Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-19
Wrocław: Usługi związane z konserwacją i awaryjnymi naprawami dźwigów
oraz platform dla niepełnosprawnych w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław
Numer ogłoszenia: 48792 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, faks 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wpm@um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z konserwacją i awaryjnymi naprawami dźwigów oraz platform dla niepełnosprawnych w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z konserwacją i awaryjnymi naprawami dźwigów oraz platform dla niepełnosprawnych w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław. ZADANIE nr I Dźwigi w budynkach mieszkalnych przy ul. Pomorskiej 51 i 53 we Wrocławiu (2 szt.) ZADANIE nr II Platformy dla niepełnosprawnych w budynkach przy ul. Górniczej 72, 76, 78, 80 i ul. Gazowej 20 we Wrocławiu (5 szt.) ZADANIE nr III Platformy dla niepełnosprawnych w budynkach przy ul. Sępa Szarzyńskiego 57, ul. Szczytnickiej 35 we Wrocławiu (2 szt.) ZADANIE nr IV Dźwigi w budynkach mieszkalnych przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu (1 szt.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Usługi związane z konserwacją i awaryjnymi naprawami dźwigów oraz platform dla niepełnosprawnych w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, realizowanego w nieruchomościach stanowiących zasób Gminy Wrocław, powierzonych w zarząd Zamawiającego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą: - w przypadku ZADANIA nr I kwalifikacje osoby wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego uprawniające do zajmowania się konserwacją dźwigów, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń dźwigowych (Dz. U. Nr 79 poz. 849 z poźn. zm.) - w przypadku ZADANIA nr II i III kwalifikacje osoby wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego uprawniające do zajmowania się konserwacją przenośników osobowych (platform dla niepełnosprawnych) z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń dźwigowych (Dz. U. Nr 79 poz. 849 z poźn. zm.) - w przypadku ZADANIA nr IV kwalifikacje osoby wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego uprawniające do zajmowania się konserwacją dźwigów, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń dźwigowych (Dz. U. Nr 79 poz. 849 z poźn. zm.) oraz zaświadczenie wydane osobie /firmie przez firmę Schindler upoważniające do a konserwacji dźwigu typ Schindler 3300.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w poniższych przypadkach: - niewykorzystania kwoty określonej w § 7 - w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, - ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie (cesja) w trakcie trwania umowy powierzchni do zarządzania innemu podmiotowi gminnemu. 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Umów Zarządu Zasobu Komunalnego, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok. 105, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Osobiście w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we W-wiu, pok. 105, I piętro lub można przesłać pocztą do siedziby Zamawiającego na adres: ZZK, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 W-w.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szczegółowe informacje - termin wykonania zamówienia: ZADANIE nr I - 21 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto zgodnie z ofertą Wykonawcy. ZADANIE nr II - platformy dla niepełnosprawnych w budynkach przy ul. Górniczej 72, 76, 78, 80 - 21 miesięcy od dnia zawarcia umowy i platforma dla niepełnosprawnych w budynku przy ul. Gazowej 20 - 8 miesięcy od 1 maja 2010 r. z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto zgodnie z ofertą Wykonawcy. ZADANIE nr III - 8 miesięcy od 1 maja 2010 r. z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto zgodnie z ofertą Wykonawcy. ZADANIE nr IV - 21 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto zgodnie z ofertą Wykonawcy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi związane z konserwacją i awaryjnymi naprawami dźwigów w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwigi w budynkach mieszkalnych przy ul. Pomorskiej 51 i 53 we Wrocławiu (2 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi związane z konserwacją i awaryjnymi naprawami platform dla niepełnosprawnych w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Platformy dla niepełnosprawnych w budynkach przy ul. Górniczej 72, 76, 78, 80 i ul. Gazowej 20 we Wrocławiu (5 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi związane z konserwacją i awaryjnymi naprawami platform dla niepełnosprawnych w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Platformy dla niepełnosprawnych w budynkach przy ul. Sępa Szarzyńskiego 57, ul. Szczytnickiej 35 we Wrocławiu (2 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi związane z konserwacją i awaryjnymi naprawami dźwigów w budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dźwigi w budynkach mieszkalnych przy ul. Komuny Paryskiej 39-41 we Wrocławiu (1 szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
- Remont elewacji tylnej budynku przy ul. Tęczowej 50 we Wrocławiu
- 19a/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i KPP Zgorzelec
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych wraz ze sprzętem potrzebnym do ich wykonania
- "Wykonanie ocen, ekspertyz oraz prac specjalistycznych dla wybranych drzew na terenie Wrocławia: Zadanie 1 ,Zadanie 2, Zadanie 3 - część 2 do realizacji w 2024r "
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji dźwigu hydraulicznego i platform do transportu osób niepełnosprawnych
- Bieżąca konserwacja urządzeń dźwigowych z całodobowym nadzorem nad ich sprawnością na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie
- Utrzymanie w sprawności technicznej zestawu 20 szt. Maszyn Grand Vertical Parking na ul. Tylnej Mariackiej w Katowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI KONSERWACJI, PRZEGLĄDÓW KONSERWACYJNYCH, UTRZYMANIA W GOTOWOŚCI I SPRAWNOŚCI, NAPRAWY USTEREK, USUWANIA AWARII TRZECH DŹWIGÓW OS., TOW- OS., W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM
- Demontaż, zakup, dostawa oraz montaż urządzeń dźwigowych w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce w ramach zadania pod nazwą "Wymiana urządzeń dźwigowych(...)
- Konserwacja dźwigów znajdujących się w budynkach administrowanych przez Biuro Gospodarczo-Logistyczne Uniwersytetu Warszawskiego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.