Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-10
Lublin: Dostawa sprzętu przeciwpożarowego przeznaczonego na cele ochrony przeciwpożarowej w rejonie działania Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, na wyposażenie jednostek ochrony przeciwpożarowej wojskowych straży pożarnych
Numer ogłoszenia: 48770 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, fax 081 7183501.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.rzi.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu przeciwpożarowego przeznaczonego na cele ochrony przeciwpożarowej w rejonie działania Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, na wyposażenie jednostek ochrony przeciwpożarowej wojskowych straży pożarnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia: sprzęt przeciwpożarowy - (VAT 7%) Lp ASORTYMENT VAT % ILOŚĆ CPV Część 1 1 Buty specjalne skórzane 7 11 par 19332000-2 2 Buty koszarowe 7 48 par 19332000-2 Część 2 1 Gwizdek 7 15 szt. 36400000-5 2 Hełm strażacki 7 43 szt. 28580000-1 3 Sztormiak 7 15 szt. 18100000-0 Część 3 1 Koszulka zimowa 7 144 szt. 18100000-0 2 Koszulka letnia 7 144 szt. 18100000-0 Część 4 1 Ubranie strażackie specjalne 7 13 kpl. 18131000-6 2 Ubranie strażackie koszarowe 7 72 kpl. 18131000-6 3 Rękawice specjalne bojowe (pięciopalcowe) 7 10 par. 18424000-7 Część 5 1 Pompa szlamowa 7 1 szt. 28580000-1 UWAGA: sprzęt przeciwpożarowy przeznaczony będzie dla Wojskowych Straży Pożarnych w rejonie działania RZI Lublin - Decyzja Ministra Obrony Narodowej z dnia 25 maja 2007 r., w sprawie funkcjonowania wojskowych straży pożarnych ( Dz. Urz. MON nr 11 poz. 125 z 2007 r.), dla którego stosuje się stawkę VAT określoną w zał. Nr 3 zgodnie z art. 41 ust. 2 i 10 ustawy z dnia 11 marca 2004r., o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54. poz.535, z późniejszymi zmianami ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 19.33.20.00 - Obuwie specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.20.00 - Obuwie specjalne Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Oryginalny kod CPV: 28.58.00.00 - Różny sprzęt gaśniczy Kod CPV wg słownika 2008: 44.48.00.00 - Różny sprzęt gaśniczy Oryginalny kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.42.40.00 - Rękawice Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt-cie VII SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1),2),3)- Prawa zamówień publicznych - jako załącznik nr 1 do oferty. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 2 do oferty. 3. Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - jako załącznik nr 3 do oferty. W przypadku gdy wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. 4. Kserokopie dokumentów dopuszczających wyroby do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydanych przez CNBOP Józefów opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ zgodnie z: - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20.06.2007r, w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania - Dz. U. nr 143 z dnia 08.08.2007r., poz. 1002, - dla których taki wymóg określono w opisie parametrów techniczno - jakościowych przedmiotu zamówienia zał. Nr 1 do SIWZ jako zał. nr 4 do oferty. 5. Opis zawierający parametry techniczno - jakościowe oferowanego sprzętu ( wyrobu) - dla których taki wymóg określono w opisie parametrów techniczno - jakościowych przedmiotu zamówienia zał. Nr 1 do SIWZ jako zał. nr 5 do oferty. 6. Fotografie oferowanego sprzętu - dla których taki wymóg określono w opisie parametrów techniczno - jakościowych przedmiotu zamówienia zał. Nr 1 do SIWZ jako zał. nr 6 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże SIWZ w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin. Opłata za SIWZ w kwocie 9.62 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Lublinie, ul.Lipowa la pokój nr 103 kancelaria do dnia 18.03.2008r.,do godz.1300. Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje ww termin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 1Buty specjalne skórzane 7 11 par 2Buty koszarowe 7 48 par.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty strażackie specjalne skórzane powinny spełniać warunki określone w rozporządzeniu MSWIA z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U nr 143 poz. 1002) zał. Nr 2 Wymagania Techniczno-Użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzonych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej oraz wykorzystywanych przez te jednostki do alarmowania o pożarze lub innym zagrożeniu oraz do prowadzenia działań ratowniczych , a także wyrobów stanowiących podręczny sprzęt gaśniczy. WYMAGANIA I WARUNKI TECHNICZNE: -buty sznurowane, wykonane ze skóry w kolorze czarnym, winny być wyposażone: -w stalową wkładkę w podeszwie chroniącą stopę przed przebiciem; -w stalowy podnosek , chroniący palce przed zgnieceniem; -podeszwa powinna zapewniać dobrą przyczepność w każdych warunkach; -buty powinny zapewniać wodoszczelność na całej ich powierzchni; -rozmiary: Wielkość: (numeracja) metr. 26,5 28 28,5 29 franc. 41 43 44 45 Ilość par: 2 5 2 2 Razem - 11 par. -Do oferty i wraz z dostawą butów należy dostarczyć ważne dopuszczenie do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie oraz charakterystykę techniczną oferowanego wyrobu w postaci opisu, fotografii itp. Ponadto, wraz z dostawą, do każdej pary musi być załączona instrukcja konserwacji. -Buty winny być wyprodukowane w 2008 r; -Gwarancja minimum 12 miesięcy od daty sprzedaży..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 1Gwizdek -7 15 szt. 2Hełm strażacki-7 43 szt. 3Sztormiak-7 15 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwizdek: WYMAGANIA I WARUNKI TECHNICZNE: -Metalowy, jednotonowy, typu sędziowskiego wyposażony w taśmę (tzw. smycz) do zawieszania na szyi. -Wyrób musi być fabrycznie nowy. Hełm strażacki: Hełm strażacki powinien spełniać warunki określone w rozporządzeniu MSWIA z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U nr 143 poz. 1002) zał. Nr 2 Wymagania Techniczno-Użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzonych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej oraz wykorzystywanych przez te jednostki do alarmowania o pożarze lub innym zagrożeniu oraz do prowadzenia działań ratowniczych , a także wyrobów stanowiących podręczny sprzęt gaśniczy. WYMAGANIA I WARUNKI TECHNICZNE: -Hełm powinien posiadać: - regulację wewnętrznego rozmiaru w zakresie min.54-62 cm; - skorupę jednolitą, wykonana z tworzywa sztucznego; - osłonę twarzy, odporną na zadrapania i parowanie, po opuszczeniu sięgającą co najmniej do linii dolnej krawędzi ust użytkownika, chowaną do wewnątrz skorupy hełmu; - kosz wewnętrzny z materiału nie drażniącego skóry; - osłonę karku z możliwością odpinania od skorupy; - winien umożliwiać założenie maski oddechowej nahełmowej bez konieczności zdejmowania hełmu oraz posiadać możliwość montażu latarek nahełmowych. -kolor hełmu - czerwony; -hełm powinien mieć określony okres używalności w następujący sposób: (do fizycznego zużycia) lub podobnie o tym samym znaczeniu; -hełm musi być wyprodukowany w 2008 r; -Do oferty i wraz z dostawą hełmów należy załączyć ważne dopuszczenie do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez CNBOP w Józefowie; -Gwarancja minimum 12 miesięcy od daty sprzedaży. -Gwarancja minimum 12 miesięcy od daty sprzedaży Sztormiak: WYMAGANIA I WARUNKI TECHNICZNE: -wykonany jako (kurtka z kapturem)- z tkaniny w kolorze czarnym, wodoodpornej np. ortalion impregnowany, zapinany na zamek suwakowy przykryty plisą, wewnętrzna strona wykończona podszewką w kolorze czarnym. -sztormiak musi posiadać - na plecach - na żółtej tkaninie fluorescencyjnej duży napis (STRAŻ)- oraz mały napis (STRAŻ) - na lewej piersi; -na lewym rękawie , w połowie wysokości między łokciem a barkiem winien być naszyty (rzep) do mocowania emblematu WSP; -sztormiak musi posiadać taśmy odblaskowe luminescencyjne na dole oraz na wysokości klatki piersiowej i na plecach; -rozmiary: Wielkość (symbol-wzrost-obwód klatki piersiowej) Ilość szt. L (170-100-104) 1 XL (176-108-112) 3 XXL (170-116-120) 1 XXL (176-116-120) 2 XXL (182-116-120) 5 XXL (188-116-120) 3 Razem: 15 -Sztormiaki muszą być fabrycznie nowe. -Do oferty należy załączyć charakterystykę techniczną oferowanego wyrobu w postaci opisu, fotografii itp. -Gwarancja minimum 12 miesięcy od daty sprzedaży.;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00-7, 28.58.00.00-1, 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu sportowego dla projektów pn.: Piłkarskie marzenia i Trening czyni z nas mistrza, realizowanych w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Krakowa
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych elementów wyposażenia sali gimnastycznej i sprzętu sportowego do szkoły podstawowej i przedszkola publicznego przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.