eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-04

Sosnowiec: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca
Numer ogłoszenia: 48929 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca według poniższego zestawienia: Część I 1 PELARGONIA ZONALE - czerwona, wysokość 20-25 cm 500 szt. 2 PELARGONIA BLUSZCZOLISTNA - czerwona długopędowa, obficie kwitnąca 1500 szt. 3 PLECTRANTHUS COLEOIDES 1000 szt. 4 HELICHRYSUM 1000 szt. 5 BIDENS - UCZEP GOLDIE 1000 szt. 6 LOBELIA zwisająca - Blue Star, Laguna 1000 szt. 7 FUKSJA - Bella Rosella, Hanna, Winston Churchill 200 szt. 8 SURFINIA - Shihi Purple, Blue Topaz, Blue Vein, Sky Blue, Hot Pink, Super Bells, White 900 szt. 9 WERBENA - Scarlet, Coral, Blue 500 szt. 10 CANNA Pełna - kwiaty czerwone, pomarańczowe, zółte, liście czerwone i zielone - Black Knight (syn. Ambassador), Adams Orange, Golden Girl 300 szt. 11 COLEUS - Bordeaux Lime 50 szt. 12 SUNDAVILLE - Red 50 szt. razem 8.000szt. Termin wykonania zamówienia od 10.05.2010 r. do 05.06.2010 r. Część II 1 SZAŁWIA BŁYSZCZĄCA - czerwona 15 000 szt. 2 AKSAMITKA WYNIOSŁA - żółta 5 000 szt. 3 AKSAMITKA ROZPIERZCHŁA - żółta 10 000 szt. 4 AKSAMITKA ROZPIERZCHŁA - pomarańczowa 7 000 szt. 5 BEGONIA SEMPERFLORENS - czerwona 10 000 szt. 6 BEGONIA SEMPERFLORENS - różowa 10 000 szt. 7 BEGONIA BULWIASTA - mieszanka 5 000 szt. 8. ŻENISZEK - niebieski 8 000 szt. 9 STARZEC - Silverdust 10 000 szt. razem 80.000 szt. Termin wykonania zamówienia od 17.05.2010 r. do 30.06.2010 r. Część III 1. BRATEK wielkokwiatowy - żółty, żółty z ciemnym okiem 10 500 szt. 2. BRATEK wielkokwiatowy - biały 5 000 szt. 3. BRATEK wielkokwiatowy - niebieski 5 500 szt. razem 21.000 szt. Termin wykonania zamówienia od 15.10.2010 r. do 30.10.2010 r. Materiał roślinny przeznaczony do wysadzenia na kwietnikach musi być zgodny z NORMĄ BRANŻOWĄ BN -76/9125-01 Rośliny kwietnikowe jednoroczne i dwuletnie. A. Wymagania dotyczące materiału roślinnego: - rośliny powinny być dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, - pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinna być charakterystyczna dla gatunku i odmiany, - stopień rozwoju , wielkości i sposób uformowania powinny być jednakowe dla danego gatunku w całej partii, - bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna i nie uszkodzona, - nie dopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian - rośliny powinny być w I wyborze, rozkrzewione, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 70 % - rośliny powinny być zahartowane w pełni turgoru - materiał części I wykazu powinien być w doniczkach, materiał części II i III wykazu powinien być kopany z gruntu bezpośrednio przed dostawą lub wyjęty z doniczek B. Wady niedopuszczalne roślin: - uszkodzenia mechaniczne roślin, - ślady żerowania szkodników, - oznaki chorobowe - zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni, - uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, - zwiędnięcia liści i kwiatów - uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni - wybiegnięcie roślin. C. Transport materiału roślinnego - koszt transportu wliczony jest w cenę materiału roślinnego, - Wykonawca własnym transportem dostarczy sadzonki roślin w terminie i na miejsce sadzenia uzgodnione z Zamawiającym na bieżąco - Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem) Terminy dostaw, asortyment i ilości zamawianych kwiatów ustalane będą na podstawie składanego przez Zamawiającego zamówienia telefonicznego, potwierdzonego faxem z 24-godzinnym wyprzedzeniem. O ilościach zamawianego materiału decyduje jednostronnie Zamawiający. Zamawiający przy składaniu poszczególnych zamówień na dostawę kwiatów zastrzega sobie możliwość określenia koloru kwiatów zamawianego materiału roślinnego. Materiał należy dostarczyć jednorazowo w godzinach porannych w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Ustala się wadium dla każdej części zamówienia oddzielnie w niżej podanych wysokościach : - dla części I w wysokości 780,00 zł siedemset osiemdziesiąt złotych - dla części II w wysokości 2.400,00 zł dwa tysiące czterysta złotych - dla części III w wysokości 291,00 zł dwieście dziewięćdziesiąt jeden złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- dowód wniesienia wadium - oświadczenie Wykonawcy dot. stawki podatku

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Usług Komunalnych ul. Trzeciego Maja 11 41-200 Sosnowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zakład Usług Komunalnych ul. Trzeciego Maja 11 41-200 Sosnowiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca Część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca według poniższego zestawienia Część I 1 PELARGONIA ZONALE - czerwona, wysokość 20-25 cm 500 szt. 2 PELARGONIA BLUSZCZOLISTNA - czerwona długopędowa, obficie kwitnąca 1500 szt. 3 PLECTRANTHUS COLEOIDES 1000 szt. 4 HELICHRYSUM 1000 szt. 5 BIDENS - UCZEP GOLDIE 1000 szt. 6 LOBELIA zwisająca - Blue Star, Laguna 1000 szt. 7 FUKSJA - Bella Rosella, Hanna, Winston Churchill 200 szt. 8 SURFINIA - Shihi Purple, Blue Topaz, Blue Vein, Sky Blue, Hot Pink, Super Bells, White 900 szt. 9 WERBENA - Scarlet, Coral, Blue 500 szt. 10 CANNA Pełna - kwiaty czerwone, pomarańczowe, zółte, liście czerwone i zielone - Black Knight (syn. Ambassador), Adams Orange, Golden Girl 300 szt. 11 COLEUS - Bordeaux Lime 50 szt. 12 SUNDAVILLE - Red 50 szt. razem 8.000szt. Termin wykonania zamówienia od 10.05.2010 r. do 05.06.2010 r. Parametry jakościowe i techniczne zgodne z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca według poniższego zestawienia Część II 1 SZAŁWIA BŁYSZCZĄCA - czerwona 15 000 szt. 2 AKSAMITKA WYNIOSŁA - żółta 5 000 szt. 3 AKSAMITKA ROZPIERZCHŁA - żółta 10 000 szt. 4 AKSAMITKA ROZPIERZCHŁA - pomarańczowa 7 000 szt. 5 BEGONIA SEMPERFLORENS - czerwona 10 000 szt. 6 BEGONIA SEMPERFLORENS - różowa 10 000 szt. 7 BEGONIA BULWIASTA - mieszanka 5 000 szt. 8. ŻENISZEK - niebieski 8 000 szt. 9 STARZEC - Silverdust 10 000 szt. razem 80.000 szt. Termin wykonania zamówienia od 17.05.2010 r. do 30.06.2010 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca według poniższego zestawienia Część III 1. BRATEK wielkokwiatowy - żółty, żółty z ciemnym okiem 10 500 szt. 2. BRATEK wielkokwiatowy - biały 5 000 szt. 3. BRATEK wielkokwiatowy - niebieski 5 500 szt. razem 21.000 szt. Termin wykonania zamówienia od 15.10.2010 r. do 30.10.2010 r. Parametry jakościowe i techniczne zgodne z SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.