Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Opole: Dostawa urządzeń komputerowych dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich oraz Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze, w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 488232 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Opolu , Pl. Daszyńskiego 1, 45-064 Opole, woj. opolskie, tel. +48 077 5418100, faks +48 077 5418121.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich oraz Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze, w podziale na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń komputerowych dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich oraz Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze, w podziale na zadania tj.: Zadanie nr 1 - Dostawa urządzeń sieci LAN oraz urządzeń UTM dla Sądu Okręgowego w Opolu oraz przeprowadzenie szkolenia dla administratora oferowanych urządzeń UTM - dla 3 osób. Zadanie nr 2 - Dostawa drukarek laserowych dla Sądu Okręgowego w Opolu oraz Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze. Zadanie nr 3 - Dostawa komputerów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz podtrzymywacza napięcia dla Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 31.15.40.00-0, 30.23.21.10-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie § 9 ust. 2 rozporządzenia w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał główne dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, dla każdego z zadań osobno tj.: dla Zadania nr 1: Za odpowiadającą rodzajem Zamawiający uzna minimum 1 dostawę, obejmującą dostawę urządzeń sieci LAN (przełączników, routerów) lub urządzeń UTM. Za odpowiadającą wartością Zamawiający uzna minimum 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych brutto; dla Zadania nr 2: Za odpowiadającą rodzajem Zamawiający uzna minimum 1 dostawę obejmującą dostawę urządzeń komputerowych (tj. zestawów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów itp.). Za odpowiadającą wartością Zamawiający uzna minimum 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych brutto; dla Zadania nr 3 : Za odpowiadającą rodzajem Zamawiający uzna minimum 1 dostawę obejmującą dostawę urządzeń komputerowych (tj. zestawów komputerowych, serwerów, drukarek, skanerów itp.). Za odpowiadającą wartością Zamawiający uzna minimum 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 100.000 złotych brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dla Zadania nr 1 - dla Urządzenia UTM- Oświadczenia dystrybutora autoryzowanego przez producenta o sprawowaniu gwarancji zgodnie z SIWZ; dla Zadania nr 2 - Certyfikat lub wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov potwierdzający, że oferowana drukarka laserowa spełnia normę Energy Star lub równoważną; dla Zadania nr 3: Certyfikat lub wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov potwierdzający, że oferowana stacja robocza spełnia normę Energy Star co najmniej 5.0 lub równoważną; Certyfikat lub oświadczenie producenta stacji roboczej. iż głośność komputera (stacji roboczej) mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 28 dB . Zamawiający zastrzega sobie prawo, że może żądać od Wykonawcy przedstawienie raportu badawczego; Dokument potwierdzający , że Oferowane modele stacji roboczych posiadają certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone z wykorzystaniem druku przedstawionego w Załączniku nr 3 do Oferty (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Oświadczenie muszą złożyć wszyscy Wykonawcy odrębnie lub wspólnie); Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w oryginale lub poświadczone notarialnie. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Wykonawca wprowadzi nową stawkę z dniem jej wejścia w życie. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy. 6. Odstąpienie od umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszej umowy w razie zmiany przepisów normujących zagadnienia uregulowane w treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Opolu pl. Daszyńskiego 1 45-064 Opole II piętro pokój 220 (Stanowisko ds. zamówień publicznych)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Opolu pl. Daszyńskiego 1 45-064 Opole Parter - pokój nr 1 (BIURO PODAWCZE).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa urządzeń sieci LAN oraz urządzeń UTM dla Sądu Okręgowego w Opolu oraz przeprowadzenie szkolenia dla administratora oferowanych urządzeń UTM - dla 3 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1a do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę (załadunek, transport, wyładunek, wniesienie) urządzeń sieci LAN oraz urządzeń UTM dla Sądu Okręgowego w Opolu w ilościach i o parametrach zgodnych z wymaganiami minimalnymi określonymi przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ oraz przeprowadzenie szkolenia dla administratora oferowanych urządzeń UTM - dla 3 osób w ilości 3 dni roboczych w uzgodnionym przez Zamawiającego i Wykonawcę terminie. Urządzenia, wymienione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ, mają spełniać następujące wymagania w zakresie jego wyposażenia: a) pełne wyposażenie dodatkowe zgodne ze specyfikacją producenta (kable, sterowniki, oprogramowanie, dokumentacja techniczna itp.); b) karta gwarancyjna; c) każde urządzenie musi posiadać czytelny numer identyfikacyjny; d) niezbędne licencje. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i posiadać deklaracje lub oświadczenie producenta o Zgodności CE, które należy dołączyć do protokołu odbioru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa drukarek laserowych dla Sądu Okręgowego w Opolu oraz Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1b do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje obejmuje dostawę (załadunek, transport, wyładunek, wniesienie) drukarek laserowych dla Sądu Okręgowego w Opolu oraz Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze w ilościach i o parametrach zgodnych z wymaganiami minimalnymi określonymi przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ. Drukarki, wymienione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ, mają spełniać następujące wymagania w zakresie jego wyposażenia: a) pełne wyposażenie dodatkowe zgodne ze specyfikacją producenta (kable, sterowniki, oprogramowanie, dokumentacja techniczna itp.); b) karta gwarancyjna w języku polskim do każdej drukarki; c) każda drukarka musi posiadać czytelny numer identyfikacyjny. Oferowane drukarki muszą być fabrycznie nowe i posiadać deklaracje lub oświadczenie producenta o Zgodności CE, które należy dołączyć do protokołu odbioru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa komputerów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz podtrzymywacza napięcia dla Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1c do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje obejmuje dostawę (załadunek, transport, wyładunek, wniesienie) komputerów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz podtrzymywacza napięcia dla Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich w ilościach i o parametrach zgodnych z wymaganiami minimalnymi określonymi przez Zamawiającego w Szczegółowym Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1c do SIWZ. Komputery (Stacje robocze, monitory), podtrzymywacz napięcia, wymienione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 3, stanowiącym Załącznik nr 1c do SIWZ, mają spełniać następujące wymagania w zakresie ich wyposażenia: a) pełne wyposażenie dodatkowe zgodne ze specyfikacją producenta (kable, sterowniki, oprogramowanie, dokumentacja techniczna itp.) b) karta gwarancyjna w języku polskim do każdego urządzenia c) każde urządzenie musi posiadać czytelny numer identyfikacyjny d) licencje na system operacyjny oraz na pakiet biurowy - dotyczy komputerów Komputery (Stacje robocze, monitory), podtrzymywacz napięcia, dodatkowy moduł bateryjny, muszą być fabrycznie nowe i posiadać deklaracje lub oświadczenie producenta o Zgodności CE, które należy dołączyć do protokołu odbioru..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 31.15.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 414 km 37+150 - km 44+850 - odc. od m. Dębina do obwodnicy m. Biała - realizowany w technologii uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa przełączników sieciowych
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Dziwnów
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.