Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Kraków: Pełnienie nadzorów inwestorskich podczas realizacji inwestycji pn.:
Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie
Numer ogłoszenia: 488686 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344033, faks 012 6188010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzorów inwestorskich podczas realizacji inwestycji pn.: Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzorów inwestorskich w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r., Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do niej, ostateczną decyzją nr 20/11 z dnia 5 lipca 2011r. o pozwoleniu na budowę wydaną przez Wojewodę Małopolskiego, oraz projektami budowlanymi i wykonawczymi dla inwestycji Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie, w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych, b) drogowej, c) mostowej, d) telekomunikacyjnej 1.1 Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych i wodociągowych należy: - pełnienie nadzoru inwestorskiego łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2010r., Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.),oraz przepisami wykonawczymi do niej, zgodnie z ostateczną decyzją nr 20/11 z dnia 5 lipca 2011r. o pozwoleniu na budowę wydaną przez Wojewodę Małopolskiego, oraz projektami budowlanymi i wykonawczymi dla inwestycji Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie w zakresie branży instalacyjnej, sieci, instalacji i urządzeń gazowych i wodociągowych. Udokumentowanie zakończenia sprawowania nadzoru inwestorskiego poprzez pozyskanie właściwego dla nadzorowanej branży protokołu (protokołów odbioru zakończonych robót). 1.2 Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej należy: - pełnienie nadzoru inwestorskiego łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2010r., Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.),oraz przepisami wykonawczymi do niej, zgodnie z ostateczną decyzją nr 20/11 z dnia 5 lipca 2011r. o pozwoleniu na budowę wydaną przez Wojewodę Małopolskiego, oraz projektami budowlanymi i wykonawczymi dla inwestycji Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie, w zakresie branży drogowej. Udokumentowanie zakończenia sprawowania nadzoru inwestorskiego poprzez pozyskanie właściwego dla nadzorowanej branży protokołu (protokołów odbioru zakończonych robót). 1.3 Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży mostowej należy : - pełnienie nadzoru inwestorskiego łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2010r., Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.),oraz przepisami wykonawczymi do niej, zgodnie z ostateczną decyzją nr 20/11 z dnia 5 lipca 2011r. o pozwoleniu na budowę wydaną przez Wojewodę Małopolskiego, oraz projektami budowlanymi i wykonawczymi dla inwestycji Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie w zakresie branży mostowej. Udokumentowanie zakończenia sprawowania nadzoru inwestorskiego poprzez pozyskanie właściwego dla nadzorowanej branży protokołu (protokołów odbioru zakończonych robót). 1.4 Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej należy: - pełnienie nadzoru inwestorskiego łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności w zakresie i zgodnie z zasadami odpowiedzialności określonymi przepisami prawa - w tym Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2010r., Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.),oraz przepisami wykonawczymi do niej, zgodnie z ostateczną decyzją nr 20/11 z dnia 5 lipca 2011r. o pozwoleniu na budowę wydaną przez Wojewodę Małopolskiego, oraz projektami budowlanymi i wykonawczymi dla inwestycji Przebudowa koryta potoku Żymanka w km 8+200 - 12+000 m. Dąbrówka Gorzycka, Gm. Olesno, pow. dąbrowski, m. Gorzyce, Gm. Żabno, pow. tarnowski, woj. małopolskie w zakresie branży instalacyjnej, sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnej. Udokumentowanie zakończenia sprawowania nadzoru inwestorskiego poprzez pozyskanie właściwego dla nadzorowanej branży protokołu (protokołów odbioru zakończonych robót). Szczegółowy opis i zakres nadzorowanych robót stanowi Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załącznik Nr 7 SIWZ, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ, decyzja o pozwoleniu na budowę załącznik nr 9.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej: co najmniej 1 osobą na stanowisku Inspektora Nadzoru posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 1 osobą na stanowisku Inspektora Nadzoru posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 1 osobą na stanowisku Inspektora Nadzoru posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności sieci, instalacji i urządzeń gazowych i wodociągowych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 1 osobą na stanowisku Inspektora Nadzoru posiadającą wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Zamawiający dopuszcza możliwość sprawowania Nadzoru Inwestorskiego przez 1 osobę spełniającą łącznie warunki posiadania uprawnień budowlanych w w/w specjalnościach. Wymagane są uprawnienia budowlane uprawniające zgodnie z Prawem Budowlanym do nadzorowania robót budowlanych jako inspektor nadzoru w odpowiedniej specjalności i zakresie wymaganym dla przedmiotu zamówienia. Samodzielna funkcja techniczna może być pełniona także przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 17.04.2008r. nr 63, poz. 394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 wraz z załącznikiem nr 1 (załącznik ten będzie wypełniony wraz z podpisaniem umowy) 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 4. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, f) wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy z zastrzeżeniem ust.4 g) zmiany inspektorów nadzoru na zasadach określonych w §4 ust.10 2. Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 3. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a) wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie nadzorowanych robót dla danej branży zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych b) wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania nadzorowanych robót dla danej branży, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia c) innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin wykonania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, pokój 37.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, Sekretariat I piętro (pokój nr 10).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków europejskich w ramach działania 125 schemat II Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych modernizacją ogródka jordanowskiego w os. Handlowym 6-8, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Usługa pralnicza
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie wykonania badań i pomiarów instalacji elektrycznych w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego w latach 2025-2027 wraz z naprawami stwierdzonych usterek
- Dostawa i montaż projektora multimedialnego oraz nagłośnienie sali konferencyjnej lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Dostawa samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzory inwestorskie branży elektrycznej dla "Budowy oświetlenia ulicznego w ul. Muszyńskiej" zad. inwest. pn. Doświetlenie przejść dla pieszych (...) na terenie m.st. Warszawy - Dzielnicy Mokotów
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kobylarnia w zasięgu drogi wojewódzkiej nr 254"
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Przebudowa ulic w centrum Sławna
- Nadzór nad pracami zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice" w ramach PROW na lata 2014-2020
- pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań: rozbudowa i przebudowa budynku PUCS w Gdyni ul. Opłotki 1 i Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.