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: - zestaw monitorujący stanowisko do znieczulenia - szt. 2 - stanowisko do resuscytacji noworodka - szt. 3 - ssak noworodkowy - szt. 2 - ssak operacyjny - szt. 2 - defibrylator - szt. 1. 3) Zakres lub wartość: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: - pompy infuzyjne - szt. 6. 3) Zakres lub wartość: Określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.