eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Pełnienie nadzorów inwestorskich podczas realizacji inwestycji pn.Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Kraków: Pełnienie nadzorów inwestorskich podczas realizacji inwestycji pn.: Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie
Numer ogłoszenia: 488686 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344033, faks 012 6188010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzorów inwestorskich podczas realizacji inwestycji pn.: Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzorów inwestorskich w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do niej, ostateczną decyzją nr 20/11 z dnia 5 lipca 2011r. o pozwoleniu na budowę wydaną przez Wojewodę Małopolskiego, oraz projektami budowlanymi i wykonawczymi dla inwestycji Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie, w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych, b) drogowej, c) mostowej, d) telekomunikacyjnej 1.1 Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych i wodociągowych należy: - pełnienie nadzoru inwestorskiego łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2010r., Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.),oraz przepisami wykonawczymi do niej, zgodnie z ostateczną decyzją nr 20/11 z dnia 5 lipca 2011r. o pozwoleniu na budowę wydaną przez Wojewodę Małopolskiego, oraz projektami budowlanymi i wykonawczymi dla inwestycji Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie w zakresie branży instalacyjnej, sieci, instalacji i urządzeń gazowych i wodociągowych. Udokumentowanie zakończenia sprawowania nadzoru inwestorskiego poprzez pozyskanie właściwego dla nadzorowanej branży protokołu (protokołów odbioru zakończonych robót). 1.2 Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej należy: - pełnienie nadzoru inwestorskiego łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2010r., Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.),oraz przepisami wykonawczymi do niej, zgodnie z ostateczną decyzją nr 20/11 z dnia 5 lipca 2011r. o pozwoleniu na budowę wydaną przez Wojewodę Małopolskiego, oraz projektami budowlanymi i wykonawczymi dla inwestycji Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie, w zakresie branży drogowej. Udokumentowanie zakończenia sprawowania nadzoru inwestorskiego poprzez pozyskanie właściwego dla nadzorowanej branży protokołu (protokołów odbioru zakończonych robót). 1.3 Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży mostowej należy : - pełnienie nadzoru inwestorskiego łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2010r., Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.),oraz przepisami wykonawczymi do niej, zgodnie z ostateczną decyzją nr 20/11 z dnia 5 lipca 2011r. o pozwoleniu na budowę wydaną przez Wojewodę Małopolskiego, oraz projektami budowlanymi i wykonawczymi dla inwestycji Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie w zakresie branży mostowej. Udokumentowanie zakończenia sprawowania nadzoru inwestorskiego poprzez pozyskanie właściwego dla nadzorowanej branży protokołu (protokołów odbioru zakończonych robót). 1.4 Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej należy: - pełnienie nadzoru inwestorskiego łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2010r., Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.),oraz przepisami wykonawczymi do niej, zgodnie z ostateczną decyzją nr 20/11 z dnia 5 lipca 2011r. o pozwoleniu na budowę wydaną przez Wojewodę Małopolskiego, oraz projektami budowlanymi i wykonawczymi dla inwestycji Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie w zakresie branży instalacyjnej, sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnej. Udokumentowanie zakończenia sprawowania nadzoru inwestorskiego poprzez pozyskanie właściwego dla nadzorowanej branży protokołu (protokołów odbioru zakończonych robót). Szczegółowy opis i zakres nadzorowanych robót stanowi Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik Nr 7 SIWZ, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, decyzja o pozwoleniu na budowę załącznik nr 9.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej: co najmniej 1 osobą na stanowisku Inspektora Nadzoru posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 1 osobą na stanowisku Inspektora Nadzoru posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 1 osobą na stanowisku Inspektora Nadzoru posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności sieci, instalacji i urządzeń gazowych i wodociągowych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 1 osobą na stanowisku Inspektora Nadzoru posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Zamawiający dopuszcza możliwość sprawowania Nadzoru Inwestorskiego przez 1 osobę spełniającą łącznie warunki posiadania uprawnień budowlanych w w/w specjalnościach. Wymagane są uprawnienia budowlane uprawniające zgodnie z Prawem Budowlanym do nadzorowania robót budowlanych jako inspektor nadzoru w odpowiedniej specjalności i zakresie wymaganym dla przedmiotu zamówienia. Samodzielna funkcja techniczna może być pełniona także przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 17.04.2008r. nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 wraz z załącznikiem nr 1 (załącznik ten będzie wypełniony wraz z podpisaniem umowy) 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 4. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, f) wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy z zastrzeżeniem ust.4 g) zmiany inspektorów nadzoru na zasadach określonych w §4 ust.10 2. Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 3. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a) wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie nadzorowanych robót dla danej branży zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych b) wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania nadzorowanych robót dla danej branży, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia c) innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin wykonania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, pokój 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, Sekretariat I piętro (pokój nr 10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków europejskich w ramach działania 125 schemat II Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.