eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie projektów materiałów promocyjnych, ich wydruk i dostawa oraz przekazanie Zamawiającemu na nośniku multimedialnym projektów w pliku .cmd i .pdf oraz przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do projektów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-12

Kraków: Wykonanie projektów materiałów promocyjnych, ich wydruk i dostawa oraz przekazanie Zamawiającemu na nośniku multimedialnym projektów w pliku .cmd i .pdf oraz przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do projektów
Numer ogłoszenia: 48806 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24586 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów materiałów promocyjnych, ich wydruk i dostawa oraz przekazanie Zamawiającemu na nośniku multimedialnym projektów w pliku .cmd i .pdf oraz przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do projektów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszej umowy jest: 1) wykonanie projektów materiałów promocyjnych (tj. ulotek, plakatów, papieru firmowego) na podstawie wstępnych projektów w/w materiałów zgodnie z zarządzeniem nr 610/2012 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 09.03.2012 r. w sprawie stosowania jednolitej linii graficznej Miasta Krakowa przez komórki organizacyjne UMK i miejskie jednostki organizacyjne, Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z 04.02.2009 r. i innymi wytycznymi i uwagami wskazanymi przez Zamawiającego, przedłożenie wykonanych projektów do akceptacji Zamawiającego i Wydziału Informatyki, Turystyki i Promocji Miasta Urzędu Miasta Krakowa, 2) wydruk i dostawa materiałów promocyjnych zatwierdzonych przez Zamawiającego i Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta UMK, 3) przekazanie Zamawiającemu na nośniku multimedialnym projektów w pliku .cmd i .pdf oraz przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do projektów wydawnictw. 2. Zakres przedmiotu umowy określa załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych materiałów w obrębie asortymentu wymienionego w zamówieniu, do wysokości kwoty umowy. 4. Dostawy wydrukowanych materiałów, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, realizowane będą na podstawie pisemnych zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego, drogą listowną oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail na adres e-mail wskazany w ofercie. 5. Miejscem dostawy będzie siedziba Sekcji Zarządzania Projektem Systemowym, ul. Mostowa 4, Kraków, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:30. 6. Terminy realizacji przedmiotu umowy: 1) do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy Wykonawca prześle Zamawiającemu do akceptacji, mailem na adres e-mail: sp@mops.krakow.pl wykonany projekt graficzny w pliku .pdf, 2) do 2 dni roboczych od daty otrzymania uwag Zamawiającego Wykonawca prześle Zamawiającemu poprawiony projekt. Czynności te należy powtarzać do momentu uzyskania całkowitej akceptacji danego projektu, 3) do 1 dnia roboczego od daty otrzymania akceptacji Zamawiającego Wykonawca prześle projekt graficzny każdego materiału do uzgodnienia do Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta na adres e-mail: druki@um.krakow.pl, w pliku .jpg lub .pdf - projekt powinien zostać przekazany nie później niż 14 dni przed datą produkcji danego wydawnictwa, 4) do 2 dni roboczych od daty otrzymania uwag Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta Wykonawca przekaże Wydziałowi poprawiony projekt - czynności te należy powtarzać do momentu uzyskania całkowitej akceptacji danego projektu, 5) do 1 dnia roboczego od daty akceptacji projektu przez Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta UMK Wykonawca dostarczy Zamawiającemu ostateczny projekt do akceptacji. Zamawiający na tym etapie może zgłosić dodatkowe uwagi, o ile poprzednio zaakceptowany projekt uległ zmianom, 6) do 4 dni roboczych od daty ostatecznej akceptacji projektu przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: a) projekt graficzny na płycie CD / pendrivie jako plik otwarty (w formacie .cmd) z możliwością ingerencji w projekt za pomocą powszechnie dostępnego oprogramowania oraz jako plik .pdf w skali 1:1, b) potwierdzenie uzgodnienia projektu z Wydziałem Informacji, Turystyki i Promocji Miasta UMK; 7) do 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot umowy w ilościach i asortymencie zgodnie z zamówieniem częściowym. 7. Warunki dodatkowe: 1) Wszystkie materiały dla danego Programu Aktywności Lokalnej (ulotki, papier firmowy, plakat) powinny wykorzystywać ten sam schemat graficzny (grafika, kolory, czcionki, rozmieszczenie elementów projektu). 2) Jednocześnie wszystkie materiały powinny prezentować jednolitą szatę graficzną w zakresie czcionek, rozmieszczenia elementów. 3) Wykorzystywane logotyp MOPS i znak towarowy Kraków.pl Zamawiający udostępni Wykonawcy po podpisaniu umowy, natomiast loga POKL, UE - EFS, POKL i UE są do pobrania na stronie: http://www.efs.gov.pl/zpfe/strony/logo.aspx. 4) Zamawiający posiada prawa autorskie do przekazywanych projektów publikacji (dotyczy projektów ulotek i plakatów z poprzednich lat) - pozostałe materiały stanowią opis koncepcji projektu graficznego zlecanego Wykonawcy. 5) Osobą odpowiedzialną za ostateczną akceptację projektu materiałów promocyjnych jest Kierownik Sekcji Zarządzania Projektem Systemowym Pan Łukasz Hobot. 6) Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu przy realizacji przedmiotu zamówienia jest Pani Agnieszka Więcek tel. 12 257-00-79. 7) Osobą uprawnioną ze strony Wykonawcy do kontaktu przy realizacji niniejszej umowy jest osoba wskazana w ofercie. 8) Koszt wykonania projektu ma zostać uwzględniony przez Wykonawcę w cenie oferty. 9) Dostawa materiałów nastąpi transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt. 10) Korespondencja w sprawie realizacji przedmiotu umowy będzie prowadzona drogą e-mailową. 11) Opakowanie i sposób przewozu przedmiotu umowy powinny odpowiadać właściwościom zamawianego towaru. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia i zapłaty za towar niezgodny z zaakceptowanym projektem oraz taki, który nie uzyskał akceptacji Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta. 13) Elementem ulotek dotyczących PAL Celarowska (PAL5) i PAL Ugorek (PAL3) powinna być schematyczna mapka wskazująca obszar realizacji PAL i jego siedzibę. 14) Wynagrodzenie za przeniesienie majątkowych praw autorskich Wykonawcy jest wliczone w cenę za wykonanie projektu graficznego i druk - Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie z tytułu przeniesienia praw autorskich, o których mowa powyżej. 15) Wykonawca oświadcza, że dysponuje majątkowymi prawami autorskimi do wszystkich grafik i zdjęć wykorzystanych w materiale promocyjnym na wszelkich polach eksploatacji, pozwalających przenieść na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie zgodnie z niniejszą umową. 16) W przypadku stwierdzenia wad lub braków ilościowych, Zamawiający w terminie 14 dni od daty odbioru materiałów prześle Wykonawcy reklamacje, który w ciągu 3 dni roboczych od jej otrzymania zobowiązany jest usunąć wady lub braki ilościowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt Pora na aktywność.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kuźnia Pomysłów Radosław Kozera, ul. Szafera 6/41, 71-245 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3212,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3212,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3212,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7948,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.