eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa 500 kpl. hełmów pożarniczych dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2005-09-16

POZYCJA 48737

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa 500 kpl. hełmów pożarniczych dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, do kontaktów: Andrzej Wincenciak, Andrzej Wieteska, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5967300, fax 022 5967800, www.warszawa-straz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wydział Techniczny Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy, Andrzej Wincenciak, Andrzej Wieteska, ul. Domaniewska 40A, 00-672 Warszawa, tel. 022 5967401, 5967403, 5967404, fax 022 5967840, www.warszawa-straz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Sekretariat Wydziału Technicznego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy, Andrzej Wincenciak, Andrzej Wieteska, ul. Domaniewska 40A, 00-672 Warszawa, tel. 022 5967401, 5967403, 5967404, fax 022 5967840. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Sekretariat Wydziału Technicznego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy, Andrzej Wincenciak, Andrzej Wieteska, ul. Domaniewska 40A, 00-672 Warszawa, tel. 022 5967401, 5967403, 5967404, fax 022 5967840.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 500 kpl. hełmów pożarniczych dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Hełmy wykonane zgodnie z normą PN-EN 443: 1999 "Hełmy strażackie". Dodatkowo hełmy muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 31.03.2003 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 725. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Magazyn główny zamawiającego (ul. Domaniewska 40 A, 02-672 Warszawa). 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.51.00 - Hełmy ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.41.11 - Hełmy ochronne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 3 500,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki i złożą oświadczenie: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy minimum 20 szt. hełmów pożarniczych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Dodatkowo wykonawcy muszą spełniać wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń oraz dokumentów dostarczonych do oferty. Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę i wymagany jest wyłącznie od wykonawców, będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary /Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zmianami), 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów należy załączyć umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie i tak np.: - w przypadku wykonawców prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej należy załączyć umowę spółki. Reprezentacja spółki winna wynikać z umowy spółki lub uchwały wspólników, - w przypadku ofert wspólnych /konsorcja/ należy załączyć umowę konsorcjum, - w przypadku innych typów umów, muszą być podane ramy współpracy oferentów składających ofertę wspólną, oraz reprezentacje wspólników. Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo winno być opatrzone znakami opłaty skarbowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 09.09.2000 r. o opłacie skarbowej ( Dz. U. z 2000 r. Nr 86 poz. 960 ze zm.). Dokument ten powinien być przedstawiony w formie oryginału. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww.dokumentów, oraz dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dopuszcza się złożenie oświadczenia woli o zawarciu umowy ubezpieczenia OC po rozstrzygnięciu przetargu, lecz przed datą podpisania umowy realizacji. 2) informacja z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - minimum do wysokości wartości złożonej oferty. Informacja wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw (potwierdzających spełnianie przedmiotowego warunku określonego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 25% parametry techniczno-eksploatacyjne - 65% warunki serwisu i gwarancji - 5% termin dostawy - 5% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.11.2005, cena - Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest nieodpłatna. Zamawiający prześle specyfikację pocztą na pisemną prośbę oferenta. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.11.2005, godzina 10:10, pokój naczelnika Wydziału Technicznego KM PSP m. st. Warszawy, ul. Domaniewska 40 A, 02-672 Warszawa.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.