eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Rozbiórka budynku byłego magazynu opakowań przy ul. Sadowej w Łysomicach (działka nr 135/9), gmina Łysomice, powiat toruński, woj. kujawsko-pomorskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Bydgoszcz: Rozbiórka budynku byłego magazynu opakowań przy ul. Sadowej w Łysomicach (działka nr 135/9), gmina Łysomice, powiat toruński, woj. kujawsko-pomorskie
Numer ogłoszenia: 487050 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 426128 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy, ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 525 08 01, faks 52 525 08 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynku byłego magazynu opakowań przy ul. Sadowej w Łysomicach (działka nr 135/9), gmina Łysomice, powiat toruński, woj. kujawsko-pomorskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbiórka budynku byłego magazynu opakowań przy ul. Sadowej w Łysomicach (działka nr 135/9), gmina Łysomice, powiat toruński, woj. kujawsko-pomorskie. Zakres robót remontowych obejmuje m.in.: Roboty w zakresie burzenia: - rozebranie pokrycia dachowego z papy na dachu drewnianym i betonowym, - rozebranie konstrukcji żelbetowej stropodachu części zachodniej, - rozebranie konstrukcji drewnianej dachu i stropu części wschodniej, - rozebranie podsufitki wykonanej z płyt azbestowo - cementowch falistych, - rozebranie ścian nadziemia z cegły oraz z bloczków gazobetonowych i pustaków ceramicznych, - rozebranie części nadziemnych fundamentów kamiennych i betonowych, - rozebranie murka oporowego wys. ca 60 cm, przeznaczony także do rozbiórki. - wywóz gruzu kamiennego i ceglanego usytuowanego w pobliżu murku oporowego. - wywóz gruzu z terenu budowy. - wyrównanie i uporządkowanie terenu. Roboty remontowe i renowacyjne: - zamurowanie otworów w ścianie szczytowej budynku, - spajanie elementów murowych zaprawą, - otynkowanie zewnętrzne ściany, - wykonanie nakrywy murka ogniowego, - opierzenie murka ogniowego blacha ocynkowaną. 1. Rozbiórkę i prace remontowe i renowacyjne należy wykonać zgodnie z założeniami dokumentacji budowlanej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, ze sztuką budowlaną, przepisami ustawy - Prawo Budowlane (ustawa z dnia 7.07.1994 r. wraz z późniejszymi zmianami), ustawy o odpadach (Dz. U. 2013, Nr 0, poz. 21 oraz w związku z okresem przejściowym Dz. U. z 2007 nr 39 poz. 251) oraz w oparciu o przepisy wykonawcze wydane na podstawie przywołanych ustaw i przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 2. Prace przy demontażu elementów zawierających azbest, muszą być wykonane przez osoby posiadające do tego stosowne uprawnienia. Przy pracach tych muszą być uwzględnione wszystkie warunki określone w rozporządzeniach Ministra Gospodarki: z dnia 2.04.2004 roku W sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest oraz z dnia 14.10.2005 r. W sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów. 3. Zastosowane materiały winny posiadać świadectwa do powszechnego lub indywidualnego stosowania w budownictwie, tj. certyfikaty na znak bezpieczeństwa (wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9.11.1999 r., Dz. U. Nr 5 poz. 53) lub certyfikaty na znak zgodności z obowiązującą normą albo odpowiednią Aprobatą Techniczną. 4. Teren na którym prowadzone będą roboty budowlano - remontowe należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych poprzez wydzielenie strefy niebezpiecznej. Strefy niebezpieczne należy trwale wygrodzić i oznaczyć tablicami ostrzegawczymi o grożącym niebezpieczeństwie. 5. Prace budowlane wymagają pozwolenia na budowę. Realizowane będą na podstawie zezwolenia wydanego w dniu 3 października 2013 roku przez Starostę Powiatu Toruńskiego (decyzja nr AB.6741.19.2013.KM). Przystąpienie do prac może nastąpić w terminie 7 dni od zamierzonego terminu rozpoczęcia robót, zgłoszonego do właściwego Państwowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Zgłoszenie musi zawierać: - oświadczenie kierownika budowy, stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, stanowiącą podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. - informację zawierającą dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia zamieszczone w ogłoszeniu, które kierownik budowy ma obowiązek umieścić na budowie. Przedmiotowe dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy. Ewentualne opóźnienia w zgłoszeniu terminu rozpoczęcia robót pozostają po stronie Wykonawcy, nie będą wpływały na wyznaczony w umowie termin zakończenia prac. 6. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu odbioru przedstawić dokumenty przekazania płyt azbestowo-cementowych (azbestu) do utylizacji. 7. Zamówienie rozliczane będzie w formie ryczałtu. (Zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.) 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która części zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę. 10 W przypadku korzystania z usług podwykonawcy w zakresie prac polegających na zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest, podwykonawca winien posiadać, zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. 2007 nr 39 poz.251 i Dz U. 2013 poz.21) decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami oraz przeszkolonych w tym zakresie pracowników, co wymagane jest Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005 roku w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów. DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZPRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający, działając zgodnie z art. 29.4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczącym klauzul społecznych wymaga od Wykonawcy zatrudnienia do realizacji przedmiotowego zadania osoby bezrobotnej, zgodnie z przepisami o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Celem spełnienia tego warunku: - Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia do realizacji zamówienia minimum 1 osoby bezrobotnej na podstawie skierowania Powiatowego Urzędu Pracy (PUP), zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2013. 674) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę. - Zatrudnienie wyżej wymienionej osoby winno być realizowane na podstawie stosunku pracy lub umowy cywilno-prawnej i musi trwać minimum do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego. - Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu zgłoszenie oferty pracy przedstawione Powiatowemu Urzędowi Pracy a na etapie wykonywania zamówienia odpis skierowania bezrobotnego przez Powiatowy Urząd Pracy oraz umowę o pracę lub umowę cywilno-prawną zawartą z bezrobotnym. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa powyżej przedstawia z zachowaniem wyżej wymienionych terminów: zgłoszenie oferty pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia Wykonawcy lub w kraju w którym Wykonawca ma swoją siedzibę, odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego osobę bezrobotną do pracy oraz umowę zawartą z bezrobotnym. - Zamawiający, w każdym okresie realizacji zamówienia, ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia bezrobotnego, zaś Wykonawca ma obowiązek przedstawić tą dokumentację niezwłocznie Zamawiającemu. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli rzeczywistego udziału osoby bezrobotnej przy wykonywaniu zamówienia poprzez wizytę na placu budowy, jak również kontrolę czasu pracy tejże osoby. - W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia minimum jednej osoby bezrobotnej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości 10% ceny określonej w ofercie, chyba że Wykonawca wykaże że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie np. z uwagi na brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia lub z uwagi na odmowę podjęcia pracy przez osobę skierowaną przez PUP.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-POL Sp. z o.o., ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155051,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89977,82 / Oferta z najwyższą ceną: 188775,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.